Typ: wszystkie Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: wszystkie
Witam,
od pewnego czasu czuję drganie na pedale sprzęgła, niestety zaczyna siadać dwumasa, drgania wychodzą z jej środka... Ci co sa w temacie wiedzą o co chodzi, jako że jest to juź 2ga moja używka, nie chcę kupować kolejnej a ją zregenerować. Niestety przy wymianie dwumasy rok temu nie myślałem o tym i ją wywaliłem. Moja prośba jest taka, czy ktoś nie ma zużytej dwumasy ? do przekazania mi na regenerację ? chciałbym ją rozebrać i zobaczyć czy jestem w stanie zrobić, jeżeli ktoś ma z 1.8 jak uda mi się to zrobić, naprawię swoją i odeślę. Jeżeli ktoś ma inny model, jakoś się dogadamy. Zależy mi na zrobieniu czegoś z tym bo to kolejny wadliwy element auta, bez walniętej sztuki nic nie podziałam, ktoś pomoże ?
ps: problem pompki już rozwiązałem, czas na dwumasę. kto się poświęci i poszpera w piwnicy ?:)
_________________ Pamparampam
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Lis 29, 2010 22:46, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sob Lut 20, 2010 13:05 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Niedlugo staniesz sie ikona polskiego klubu roverkowego
Kazdy wadliwy element z naszych aut, bedziesz regenerowal.
Zbudujesz duzy warsztat, hale i na posesji bedziesz urzadzal spotkania okolicznosciowe
Z r75 bedzie: pompka, wysprzeglik, dwumasa, zamki drzwi, wentylator chlodnicy.
A co do tematu. Mnie jeszcze ten problem nie dosiegnal, chociaz auto ma juz 160 tys.
przelatane z czego ja zrobilem 80 tys. Do tego nie jezdze delikatnie, a dosc dynamicznie
i dlatego wiem, ze nadejdzie taki dzien kiedy dwumasa sie wykasztani
Poki co takowej nie posiadam.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Niedlugo staniesz sie ikona polskiego klubu roverkowego
Kazdy wadliwy element z naszych aut, bedziesz regenerowal.
Zbudujesz duzy warsztat, hale i na posesji bedziesz urzadzal spotkania okolicznosciowe
Z r75 bedzie: pompka, wysprzeglik, dwumasa, zamki drzwi, wentylator chlodnicy.
A co do tematu. Mnie jeszcze ten problem nie dosiegnal, chociaz auto ma juz 160 tys.
przelatane z czego ja zrobilem 80 tys. Do tego nie jezdze delikatnie, a dosc dynamicznie
i dlatego wiem, ze nadejdzie taki dzien kiedy dwumasa sie wykasztani
Poki co takowej nie posiadam.
Hahaha aktualnie mam walnięty zamek, czekam na pogodę i zrobię jakiegoś PDF-a może uda sie wykonać jakieś solidniejsze mocowania, ale to pierdołka, dwumasa to już większa sprawa:) niech się znajdzie jakiś darczyńca
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Sob Lut 20, 2010 20:22
Boncky dziwne z tymi dwumasami. Morze to wysprzęglik siada? Nie wiem czy dobrze pamiętam, ale tam za bardzo nie ma co wibrować (bić). Jeżeli to faktycznie dwumasa to musi byś ostro wywalona i hałasować jak diabli. Spotkałem się z podobnym przypadkiem ale to akurat była wina docisku.
Boncky dziwne z tymi dwumasami. Morze to wysprzęglik siada? Nie wiem czy dobrze pamiętam, ale tam za bardzo nie ma co wibrować (bić). Jeżeli to faktycznie dwumasa to musi byś ostro wywalona i hałasować jak diabli. Spotkałem się z podobnym przypadkiem ale to akurat była wina docisku.
U mnie jest dokładnie to samo i to jest dwumasa. Wibruje gdy zrobi sie luz osiowy. Hałasuje dopiero jeśli jest wybita promieniowo.
_________________ Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
Boncky dziwne z tymi dwumasami. Morze to wysprzęglik siada? Nie wiem czy dobrze pamiętam, ale tam za bardzo nie ma co wibrować (bić). Jeżeli to faktycznie dwumasa to musi byś ostro wywalona i hałasować jak diabli. Spotkałem się z podobnym przypadkiem ale to akurat była wina docisku.
U mnie jest dokładnie to samo i to jest dwumasa. Wibruje gdy zrobi sie luz osiowy. Hałasuje dopiero jeśli jest wybita promieniowo.
dokładnie, niestety ta pseudo nowa myśl techniczna nie jest zbyt doskonała, na youtube jest pokazana różnica w budowie, wstępnie już wiem jak to ugryźć ale muszę mieć używkę, wysprzęglik troche inaczej pokazuje swoje uszkodzenie ( przerabiałem to )
przeczytajcie pierwszy komentarz,na tym forum czytałem ze LUK niebedzie nic robic z awaryjnoscia kół dwumasowych bo to tylko nieumiejetnisc kierowców ,i sie z tym zgadzam ,popaczcie na instruktorów jazdy jak ucza młodych kierowców ! sami powinni sie techniki jazdy nauczyc sory za OT
Pomógł: 166 razy Dołączył: 27 Mar 2007 Posty: 2965 Skąd: Sędziszów
Wysłany: Nie Lut 21, 2010 12:06
apples, ale to nie jest do końca tak. Niby po co w aucie 200KM mamy się oszczędzać, lekko gaz dodawać itd.? Po co nam taki silnik wtedy, przecież nie do tego go zaprojektowano, żeby jeździć jak maluchem czy polonezem. Fakt, że niektórzy zbyt mocno katują auta, ale nie wszyscy, a dwumas i tak pada.
apples napisał/a:
ruszanie z 2000rpm
A niby jak inaczej się szybko wyrwać na światłach?
apples napisał/a:
Rozmawiałem ostatnio z gościem z hurtowni odnośnie podmiany dwumasy na koło zamachowe starego typu i podobno się nie sprawdza jak zachwala Valeo.
Tak, ale do R75 nie ma i chyba nie będzie. Jest, ale do Pasków, Audi chyba Opli i Volvo o ile mnie pamięć nie myli.
Wasze posty średnio związane z tematem, regeneracje pozostawcie mnie, bez znaczenia na dynamikę jazdy, dwumasa pada, ja akurat nie należę to szybkich i wściekłych a jednak zaczyna szumieć. Szukajcie starej zużytej a rozwiążę problem
Boncky, może napisz dodatkowo ogłoszenie w giełdzie
coś dorzucę ale tam głownie każdy patrzy na $$ a ja szukam klekota do zrobienia:) dam radę, rozwiąże wielką usterkę ale musi ktoś pomóc. Zaraz na allegro poszukam jakiegoś trupa...
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Pon Lut 22, 2010 08:06
Markzo a uważasz to za normalne w dieslu? Trzymać 2000rpm i puszczać sprzęgło?
Po drugie naucz się czytać posty innych. Boncky potrzebuje koła a nie trzymania kciuków.
Boncky może vwjacek ma luźne koło bo wsadził u siebie wszystko od VW.
Wymieniał dwumase tez Lucyfer.
no a ma sobie potrzymac to sprzęgło za ręke czy je pogłaskać?? obroty jak każde inne tyle, że szybciej i sprawniej ruszysz, nie rozumiem o co sie czepiasz
oj, czemu mnie odrazu do nauki czytania odsyłasz? dwumasy mu nie dam, ale powodzenia w regeneracji mogę życzyc, bo znająć Bonckiego cos dobrego z tego wyjdzie
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Zukowaty tłumaczył mi to tak:
zapinasz np: 2 bieg i bez gazu powoli puszczasz sprzęgło, przy kończącej się dwumasie pedał sprzęgła będzie drgał, jak i całe auto delikatnie (chyba)
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Pon Lut 22, 2010 08:39
Ja sie czepiam? To Ty jakieś teksty w stylu
Markzo napisał/a:
a co jest w ruszaniu spod świateł z 2k rpm nie normalnego, bo nie kumam??
i powodzenia z jazdy 2000rpm podczas puszczania sprzęgła
Markzo napisał/a:
dwumasy mu nie dam
Przecież wymieniałeś dwumase u siebie.
Przy padniętej dwumasie będzie szarpał. Drgać to może ręka po przepiciu.
Jak nie kumasz to załóż swój post dla kumających inaczej.
Ostatnio zmieniony przez apples Pon Lut 22, 2010 08:53, w całości zmieniany 3 razy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum