Forum Klubu ROVERki.pl :: Silnik 2.7 HOndy z ROvera 800
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Silnik 2.7 HOndy z ROvera 800
Autor Wiadomość
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Pon Lut 22, 2010 23:19   

To wsadz Vteca 160KM i zacznij walke o pojedyncze koniki
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Lut 22, 2010 23:19   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Lut 22, 2010 23:26   

kompresor + 0,3-0,4bara =170/180KM, większe ciśnienie i pęka 200, zakuć i atakować 300, wyjdzie poprostu taniej... za samego swapa jakiejkolwiek bserii krzyknęli mi 1500zł, do tego silnik, skrzynia, wiązka, półosie....pewnie z 6tyś w sumie jak nie więcej + choroby wieku dziecięcego :/
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Pon Lut 22, 2010 23:32   

Żeby kupić dobra sztukę vteca 1.6 w przyzwoitych pieniądzach trzeba się też niestety naszukać ale to praktycznie jak z każdym mało popularnym motorem, po za tym myślę, że przyrost będzie niewspółmierny do kosztów, a wyciskanie dodatkowych KM z vteca nie jest tanie. Ja bym proponował, któryś silnik z serii H22A w końcu prelude też nie jest jakieś super wielkie gabarytowo...
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Lut 23, 2010 09:07   

silniki na swap H22A2 (ten 212 czy 200KM) chodzą po ok 5tyś :/ myslałem, nad H23 ten z R600 ale za dużo to ich nie ma, moc niewiele większa a jednak ciężko kloc nad osią :/ kombinuje cały czas i dalej najzdrowiej wypada kompresor :/ tylko znowu chciałbym dedykowany kit Jackson Racing SuperCharger (w miejsce kolektora dolotowego, bardzo mała rzeźba) ale ich już nie produkują i nawet na ebay'u nie ma ich za dużo :/ zakładaja kompresor od mini, pasuje wywalić klimę bo sie nie zmieści... tak źle i tak nie dobrze :D
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Wto Lut 23, 2010 13:55   

Pływak, przeciez Markzo, pisal, ze za ciezki jest.

[ Dodano: Wto Lut 23, 2010 13:55 ]
Markzo, nie wiem jak jezdzi Twoja coupe`tka, ale jak wzialem od maciej`a H23A3 to powiem, ze miazdy cyce. W coupe musialoby to naprawde latac.

A jak wsadzilbys kompresora to czy musialbys rezygnowac z LPG?
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4529
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Wto Lut 23, 2010 13:59   

Perez napisał/a:
H23A3 (...) miazdy cyce

Chyba jak sobie go upuścisz. ;)

A tak poważnie, to szkoda, że nie jechałeś 620ti Tomi'ego. :)

Do tej pory żałuję trochę, że go nie kupiłem, chociaż pewnie popłynąłbym na nim jeszcze bardziej niż na 623. ;)
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Lut 23, 2010 14:07   

miałem 4 lata 623Si ;) wiem jak to lata ;) Maciejowego białaska :D tylko jest cholernie ciężki :/
nie wiem, myśle na konwersją na sekwencje i wtedy mogłoby to banglać :D
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Wto Lut 23, 2010 14:18   

Markzo, B16B, DOHC VTEC, 16V, 1595 cm, 185 KM, Civic Type-R ?? ?
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Lut 23, 2010 14:21   

pisałem Wodzu :D Bseria jakakolwiek to starszna kasa :/ i rzeźba jeszcze większa :/ sam swap to 1500zł + części :/ blisko 6-7tyś :/
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Wto Lut 23, 2010 14:30   

Poszukalem troche kompresora do H23 (tak jakbym kiedys moze cos...) i generalnie nic nie znalazlem w tej tematyce :(
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Lut 23, 2010 15:26   

to nie jest takie trudne jak się wydaje ;) w 2.3 jest pod maską troche miejsca ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Wto Lut 23, 2010 15:41   

Perez napisał/a:
Pływak, przeciez Markzo, pisal, ze za ciezki jest.


A ja mając wzrok jeszcze jako taki doskonale to zauważyłem i dlatego napisałem: "w końcu prelude też nie jest jakieś super wielkie gabarytowo..."
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Wto Lut 23, 2010 15:54   

Pływak, sorry :oops:

Markzo, jest troche miejsca, ale co znalezc, bo jak patrzylem to wszystko ma mocowania juz pod konkretne silniki
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Lut 23, 2010 16:48   

kompresor, rurki, łączniki, intercooler, spawarka + troche umijętności ;) jak nie dorwe JRSC to sam wystrugam mocowania i reszte ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Wto Lut 23, 2010 17:01   

Pływak napisał/a:
Perez napisał/a:
Pływak, przeciez Markzo, pisal, ze za ciezki jest.


A ja mając wzrok jeszcze jako taki doskonale to zauważyłem i dlatego napisałem: "w końcu prelude też nie jest jakieś super wielkie gabarytowo..."


jak już się bawić w swap to tez był poszedł w stronę silnika z preluda można go dorwać za dobre pieniądze i wyjściowa moc jest już przyzwoita :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Sro Lut 24, 2010 04:38   

dobryziom, a nie lepiej z Accorda tego 212KM?

[ Dodano: Sro Lut 24, 2010 04:38 ]
Znajomy do Prelude`y wsadzal wlasnie z Accorda.
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Lut 24, 2010 08:20   

too chyba ten sam motor H22A2 z tego co kojaże ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Sro Lut 24, 2010 08:49   

Klik
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Sro Lut 24, 2010 12:50   

To H22A7
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Skrzynia od R 220 Ti do Hondy Accord L series
Pyros Tuning mechaniczny 1 Nie Cze 26, 2011 23:35
Remigiusz
Brak nowych postów [R214] swap 1.4si na 1.8 od hondy accord/civic
radomraptile Tuning mechaniczny 9 Pon Lut 21, 2011 22:27
bonus89
Brak nowych postów [R600 silniki Hondy] Wtryski i pompa
Perez Tuning mechaniczny 1 Pią Wrz 17, 2010 21:32
Tomek1212
Brak nowych postów [216SI '97] Swap hamulców z Hondy Civic.
Da rade?
kqba Tuning mechaniczny 1 Pon Wrz 17, 2007 11:12
Brt
Brak nowych postów [R 214Si 103KM] Czy da się...? swap silnika hondy do 214Si
kaczor662 Tuning mechaniczny 41 Wto Paź 12, 2010 22:18
borek88



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink