Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Czy to na pewno VIS?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Czy to na pewno VIS?
Autor Wiadomość
Zukowaty 




Pomógł: 155 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Czw Mar 04, 2010 22:08   [R75] Czy to na pewno VIS?
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: wszystkie

Witam!

Wróciłem właśnie z badania na T4 i mam mały problem. Na kompie pokazało awarię obu VIS'ów ale jak zaczynam bawić się zapłonem to wyraźnie słychać je pod maską...tzn ustawiają się w pozycję wyjściową. Co jeszcze może być przyczyną takich błędów jeśli założymy że silniczki są sprawne? Może jakaś wiązka ma gdzieś przebicie? Tylko czy wtedy silniczki by pracowały?
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Lis 30, 2010 00:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Mar 04, 2010 22:08   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pią Mar 05, 2010 15:22   

up :razz:
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Pią Mar 05, 2010 19:14   

one się czasami zawieszają.
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
Zukowaty 




Pomógł: 155 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Pią Mar 05, 2010 23:37   

PHJOWI, ale błąd loguje się od razu po jego skasowaniu. Nawet nie odpalamy silnika. Do tego dopóki silnik sie nie rozgrzeje to jakby wszystko jest ok a po tym zaczyna pomiędzy 2 a 3 tys szarpać jak puszczę gaz i na wolnych ma 850-950 obr. Michał powiedział że to raczej te VISy ale żeby oba zawiesiły sie na raz? Mam pewność że przed tym oba były w pełni sprawne. Gdzie idzie wiązka od wisów? Mozę gdzieś się przetarła? Sterowane są prosto z komputera czy jeszcze za pośrednictwem jakiegoś ustrojstwa?
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
 
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Sob Mar 06, 2010 06:48   

prosto z kompa , rozbierz obudowy i przesikaj środki płynem do połączeń elektrycznych.
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
Zukowaty 




Pomógł: 155 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Sob Mar 06, 2010 11:54   

Problem jest w tym że silniczek od balance valve był dopiero robiony i przejechał około 2 tys km. Jest czyściutki i był sprawdzany na stole. Mam jeszcze opcję podmiany silniczków na sprawne używane, zobaczymy wtedy co się stanie ale nie wydaje mi się żeby to była ich wina. Jak silnik jest zimny lub dopiero co się rozgrzał to wszystko jest ok ale jak dłużej pochodzi to zaczynają się cyrki, objawy coś jak czujnik położenia wałka że na zimnym odpala a po zagrzaniu gaśnie.
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Czy aby na pewno tempomat ?
Gość Rover serii 75, MG ZT 12 Sro Lut 11, 2009 20:07
Rowan



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink