Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
pisalem juz o tym hamowalem auto osatnoi biegami i teraz cos wyje nie ma to nic wspulnego z sinikiem i dodawaniem gazu, wydaje mi sie ze z tylu zaczyna to slychac od 50 km na godzine czy to moze byc skzynia , a i jak wyspzegle wydaje mi sie ze wycie dalej jest ale jutro sprwdze napewno
w zawieszeniu cos mi klepie na skrecanu w lewo z lewej strony z pzodu i przy hamowaniu jak by ktos mloteczkiem w podwozie udezyl pod fotelami 1 raz rozpedze auto hamowanie i znowusz puk, moze to pomoze co to moze wyc co to puka
olej w skrzyni zmieniany, nalane pod korek bo nie wiedzilem ze wchodzi tylko 1,6 litra
dodam jeszcze ze mialem sprezyny pzednie zmieniane na nowe moze to od tego cos bo juz nie weim
czy przez hamowanie silnikiem biegami na wysokich obrotach moglem cos w skzymi uszkiodzic czy cos w tym stylu
Ostatnio zmieniony przez apples Nie Cze 19, 2011 17:41, w całości zmieniany 3 razy
SPAMU¦
Wysłany: Pią Lut 12, 2010 21:09 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
witia24, chodziło chyba o to, że jak puszcza się gaz czyli hamuje się silnikiem słychać jakieś huczenie. No bo u mnie jest tak właśnie jak opisałem, puszczam gaz lub jadę ze stałą prędkością i coś zaczyna huczeć, ale nie zawsze się to dzieje. Łożyska kół - raczej nie, może coś z przepływem paliwa???
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Pon Lut 15, 2010 15:55
Prędzej z łożyskami w skrzyni. Pod większym obciążeniem zaczynają hałasować.
Nie zaleca się hamowania silnikiem i biegami ze względu na koło dwumasowe i tarczę sprzegła. W dwumasie i tarczy sprzęgła wywalając się sprężyny. W tarczy samej tarczy zrywają się nity lub robią otwory fasolowate.
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Pon Lut 15, 2010 16:01
No właśnie wtedy obciążenie występuje. Prędkość toczonych kół, opory skrzyni i silnika oraz masa pojazdu która to wszystko pcha. Podczas gwałtownego ruszania, puszczania gazu, hamowania silnikiem najbardziej wywalają się też poduszki silnika. Wszystko się kantuje. Silnik rwie, a buda stawia opór.
Mało może technicznie, ale tak to wygląda
Ostatnio zmieniony przez apples Pon Lut 15, 2010 16:02, w całości zmieniany 1 raz
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Pon Lut 15, 2010 16:05
I po części producenci dobrze mówią.
Jeżeli nie występuje koło dwumasowe to w tym momencie siada tarcza, a dokładnie nity i sprężyny.
Wsadź kogoś do samochodu, niech zaciągnie hamulec ręczny i niech próbuje ruszyć. Zobacz co się będzie działo z silnikiem, a dokładnie z poduszkami.
Siły podobne. W jednym przypadku ciągnie w drugim hamuje i dlatego najczęściej słychać wywalone łożyska w skrzyni, wywalony mechanizm różnicowy podczas hamowania silnikiem.
już nie mówię o hamowaniu i silnikiem i hamulcami aż do świateł i zatrzymania się tylko tak w trasie, nie zawsze się ciśnie do przodu, czasami wyje jak jedzie się ze stałą prędkościąi tylko na chwilę puści gaz
Olej nowy Texaco (polecony przez apples te łożyska da się zmienić? bo mechanizm chyba tak? czy się nie opyla i czekać aż się rozleci do końca? bona razie tragedii nie ma...
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Pon Lut 15, 2010 20:22
witia24 zrób jak napisałem w linkach które podałem wyżej. Podnieś tył na lewarku, zwolnij ręczny i mocno pokręć kołem. Jak wywalone łożysko to będzie słychać. Jeżeli nie będzie słychać wycia to wtedy opony. Poczekasz do wiosny i po zmianie na letnie powinno ustać
kris-tofer na Pana to trzeba mieć wygląd i pieniądze. Obu rzeczy brak. Chyba że ktoś ocenia po samochodzie
[ Dodano: Pon Lut 15, 2010 20:22 ] witia24 obserwuj skrzynię bo nadmiar oleju może wywalić przez uszczelniacze na półosiach.
napiszcei zkad lozysko jakie i za ile ile robocizna
ile robocizna wymiana poduchy pod makpersonem i zkad ile robocizna
i swoznie jeszcze bodajze bo klepie jak skrecam w lewo takie kli kli kli ile zkad kjakie i ile robocizna
ile wymiana koncowek waczacza pzedniego te z tylu robocizna ile bo tuleje juz ma teknorota kupilem kiedys za 25 zl za szt, a teraz widze w tym samym sklepie za 120zl, szok
i koncowa drazak prawa bo lewa mam tez teknorota z kad i ile robocina
witia24, pisz troszkę wyraźniej
tu masz link do kilku części zawieszenia i nie tylko, może się przyda, obserwuj ten post, bo będzie aktualizowany
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=51438
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum