Wysłany: Czw Mar 11, 2010 22:27 Kffffalę się :) Aluski już założone :)
To chyba najodpowiedniejszy kącik. Po długim zastanawianiu się jakie aluski kupić w końcu znalazłem. I to bez udziwnień - seryjne 16, kupione od kolegi z naszego Forum Potem przyszła pora na nieprzespane noce spowodowane wyborem rozmiarów oponki... Wahałem się między 205/45/16, 195/50/16 i 195/45/16. No i w końcu zdecydowałem się na te najniższe czyli 195/45/16 Teraz wypadało by go obniżyć deko.
Tak czy siak Roverek jest ponadczasowy i co raz bardziej się w nim rozkochuję. Efekt jest taki, że autko miało być dla żonki a tymczasem ja zaanektowałem Roverka a żonka śmiga P12 hehehe.
Tak wygląda na aluskach (zdjęcia dość ciężkie więc mogą się długo ładować)
SPAMU¦
Wysłany: Czw Mar 11, 2010 22:27 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Tak, blaszki czarnulki Kapselki takie, bo z takimi kupiłem fele. A co do obniżenia to od razu zacząłem o tym myśleć jak tylko go zobaczyłem w nowych bucikach. Ale muszę zgłębić temat bo w temacie obniżania jestem zielony jak szczypior na wiosnę
Plenery zdjęciowe były dwa - Trasa Siekierkowska ale foty nie wyszły bo statywu nie wziąłem i jedno z warszawskich centr handlowych. Tam na szczescie bylo jasno i z ręki można było focić
Wygląda przepysznie
Co do obniżania i felg 16''... też chodził mi po głowie zakup felg kalibru 16 cali, ale już mam obniżone (więc i utwardzone) autko o 40mm. Ktoś gdzieś na forum wybił mi ten zamiar z głowy strasząc totalnym brakiem komfortu. Tomaszi po krótkiej przejażdżce też mówił, że wyraźnie czuć, że u mnie jest bardziej twardo. Zastanawiam się więc, jak będą się sprawowały felgi "szesnastki" z profilem 45 i obniżoną zawiechą :hm2:
Jakieś pomysły? Nie będzie to zbyt ekstremalna wersja na nasze tzw. drogi? Nie trzeba będzie często wymieniać plomb i prostować tych ślicznych alusów?
Jak mam 195/45R16 i -55mm, jeśli masz problem z kręgosłupem lub dużo plomb to odpuść sobie Stwierdzam po kilku miesiącach od obniżenia, ze różnica w komforcie w stosunku do serii spora ale za nic bym do niej nie wrócił Sensownym rozwiązaniem może być kit KONI z regulacją siły tłumienia. Co do prostowania felg to podejrzewam, że u mnie prędzej by się koło urwało w tym klekocie, wszystko zależy od danej felgi jak się kupi mejd in czajna to przy niskim profilu może być nieciekawie szczególnie teraz gdy razem ze śniegiem stopił nam się w Polsce asfalt.
tomirek, elegancko teraz tylko niżej i dyliżans pierwsza klasa
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Remi55 To zdjęcie autka naszego serdecznego kolegi MichaelP (vel. Majkel) zrobione przez mnie, standardowym 55m obiektywem z Nikona D40 Bez statywu, przy kiepskim oswietleniu. Wiosna była prawie - troche na plusie, przebijało się słoneczko, ale wiatrzycho pizgało niesamowicie
W zdjęciu takowym ważne jest to, żeby obiekt nie wychodził poza 1/2 całości ekranu.
Wtedy jest duża szansa, że owy model znajdzie się w bannerze na nowej stronie www.
Poniższe zdjęcie jest także z parkingu krytego, gdzie było w sumie jasno, ale balans bieli był ustawiony na auto i zdjęcie robione z ręki. Niezbyt wyraźne niestety...
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
tomirek, ulala
Pięknie
Ja ja jak założę swoje letnie (jeszcze się nie zamierzam spieszyć) to też rzucić go na glebę będę musiał.
MaReK, tylko skąd wziąć sprężyny od ZRa?
Jeszcze do tego diesel...
Ja kupiłem na allegro od ZR 160. Ale ja miałem benzynkę 1.4 więc przód lżejszy.
Z tyłu jest rzeźby troche. Miałem wersję 5d i po włożeniu sprężyn od ZR'a wszystko fajnie, dopóki auto nie wpadnie na dołek lub górkę. Wtedy sprężynka potrafi się przesunąć i już jest lipa - stuki, puki. Ja rozwiązałem to tak, że na pierwszy zwój u góry i dołu dałem gumową osłonkę. Od tamtej pory cisza i nawet się nieźle trzymają.
Założenie tego zestawu poskutkowało lepszym prowadzeniem się auta w zakrętach.
Chociaż teraz jak patrzę na zdjęcie, to się zastanawiam czy wizualnie coś to dało
Mam wprawdzie 15' felgi, więc trudno mi się tak wirtualnie do tego odnieść.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
tomirek, ulala
Pięknie
Ja ja jak założę swoje letnie (jeszcze się nie zamierzam spieszyć) to też rzucić go na glebę będę musiał.
MaReK, tylko skąd wziąć sprężyny od ZRa?
Jeszcze do tego diesel...
Ja juz założyłem bo Roverka kupiłem jeszcze z oryginalnymi letnimi Michelinkami, na których z fabryki wyjechał i strach już na nich było jeździć. Zresztą zimą i tak stał nie ruszany bo wyjazd na nich na miasto = misji samobójczej.
A te Twoje tak jak pisałeś prościutkie
[ Dodano: Pią Mar 12, 2010 10:24 ]
Brt napisał/a:
fele super gleba koniecznie i ... zdejmij te chlapacze ... przynajmniej z tyłu
Tak jak jest fabrycznie mi się nawet podobało i jak patrzyłem od tyłu to kojarzył mi się z taką rozpłaszczoną żabą (ale w pozytywnym tego słowa znaczeniu). Mówisz, że bez chlapaczy lepiej będzie wyglądał? No to dałeś mi do myślenia.
Chlapacze są fajne przy kołach stalowych 14'. Wtedy chlapacz potęguje wrażenie, że auto jest szerokie. Założyłeś fajne fele, dość szerokie kapciuszki, więc śmiało możesz zdjąć chlapusy.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
MaReK, bo je obniżyłeś tylko o 5mm
Na forum pokutuje mylne przekonanie, że ZR jest niższy o 35mm. Pytałem się angoli, wszyscy, byli pewni w 100%, że ZRka jest niższa o 20mm w porównaniu do R25. A R25 jest wyższy o 15mm od R200. Wychodzi prosty rachunek - 5mm.
tomirek, ciesze się, że jesteś zadowolony
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum