Wysłany: Sro Lut 17, 2010 20:33 [R620] Problem z biegami
Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1994
Witam serdecznie! Dzisiaj rano po odpaleniu silnika nie mogłem wrzucić żadnego biegu , dopiero jak silnik się trochę rozgrzał udało mi się wrzucić(nie bez problemu) jedynkę. Zrobiłem małą rundkę,ale biegi wchodziły bardzo cięzko,z dużym oporem, choć bez żadnych zgrzytów. Po zgaszeniu silnika ,też jest podobnie,może wchodzą odrobinę lżej. Wcześniej nie miałem żadnych niepokojących sygnałów,wszystkie wchodziły elegancko. Sprzęgło też działało bez zarzutu Może ktoś mi podpowiedzieć co może być tego przyczyną
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Lut 12, 2011 21:40, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lut 17, 2010 20:33 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Maj 2006 Posty: 149 Skąd: Lublin/Kraśnik
Wysłany: Sro Lut 17, 2010 20:45
Miałem podobny problem ( R 620i 95' ), zostawiałem go na noc na jedynce, potem uruchamiałem z wciśniętym sprzęgłem i ruszałem. Były momenty, że źle wysprzeglał.
Wymieniłem olej w skrzyni na taki sam jak w silniku(w moim przypadku Platinum 10W40), dolałem płynu do układu sprzęgła i po paru dniach przeszło. A w skrzyni zamiast oleju to było coś tak przepracowanego, że wyglądało jak smoła. Gość polecił mi wlać olej taki sam jak do silnika, troszkę mnie to zdziwiło. Tak też uczyniłem i póki co przez 3 lata wszystko działa sprawnie i bez problemów. Mimo wszystko radzę zasięgnąc opini fachowców w tej sprawie, albo wlać nowy przekładniowy i uzupełnić płyn w układzie sprzęła.
Producent zaleca stosowanie właśnie tego oleju
Co więcej, żadna dostępna dokumentacja nie wskazuje na to, aby w silnikach Hondy w R600 stosowane były skrzynie PG1.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Wymieniłem olej w skrzyni na 75w90 pełny syntetyk mobila. Wszystko ładnie pięknie ale przyszły mrozy i po odpaleniu jak puściłem sprzegło strasznie ciezko mił silnik by zakręcić skrzynią a podczas jazdy zgrzyt przy zmianie biegu z 1 na 2.
Ale jak sie rozgrzał to wszystko ok
Wymieniłem olej na castrol 10W40 i mega różnica na plus
Do tej pory myślałem że mam PG1
marthinez,
a mógłbyś napisac jakie są przełozenia na poszczególnych biegach w N2 ?
Odnośnie skrzyń PG1
do rocznika 94 lany był 10W40 lub Texaco MTF94 a po 94 tylko Texaco MTF94
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum