Mam problem z korozją kielicha zawieszenia. Jest już w dość zaawansowanym stanie i występuje tuż pod zbiorniczkiem płynu do układu wspomagania. Od mechanika, który miał kiedyś R200, usłyszałem, że wyciek z układu wspomagania to normalne w tych samochodach. Myślę jednak, że to on jest przyczyną wspomnianej korozji. Czy to możliwe? Co można zrobić z tą korozją bo jeszcze trochę i pojawi się pewnie dziura w nadkolu. Dodam, że w miejscu mocowania zawieszenia nie ma śladów korozji. Występują tylko pod pojemniczkiem.
Przy okazji zapytam czy można wyeliminować wyciek z układu wspomagania. Najwilgotniejsze są te 2 grube węże wychodzące ze zbiorniczka. I w miejscu gdzie się kończą (blisko rolki paska rozrządu). Zastanawia minię też to, że pomimo wilgotnych przewodów stan płynu od 2 lat jest ten sam. Niby cieknie a nie ubywa.
Dziękuję Wszystkim za pomoc!
SPAMU¦
Wysłany: Nie Lut 21, 2010 14:44 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pewnie sączy się minimalnie się na opaskach, potrafią się z biegiem czasu luzować polecam trochę je poodkręcać lub wymienić. Wyczyścić dokładnie i sprawdzić czy wężyki się pocą.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum