Wysłany: Pon Mar 01, 2010 20:54 [R75] Ciężko odpala przerywa
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
Mój R75 na zimnym silniku ciężko odpala, przerywa i dymi na niebiesko po lekkim rozgrzaniu prawie wcale nie odpala. Przyjechałem wieczorem było wszystko ok. Rano sie zje....psuło Wymieniłem filtr paliwa, powietrza ale bez efektu. Co to może być?
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Lis 30, 2010 00:38, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pon Mar 01, 2010 20:54 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Pon Mar 01, 2010 22:24
Może wskazywać na pompę w baku. Podjedz na kompa gdzieś i powinno wyjść. Możesz spróbować zatankować tak aby było około połowy i zobaczysz jak zapali następnego dnia.
Nie może zaciągnąć paliwa i dlatego może się dusi i długo kręci. Jak zaciągnie pompka przy LHP (przy akumulatorze) to już jest OK. Jeżeli to pompa w baku to wymień jak najszybciej bo wykończysz tą przy akumulatorze.
Ale jak odpalił to przejechałem ze dwa kilometry. Potem wyłączyłem go i znowu odpaliłem ale odpalał bardzo ciężko. Dziś wymieniłem filtr paliwa , zalałem go ropą do pełna odpalił bez zmian ciężko.
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Pon Mar 01, 2010 22:39
Zrób co chcesz. Ja piszę co uważam i co możesz zrobić aby pewne rzeczy wyeliminować i nie wywalić niepotrzebnie kasy. W zgadywankę będziemy i możemy bawić się długo
Pompa przy akumulatorze sama ma ciężko, po to też jest w baku.
Może sie trochę pośpieszyłem z tym łatwo ale na początek musi być ją słychać po przekręceniu kluczyka w pozycje 1 obie pompy pracuj równolegle.
[ Dodano: Pon Mar 01, 2010 23:00 ]
Ciśnienie do 3barów podbija ta przy akumulatorze wydaje mi sie żę ta w baku nie musi dawać dużego ciśnienia ? ważny jest ten zaworek ciśnieniowy za pompką w akumulatorze jak by padł to za filtrem mogło być albo za duże ciśnienie albo za małe sam przerabiełem temat pompek w zeszłym tygodniu. tylko że moje autko wróciło na holu
Pomógł: 166 razy Dołączył: 27 Mar 2007 Posty: 2965 Skąd: Sędziszów
Wysłany: Wto Mar 02, 2010 16:22
DiaboloRR, wygląda, że wtrysk się wysrał któryś, ale tak na amen. Leje bardzo i najpierw nie może ciśnienia zrobić i ciężko pali, a potem dymi i nierówno pracuje. Spotkałem się z identycznym przypadkiem dość niedawno w dCi
Dzisiaj wyjąłem kanapę chcąc dostać się do pompki w baku, wyjąłem wtyczkę włożyłem. Próba i... pali jak gdyby nigdy nic. Styki wyczyściłem, popsikałem kontakt-sprayem. I chodzi. Dziwny przypadek nie co myślicie? Mam nadzieję że sie to nie powtórzy. Dzięki za dobre rady.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum