Wysłany: Nie Lut 14, 2010 22:15 [R200 1.4 8v] remont czy swap??
witam Was!!!
Mam problem...
Chciałbym zapytać Was o rade, mianowicie:
w mom samochodzie z silnikiem 1,4 8v padła prawdopodobnie głowica i będę musiał coś z tym zrobić, ale pytanie bardzo poważne czy lepiej zrobić tak że wymienię głowicę na 16v kolektor ssący i wydechowy i będzie hulać??
czy może swap?? np na jednostke bardziej żwawą 1.6 16v...
oczywiście wiadomo przy okazji przyrost mocy dobrybybył
wiadomo, że fajniej bybyło swap zrobić, ale wiadomo trzeba patrzeć też na kasę, czy możecie mi (mniej więcej) napisać jakie koszty byłby tego oraz konkretnie czy w 1 przypadku trzeba wymienić tylko to co napisałem czy jeszcze coś (pomijam olej i uszelki ) a przy 2 zostaje komp koło zamachowe i coś jeszcze od 1.4?
mojej głowicy nie da rady już zrobić, stąd takie poważne pytanie...
chciałbym uzyskać konretne odpowiedzi i przepraszam admini, pewnie było trochę takich wątków na forum, ale chciałbym abyście się dostosowali indywidualnie do mojego postu
pozdrawiam i czekam na opinię i Waszą pomoc !
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
SPAMU¦
Wysłany: Nie Lut 14, 2010 22:15 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
W 8 zaworowych też jest wielowtrysk ? Wtedy chyba faktycznie tylko głowica i kolektory do przekładki aby był w pełni 16V silnik, nie trzeba by było komputera ruszać.
Od 75 to chyba łapy nie podpasują, ale było by to ciekawe
Jak to nie da rady, trochę przód poszerzyć, kierowcę posadzić na tylnej kanapie, cofnąć kierownicę i masz miejsce
A jak coś wystaje to tradycyjnie szpachla
ma inne tłoki CHYBA odprężające, korby też inne... obiło mi się o oszy, że jest to powzmacniane w tym silniku. Pasować powinien, kwestia ogarnięcia czy nie pozmieniały się mocowania jakoś, choc wątpie ostudze Twój zapał...motor baaaardzo drogi i baaaardzo ciężko dostępny...
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
ale żeście się rozgadali a mniej więcej jaka to byłaby kasa piter34, głowiczka kolektorki?? bo w sumie wiadomo że zależy mi na tym żeby wydać jak najmniej kasy
a to komp od 8zaworówki będzie pasował?? nie będzie żadnych komplikacji??
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Komp bedzie pasował, tylko zauważ jedną rzecz - gdy kupujesz nowy(używany) silnik, zawsze jest to ryzyko że za np miesiac czy pięc moze walnąc coś nowego jakiś HGF czy coś, a tak tutaj wsadasz kase oddajesz do dobrego mechanika i masz spokoj, bo wiesz na czym stoisz.
_________________ Bo fruwać jest generalnie nieroztropnie, więc nie pijcie przy otwartym oknie!
więc właśnie tu się robi problem mały, ale to też chodzi o $ przecież...
ale z 2 strony i tak przecież trzeba włożyć nową uszczelkę pod głowicę to jak może pójść HGF??
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum