A jak się objawia jak już zapali to dymek biały czy czarny bo jak biały to znaczy że może być przestawiony rozrząd albo na pompie wtryskowej bądź wielokrokowy z przodu silnika wystarczy że przeskoczy o jeden ząbek i jest już problem.
Pozdrawiam
biały dymek leci, rozrząd nie jest przestawiony, ostatnio miałem zmieniany i mechanikor specjalnie sprawdzał mi czy poprzedni pasek nie przeskoczył.
_________________ Nie gore-tex, a chęć szczera, zrobi z Ciebie globtrotera!
SPAMU¦
Wysłany: Pią Paź 09, 2009 19:21 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Heh Ale ty byś widział moje zdziwienie jak zdiołem z silnika ten platik i tak patrze jakie jest dojście do tych świec, bo sam je sobie wymieniałem i byłem wszoku a własciwie myślałem że może jedną ktoś ułamał i tak zostało ale naszczęście mam znajomego mechanika co siedzi w anglikach i po telefonie do niego kamień spadł mi z serca:P:P:D
[ Dodano: Wto Paź 06, 2009 11:21 ]
Problem z odpalaniem mojego Roverka rozwiązany. Problemem nie były tryski, tylko pompa paliwowa nie trzymała ciśnienia i paliwo wracało do baku i trzeba było długo kręcić żeby zassał. Koszt naprawy 100zł Nie wiem co zrobił ale pali na "dotyk"
hey.. mam pytanie do powyższego postu.. co mógł zrobić ów mechanik? pompa wtrysków jest bardzo skomplikowaną rzeczą i wątpię żeby mechanik w niej grzebał. z tego co pisał KAMAX to mechanik "coś" zrobił + przestawił rozrząd o dwa ząbki i pali pięknie.. - ja też tak chce
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum