Forum Klubu ROVERki.pl :: [R600] Max 2000 obrotów i mechanicy!
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R600] Max 2000 obrotów i mechanicy!
Autor Wiadomość
kucharus 



Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 10
Skąd: polska



Wysłany: Czw Lut 04, 2010 09:28   [R600] Max 2000 obrotów i mechanicy!
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie

ROVER 2.0 SDI Auto nie chce jeździć ! do 2000 wkręca sie na obroty szybko a potem różnie odcina paliwo przy 2000 lub 2500 obrotów .
mam tak już kilka tygodni! odczytałem kody błędów :
-czujnik położenia wału
-cewka czasu wtrysku
WYMIENIŁEM czujnik i cewke z wtryskiem sterującym i dalej kicha, nie ma błędu jeżeli chodzi o czujnik położenia wału korbow... a ten trugi został!!!
Wkońcu jakiś mechanik sie zlitował i podpioł mi samochód pod kompa wyskoczyły mu niby błędy z kątem wtrysku!!! STWIERDZIŁ TO POMPA 1000ZŁ NAPRAWA!!!!
poprosiłem o spisanie błędów już skoro za to płace!!! podpioł jeszcze raz ale mówi że błędy już wykasował i ich nie ma!! Na to ja----- mówie że chwile pogazuje czy przejade sie 10m i spowrotem wskoczą i je odczytamy .!!!pojeździłem z pół godziny i nic auto jeździ jak dalej!!!!
Podjechałem do niego i podziękowałem za naprawę!!!!
KILKA DNI BYŁO ZAJEBIŚCI.. Zrobiłem tak ok 400 km i dziś znowu dupa !! !!!
Auto dusi sie na przedziale 2000-2500 obrotów jak by mu brakowało paliwa!!!!
-filtr powietrza
-filtr paliwa nowy
-po wymianie zaworu zwrotnego w gruszce odpala od strzała
-wszystkie gniazda wtyczki wyczyszczone i wazelinka poszła


PROSZE MOŻE KTOŚ JAKIEŚ POMYSŁY MA??????????????
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Lut 12, 2011 22:10, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Lut 04, 2010 09:28   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Czw Lut 04, 2010 09:33   

kucharus napisał/a:
Auto dusi sie na przedziale 2000-2500 obrotów jak by mu brakowało paliwa!!!!

może czujnik pedału hamulca nie pozwala mu się wkręcać, raz załapie a raz nie
poczytaj na forum o tym czujniku, zewrzyj ze sobą dwa piny i zobacz czy jest poprawa
info na ten temat co i jak jest na forum
 
 
kucharus 



Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 10
Skąd: polska



Wysłany: Czw Lut 04, 2010 09:49   OK

sprawdzałem wciskając gaz i hamulec jednocześnie to obroty SPADAJĄ nie pamiętam ale tak do 1000obrotów
 
 
mi_sza1 



Pomógł: 10 razy
Dołączył: 19 Sty 2008
Posty: 287
Skąd: Terespol



Wysłany: Czw Lut 04, 2010 09:53   

To może potencjometr gazu sie wiesza. Albo kabelki do niego wchodzace sie gdzies przetarły.
 
 
kucharus 



Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 10
Skąd: polska



Wysłany: Czw Lut 04, 2010 13:32   ok

sprawdziłem przewody idące do potencjometra do gazu są oki

mam pytanie pod pompą są jakieś jeszcze przewody ?? ??
te przewody do pompy i wtyczkę sprawdziłem są ok (okrągła wtyczka) i tą wtyczkę kwatratową chyba 4 przewody przy niej też i 2 przewody do wtrysku sterującego tez
ale czy są pod pompą jakiś przewody których nie widać idąće do cewki czasu czy to są te w okrągłej wtyczce!!!!!

a może mam zasyfioną pompę i wystarczy ją jakoś "łatwo " wyczyścić???
 
 
azer 




Pomógł: 115 razy
Dołączył: 18 Cze 2008
Posty: 1058
Skąd: Poznań

Rover 25

Wysłany: Czw Lut 04, 2010 17:57   

nie wiem jak konkretnie pomóc, ale kojarzyłem podobne tematy więc zrobiłem mały research :]

http://forum.roverki.eu/v...8df0ecde#457402
http://forum.roverki.eu/v...&highlight=3000
możesz podpytać w tamtych tematach jak rozwiązano problem
_________________
R25 sprzedany :( | Mazda 3
 
 
 
kucharus 



Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 10
Skąd: polska



Wysłany: Pią Lut 05, 2010 23:59   temat zamykam

temat zamykam

uszkodzony nastawnik POMPY

WYSTARCZYŁO WYCZYŚĆIĆ Z OPIŁKÓW
 
 
radost 



Dołączył: 03 Lut 2010
Posty: 8
Skąd: Koło



Wysłany: Sob Lut 06, 2010 09:07   

Możesz coś więcej napisać o tym czyszczeniu nastawnika? Robiłeś to sam, czy mechanik? Duża ingerencja w pompę, samemu można się podejmować? I czy trzeba demontować pompę żeby dojść do tego nastawnika?
 
 
kucharus 



Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 10
Skąd: polska



Wysłany: Czw Lut 11, 2010 09:36   prosze

http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=1741
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [Accord tdi] odcinanie paliwa przy 2000 obrotów
Berserker Rover serii 600, Honda Accord 20 Sob Lut 04, 2012 17:23
93karol
Brak nowych postów [R620] Szarpanie silnika przy 1800 i 2000 obrotów
Lukasz620 Rover serii 600, Honda Accord 3 Nie Maj 02, 2010 13:37
szakal101
Brak nowych postów [R600] Falowanie obrotów
krychu Rover serii 600, Honda Accord 15 Sro Lis 21, 2007 18:41
ADAM1
Brak nowych postów [R600] Spadanie obrotów
Vader Rover serii 600, Honda Accord 28 Sob Mar 28, 2009 19:49
filo
Brak nowych postów [R600] Falowanie obrotów
silnik ospały gdy jest cieply
Skiba Rover serii 600, Honda Accord 2 Pon Kwi 16, 2007 11:35
Brt



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink