nie ma za co!!!od tego tu jestesmy!!!teraz tylko na poczatku kontroluj stan plyn i ewentualne wycieki.w razie czego opaske przycisnij.powinno wytrzymac.elo!!!
Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 5 Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Sro Lut 24, 2010 16:58
Witam
Powiem szczerze, ze nie mam zielonego pojęcia o co chodzi z doborem płynu do wspomagania kierownicy i proszę Was o pomoc w takiej kwestii. Mam Roverka serii 400 1.6 16V (1998r). Ostatnio spostrzegłem, że wskazanie płynu wspomagania jest poniżej poziomu LOWER. Pojechałem po płyn, a sprzedawca zapytał mnie o jego kolor (po oględzinach stwierdził, że ma kolor brązowy?), poniewaz nie miał takowego na stanie pojechłem do innego sklepu, wyjaśniłem co i jak nie zwracając uwagi jaki płyn kupiłem (nie znam sie na tym). W domu okazało się, że jest to płyn o barwie czerwonej, a dokładniej LOTOS ATF II D. I tutaj pojawia sie problem, czy moge go dolać do znajdujacego sie obecnie w układzie płynu czy dokonac jego całkowitej wymiany i czy ten płyn wogóle się nadaje czy tez powinienem go wymienić?
Przepraszam za tak obszerną wypowiedź, ale jestem laikiem w sprawach mechaniki pojazdowej a niechciałbym "namieszać" w moim autku.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum