Wysłany: Czw Lut 04, 2010 09:28 [R600] Max 2000 obrotów i mechanicy!
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
ROVER 2.0 SDI Auto nie chce jeździć ! do 2000 wkręca sie na obroty szybko a potem różnie odcina paliwo przy 2000 lub 2500 obrotów .
mam tak już kilka tygodni! odczytałem kody błędów :
-czujnik położenia wału
-cewka czasu wtrysku
WYMIENIŁEM czujnik i cewke z wtryskiem sterującym i dalej kicha, nie ma błędu jeżeli chodzi o czujnik położenia wału korbow... a ten trugi został!!!
Wkońcu jakiś mechanik sie zlitował i podpioł mi samochód pod kompa wyskoczyły mu niby błędy z kątem wtrysku!!! STWIERDZIŁ TO POMPA 1000ZŁ NAPRAWA!!!!
poprosiłem o spisanie błędów już skoro za to płace!!! podpioł jeszcze raz ale mówi że błędy już wykasował i ich nie ma!! Na to ja----- mówie że chwile pogazuje czy przejade sie 10m i spowrotem wskoczą i je odczytamy .!!!pojeździłem z pół godziny i nic auto jeździ jak dalej!!!!
Podjechałem do niego i podziękowałem za naprawę!!!!
KILKA DNI BYŁO ZAJEBIŚCI.. Zrobiłem tak ok 400 km i dziś znowu dupa !!!
Auto dusi sie na przedziale 2000-2500 obrotów jak by mu brakowało paliwa!!!!
-filtr powietrza
-filtr paliwa nowy
-po wymianie zaworu zwrotnego w gruszce odpala od strzała
-wszystkie gniazda wtyczki wyczyszczone i wazelinka poszła
PROSZE MOŻE KTOŚ JAKIEŚ POMYSŁY MA??????????????
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Lut 12, 2011 22:10, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Czw Lut 04, 2010 09:28 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Auto dusi sie na przedziale 2000-2500 obrotów jak by mu brakowało paliwa!!!!
może czujnik pedału hamulca nie pozwala mu się wkręcać, raz załapie a raz nie
poczytaj na forum o tym czujniku, zewrzyj ze sobą dwa piny i zobacz czy jest poprawa
info na ten temat co i jak jest na forum
sprawdziłem przewody idące do potencjometra do gazu są oki
mam pytanie pod pompą są jakieś jeszcze przewody ??
te przewody do pompy i wtyczkę sprawdziłem są ok (okrągła wtyczka) i tą wtyczkę kwatratową chyba 4 przewody przy niej też i 2 przewody do wtrysku sterującego tez
ale czy są pod pompą jakiś przewody których nie widać idąće do cewki czasu czy to są te w okrągłej wtyczce!!!!!
a może mam zasyfioną pompę i wystarczy ją jakoś "łatwo " wyczyścić???
Możesz coś więcej napisać o tym czyszczeniu nastawnika? Robiłeś to sam, czy mechanik? Duża ingerencja w pompę, samemu można się podejmować? I czy trzeba demontować pompę żeby dojść do tego nastawnika?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum