Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 1999
prosze o pomoc jestem nowym właścicielem tego autka, jest super ale wyskoczyl mi problem .Na biegu jałowym po dodaniu gazu obroty idą do góry i tak zostają, jest to naprawde denerwujące w mieście i niebezpieczne dla silnika.Co to mogło sie sta czy ktoś miał juz ten problem ze swoim landkiem
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Gru 21, 2010 23:06, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pią Paź 23, 2009 17:37 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Witam
jestem tez posiadaczem freelanderka i mam ten sam problem tylko ze u mnie nie dzialal jeszcze wentylator poniewaz czujnik plynu byl walniety. Mi to sie zdarzalo bo dluzej jezdzie samochodem gdy po wrzuceniu na bieg jalowy obroty dochodzily do 4000 i tak zostawalo do momentu jak kopnolem w pedal gazu lub wrzucilem bieg.Jestem po wymianie czujnika temperatury plynu chlodniczego i w niedziele wybieram sie w dluzsza podroz wiec dam ci znac czy to bylo problemem jesli nie przyczyny trzeba szukac przyczyny w przepustnicy lub silniczku krokowym
U mnie w benzynie mam wysokie obroty. Silniczek krokowy rozebrałem i czyściłem ale efekty mizerne(obroty ciut niższe).Obroty na luzie są ok.1000 ale np.przy 3 biegu gdy mam 3000 obr. wcisnę sprzęgło to nim spadną do powiedzmy 1000 trwa to ok 2 sek.Tak jak by się wieszały.Wina przepustnicy????
Poradźcie co podczyścić lub wymienić???
_________________ Pozdrawiam wszystkich forumowiczów
Pomógł: 3 razy Dołączył: 19 Sty 2010 Posty: 121 Skąd: jelenia góra
Wysłany: Sob Sty 30, 2010 21:53
nigdy sie nie uzywa wd40 do takich rzecz to dziala tylko na chwile a wd40 tylko wysusza i za chwile bedziesz mial to samo takze polecam uzyc jakiesgos innego specyfiku
akurat przy krokowcu musi być sucho, więc to nie tak, ale wd40 to i tak nie najlepszy pomysł, bo jest trochę mimo wszystko tłusty i zaraz krokowiec się zasyfi...
Silnik krokowy się czyści czymś co szybko paruje i nie zostawia śladów, jak aceton, etanol, propanol, rozpuszczalnik nitro itp.
malczaki napisał/a:
Obroty na luzie są ok.1000 ale np.przy 3 biegu gdy mam 3000 obr. wcisnę sprzęgło to nim spadną do powiedzmy 1000 trwa to ok 2 sek.Tak jak by się wieszały.Wina przepustnicy????
tak ma być
masz tylko za wysokie obroty, co może być winą czujnika temperatury płynu chłodzącego jak już wspomniałem.
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
win32 [Usunięty]
Wysłany: Nie Sty 31, 2010 17:15
Kolego , sprawdź zestaw tzw standardowy .
Link pedału gazu (w pewnych zakresach numeru VIN wymagała regulacji) , czujniki przy przepustnicy , zobacz czy przepustnica się domyka. Możesz nawet testowo zdjąć linkę przepustnicy i sprawdzić czy przy ręcznym zamknięciu obroty wrócą do właściwych. Sprawdź też śrubę ogranicznika na przepustnicy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum