Forum Klubu ROVERki.pl :: [2.0 sdi] 105 KM - brak mocy !
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Pią Lis 19, 2010 14:09
[2.0 sdi] 105 KM - brak mocy !

[2.0 sdi ] 99 r
Autor Wiadomość
komarek666_2007 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Sie 2009
Posty: 48
Skąd: PCIM



Wysłany: Wto Lut 09, 2010 13:37   

z tego co czytałem na tym forum to może tak być ale najpierw radził bym odczytać te błędy
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Lut 09, 2010 13:37   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
czapaja 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 254
Skąd: Kraków



Wysłany: Wto Lut 09, 2010 13:44   

wlodi1991, to ciekawe podejście, że nie ma ;) Może ciebie sprzedawca oszukał i wymontował :razz: Bo inni raczej ją mają :mrgreen:
szoso420 napisał/a:
tak wracając do twojej wypowiedzi to jak jest intercooler to jest i turbina

otóż to ;)
mr.swider,
to że słyszysz turbinę nie oznacza, że "działa" prawidłowo;) Jak odpalasz auto to bardzo kopci? Jeśli tak, to na jaki kolor? Może się okazać, że turbinka do regeneracji - koszt ok 800 zł.
Przede wszystkim jednaki odczytaj błędy;)
_________________
'Mówią o mnie, że jestem wariat
ale ja to nieźle ogarniam...':P
 
 
 
mr.swider 



Dołączył: 22 Lis 2009
Posty: 15
Skąd: Ostrów Maz



Wysłany: Wto Lut 09, 2010 13:52   

nic nie kopci , nie bierze oleju
 
 
komarek666_2007 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Sie 2009
Posty: 48
Skąd: PCIM



Wysłany: Wto Lut 09, 2010 14:02   

u mnie kopci na biało więc u mnie to kąt wtrysku, ale zrobie z tym przy wymianie kpl. rozrządu
 
 
filo 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 942
Skąd: Zabierzów



Wysłany: Wto Lut 09, 2010 14:15   

mr.swider napisał/a:
temu wszystkiemu moze byc winny kat wtrysku ze slinik jest taki slaby i ciezko pali ?


Może być winny.
Jednak co do tego,że ciężko pali to było kilka tematów i przeważnie świece żarowe były do wymiany.
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Wto Lut 09, 2010 14:15   

komarek666_2007 napisał/a:
u mnie kopci na biało

przy takiej pogodzie raczej każdemu kopci na biało bo spaliny są ciepłe a powietrze zimne wilgotne chyba że tobie kopci cały rok
 
 
komarek666_2007 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Sie 2009
Posty: 48
Skąd: PCIM



Wysłany: Wto Lut 09, 2010 14:51   

teraz to parowóz a nie diesel hehe
mam takie pytanie czy trzeba przy wymianie rozrządu wymienić też pompe wody??
 
 
mr.swider 



Dołączył: 22 Lis 2009
Posty: 15
Skąd: Ostrów Maz



Wysłany: Wto Lut 09, 2010 18:00   

zalezy jak kot lubi , jezeli jest sucha i cicha to nie trzeba , jezeli mokra no to niestety, ogolnie zaleca się zmieniac ale ja zmieniam zawsze tylko wtedy gdy juz cieknie lub przestaje pchac wode
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Wto Lut 09, 2010 18:06   

komarek666_2007 napisał/a:
mam takie pytanie czy trzeba przy wymianie rozrządu wymienić też pompe wody??

nie trzeba bo ona nie ma nic wspólnego z rozrządem w naszych dieslach
 
 
komarek666_2007 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Sie 2009
Posty: 48
Skąd: PCIM



Wysłany: Wto Lut 09, 2010 18:33   

Dzięki, bo właśnie nie wiedziałem czy kupować
 
 
czapaja 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 254
Skąd: Kraków



Wysłany: Wto Lut 09, 2010 19:08   

ja zmieniłem przy rozrządzie i w sumie dobrze bo mechianior później mówił, że stara była w opłakanym stanie
_________________
'Mówią o mnie, że jestem wariat
ale ja to nieźle ogarniam...':P
 
 
 
mr.swider 



Dołączył: 22 Lis 2009
Posty: 15
Skąd: Ostrów Maz



Wysłany: Czw Lut 11, 2010 22:26   

więc tak piszę. zmienilem wszystko co mozliwe. przepływomierz. czujnik pedalu gazu , te czujniki od powietrza , co tylko moglem bo mialem taki sam. niestety nic mu nie pomoglo nie wiem juz co robic. jest jeszcze jedna sprawa , zmienilem mu o zabek na pasku na pompie i samochod zaczal palic na dotyk . czy jest mozliwe ze pompa jest przekrecona o 180 stopni? i samochod nie ma sily ciagnac? czy ma ktos z was calkowity i czytleny schemat ustawnia rozrzadu ? bo cos w tym rozrzadzie mnie zaciekawilo ?
 
 
TARADAJA 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 210
Skąd: Stobno k/Kalisza



Wysłany: Czw Lut 11, 2010 22:49   

Odepnij wydech zaraz za kolektorem wydechowym i zobacz może katalizator albo wydech jest zalepiony,oberwany itp. Często spotykam się z takimi przypadkami w warsztacie. Pozdrawaim
 
 
 
filo 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 942
Skąd: Zabierzów



Wysłany: Pią Lut 12, 2010 00:36   

mr.swider napisał/a:
czy ma ktos z was calkowity i czytleny schemat ustawnia rozrzadu ?


mr.swider, poszukaj programu o nazwie RAVE. Na stronie klubowej jest.


mr.swider napisał/a:
czy jest mozliwe ze pompa jest przekrecona o 180 stopni?


Raczej nie bo na chłopski rozum pompowała by ciśnienie do wtryskiwaczy np. na 2 i 3 tłoku zamiast na 1 i 4 w momencie gdy właśnie 2 i 3 tłok jest w dolnym martwym punkcie.


Jeśli ustawisz rozrząd na znaki tzn. znak na kole paska rozrządu będzie się pokrywał ze znakiem na obudowie to bez większych problemów powinno dać się wsadzić wiertło 6 mm w otwór służący do blokowania wału, poniżej czujnika położenia wału.
A idąc dalej to przy takim ustawieniu rozrządu powinno wejść wiertło 8 mm w otwór na kole pompy wtryskowej służący do blokowania pompy.


mr.swider napisał/a:
zmienilem mu o zabek na pasku na pompie i samochod zaczal palic na dotyk


Zmieniłeś tym samym kąt wtrysku.
Najpierw posprawdzaj znaki na rozrządzie czy się wszystko zgadza.

Tak myślę nad turbiną czy czasem nie daje małego ciśnienia-może zapiekło się cięgno do "akutatora" (tak się to chyba nazywa),takiej małej puszki na turbinie.
Posprawdzaj jeszcze wszystkie możliwe opaski na rurach od turbiny do dolotu.
Może zawór EGR zablokowany jest w pozycji otwartej :?:

Co do rozrządu to tak na szybko...
 
 
mr.swider 



Dołączył: 22 Lis 2009
Posty: 15
Skąd: Ostrów Maz



Wysłany: Pią Lut 12, 2010 18:12   

rozpinalem katalizator jest to samo , patrzylem EGR otwiera i zamyka . dzis sprawdzalem kody . wyskoczylo 28 , 34. Gdzie znajde czujnik czasu wtrysku paliwa ? bo nie mam pojecia gdzie go szukac i jak wyglada. moze on jest uszkodzony
 
 
Kh4mell 



Dołączył: 03 Lis 2008
Posty: 47
Skąd: Szczerców



Wysłany: Pon Lut 15, 2010 20:28   

Witam! W moim R ostatnio wymieniane były swiece żarowe(wszystkie). Po tej wymianie auto muli okropnie, 120km/h max, tak jak u kolegi. Możliwe, że mechanik coś popiepszył z kątem wtrysku przy zdejmowaniu pompy?
 
 
chudson 



Pomógł: 31 razy
Dołączył: 14 Lis 2007
Posty: 619
Skąd: Gorzów Wlkp



Wysłany: Pon Lut 15, 2010 20:32   

Jeśli ruszał pompe to możliwe, Jeśli oprócz osiągów kiepskich auto chodzi nierówno to może którejś świecy nie dokręcił i kompresja ucieka ?
 
 
szponik666 



Dołączył: 08 Wrz 2008
Posty: 15
Skąd: ANGLIA



Wysłany: Wto Lut 16, 2010 19:33   

siemka ,w moim rowerku mam już prawie rok problem z torbo-nie działa,zwlekam z wymianą,bo mechanik krzykną tyle że się mało nie wywróciłem.chciałbym sis dowiedzieć czy może już ktoś sam wymieniał turbinkę np. w garażu?( miło by było mięć lepsze osiągi)
 
 
Kh4mell 



Dołączył: 03 Lis 2008
Posty: 47
Skąd: Szczerców



Wysłany: Sro Lut 17, 2010 19:16   

chudson napisał/a:
Jeśli ruszał pompe to możliwe, Jeśli oprócz osiągów kiepskich auto chodzi nierówno to może którejś świecy nie dokręcił i kompresja ucieka ?


Opaski jednej nie dokręcił i powietrze spierniczało. Jak bym znalazł chwilę, to bym pewnie sam to znalazł i zrobił...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MG ZR 2.0 ] brak mocy po 3 tys
Szymonek Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 12 Pią Lis 14, 2008 18:57
NEOSSS
Brak nowych postów [R25]brak mocy
leszek292 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 0 Pią Gru 05, 2014 19:44
leszek292
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [MG ZR 160 BRAK MOCY !]
bebechu. Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Nie Wrz 08, 2013 18:54
luke27
Brak nowych postów [MG ZR 160 '02] brak mocy
zgubione 20KM
raducha Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 53 Wto Wrz 12, 2017 16:58
NoPE
Brak nowych postów [ MG ZR] brak mocy
Szymonek Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Czw Lip 10, 2008 15:12
thef



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink