Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620] Turbina czy wiązka??
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620] Turbina czy wiązka??
Autor Wiadomość
RoBBoD 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 267
Skąd: Poznań

Rover 600

Wysłany: Pon Lut 22, 2010 19:06   [R620] Turbina czy wiązka??
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie

Po tym jak auto zamarzło teraz same problemy, może trochę objawów:

- powyżej 2 tys to muli to ciągnie
- im wyższy bieg tym mniej mocy
- opadając na luz potrafi zgasnąć
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Lut 20, 2011 21:48, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Lut 22, 2010 19:06   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
DANTE79R 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 614
Skąd: Nowy Sącz



Wysłany: Pon Lut 22, 2010 19:10   

turbina
_________________
Super wypas za małą kasę i oczywiście całkiem młode autko? Tylko Rover :) Ludzie skoro pomagamy to doceniajcie to opcją pomógł bo przestaniemy ;)
 
 
 
rafal_13 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 110
Skąd: RZE

Rover 200

Wysłany: Pon Lut 22, 2010 19:14   

też obstawiam turbinkę
 
 
RoBBoD 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 267
Skąd: Poznań

Rover 600

Wysłany: Pon Lut 22, 2010 19:48   

Wcześniej problem był taki że jak się auto nagrzało to gasło, później kompletnie już nie odpalało przy mrozie -20 i tak kombinowałem, po wymianie filtra paliwa i temp ok 0 stopni auto na wolnych chodziło ok. Co tydzień odpalane na ok 90 min pracowało na wolnych. Dziś test na drodze i takie objawy.

Jaki koszt reanimacji turbiny? Jak można to spr. najprościej.
 
 
 
DANTE79R 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 614
Skąd: Nowy Sącz



Wysłany: Pon Lut 22, 2010 19:56   

Używka do 500zł ale nie wiadomo co to będzie, regeneracja około 700zł, nowa tu masz link :) i myśle że najlepsze rozwiązanie bo masz ja na "lata" http://moto.allegro.pl/it...105ps_nowa.html
_________________
Super wypas za małą kasę i oczywiście całkiem młode autko? Tylko Rover :) Ludzie skoro pomagamy to doceniajcie to opcją pomógł bo przestaniemy ;)
 
 
 
RoBBoD 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 267
Skąd: Poznań

Rover 600

Wysłany: Pon Lut 22, 2010 20:03   

To auto ma iść do ludzi już ma następcę ale ok koszta już znane :)
 
 
 
hvil
[Usunięty]






Wysłany: Pon Lut 22, 2010 20:11   

za podejscie "a dla siebie czy na handel" to polacy beda sie w piekle smazyc:-P
 
 
RoBBoD 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 267
Skąd: Poznań

Rover 600

Wysłany: Pon Lut 22, 2010 20:45   

hvil, Ave :twisted:
 
 
 
szponik666 



Dołączył: 08 Wrz 2008
Posty: 15
Skąd: ANGLIA



Wysłany: Pon Lut 22, 2010 21:19   

Siema,ja jeżdżę bez turbiny już rok ( w ogóle jej nie słychać,a na autostradzie max jakieś 85mil-135/140km. na godz.) okropnie mnie to wkurza a i pali więcej ,przymierzam sie do naprawy.......Pytanko?:może mi ktos podać całkowity koszt naprawy? Cy zamknę się w 1000pln?
 
 
hvil
[Usunięty]






Wysłany: Pon Lut 22, 2010 21:28   

zalezy co jej doleglo, jak pekl korpus to nie:-D
 
 
RoBBoD 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 267
Skąd: Poznań

Rover 600

Wysłany: Pon Lut 22, 2010 21:42   

szponik666, Zdolny jesteś bo ja bez turbo nie wyobrażam sobie jazdy.
 
 
 
szponik666 



Dołączył: 08 Wrz 2008
Posty: 15
Skąd: ANGLIA



Wysłany: Pon Lut 22, 2010 22:00   

cóż Robbod, wyobraż sobie jakie kur..... sieje po drodze.......,a Rovera niestety lubię i ciężko by było mi się z nim rostać...AVE!!!!!!
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Pon Lut 22, 2010 23:46   

dwa razy regenerowałem turbiny od sprintera niby w takim dobrym zakładzie i jedna rozleciała się po roku a druga po 8 miesiacach kupiłem używki oryginalne z gwarancją i smiga juz któryś rok bez problemów wiec nie jestem przekonany co do regeneracji.... RoBBoD, ściagnij wąż ssacy od turbo i sprawdz stan wirnika (luzy) zapal auto i sprawdz po prostu czy wirnik się kręci. Złap węze i zobacz czy pompuje ?? jak stan oleju ?? auto dymi czy nie ?? jrśli turbo sprawne i ojek w porzadku to wiązka od pompy w 220 sdi miałem to i osobiście kabelek po kabelku sprawdzałem i naprawiałem przetarcia w 620 sdi to samo miałem i również doprowadziłem to do porzadku lecz w 220 sdi miałem takie objawy jak ty przerywalo auto brakowało mu mocy gasł na biegu jałowym... jak co to wal na priv
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
RoBBoD 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 267
Skąd: Poznań

Rover 600

Wysłany: Wto Lut 23, 2010 07:47   

Firq, Szczerze też jakoś jestem bardziej za wiązką niż turbo. Z kabelkami są wieczne jazdy i już kiedyś tak miałem dość podobnie i okazało się że wiązka. Turbina chyba nie pada z dnia na dzień...
 
 
 
czapaja 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 254
Skąd: Kraków



Wysłany: Wto Lut 23, 2010 18:15   

RoBBoD napisał/a:
Turbina chyba nie pada z dnia na dzień...
u mnie padła z dnia na dzień
_________________
'Mówią o mnie, że jestem wariat
ale ja to nieźle ogarniam...':P
 
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Wto Lut 23, 2010 22:46   

RoBBoD napisał,
Cytat:
Turbina chyba nie pada z dnia na dzień...

teoretycznie nie ale sa wyjątki ja miałem taki ostatnio sprinterkiem którym pracuje na codzien robiłem duzooo km auto nie brało oleju moc miało nie dymiło i na sląsku na 88 trasie łubudu i wirnik się ukręcił i koniec hotel na 2 dzien przyjechali po mnie zabraliśmy auto i jest u mechanika właśnie bo turbo pociagło za sobą pare innych rzeczy. ale nie obstawiam u ciebie turbo tylko wiązke jak juz cwzesniej mówiłem
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
mariuszlol23 




Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 186
Skąd: Orzesze



Wysłany: Nie Cze 06, 2010 21:05   

Ja mam takie troche inne pytanie.
Czy w waszych roverkach słychać charakterystyczny świst turbiny?? Dzisiaj na światłach audi A3 zrobiło na mnie wrażenie:P Ach ten dźwięk:P
_________________
ROVER TO 3 SŁOWA:KLASA, STYL I WYGODA
 
 
hvil
[Usunięty]






Wysłany: Nie Cze 06, 2010 21:29   

moje gwizdze calkiem przyjemnie:-) az sie balem czy to przypadkiem cos nie tak niejest.
 
 
mariuszlol23 




Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 186
Skąd: Orzesze



Wysłany: Nie Cze 06, 2010 21:39   

W od jakich obrotów sie zaczyna?? I masz otwarte okna żeby ją usłyszeć, czy pytałeś się innych:P
_________________
ROVER TO 3 SŁOWA:KLASA, STYL I WYGODA
 
 
hvil
[Usunięty]






Wysłany: Pon Cze 07, 2010 16:38   

u mnie w srodku gwizdze ze cacy:-) przy zamknietych oknach:-) naqwet ladniej brzmi jak na otwartyc bo na otwartych dochodzi powietrza suzm i chalas ulicy a na zamknietych tylko gwizd:-) od 2600 go slysze do okolo 3tys:-) ale to 1.8 T
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620] Czy w sdi jest turbina? czy z turbiną to już inny?
Arthurro Rover serii 600, Honda Accord 5 Pią Lip 20, 2007 15:23
Arthurro
Brak nowych postów [R620] Wiązka przewodów
Bartex19881 Rover serii 600, Honda Accord 10 Pią Mar 27, 2009 21:34
Bartex19881
Brak nowych postów [R620] Wiązka elektryczna pompy wtryskowej
richmond Rover serii 600, Honda Accord 2 Pon Mar 01, 2010 21:24
richmond
Brak nowych postów [R620] Szarpiący silnik i wiązka + techniczny lamer
michalk Rover serii 600, Honda Accord 4 Wto Kwi 21, 2009 19:18
Chester
Brak nowych postów [R620] Turbina
Gość Rover serii 600, Honda Accord 21 Pon Kwi 02, 2007 16:17
kazik76



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink