Pomógł: 6 razy Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 74 Skąd: Warmia i Mazury
Wysłany: Sob Sie 16, 2008 18:05 [25 2,0iDT 2000] Wymiana napinacza paska
Witam wszystkich
Jestem niestety zmuszony do wymiany napinacza paska wielorowkowego, nie trzyma mi paska przez co go ucina
Byłem już z tym u mechanika i powiedział mi, że ciężko się do niego dostać i będzie niestety zmuszony do częściowego wyciągnięcia silnika do góry. Chcę za samą wymianę 400zł
Naprawdę nie da się jakoś inaczej wymienić bez wyciągania silnika Może ma ktoś jakiś pomysł.
Ps. Jaką długość powinien mieć ten pasek? Stary mam 1620 a nowy 1600, nie będzie to przeszkadzać
Pozdro
SPAMU¦
Wysłany: Sob Sie 16, 2008 18:05 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sie 2008 Posty: 1 Skąd: gogle
Wysłany: Nie Sie 24, 2008 22:25
cześ jest możliwość wyniany napinacza bez wyciągania slnika posłuchaj
najedz na najazdy
odkreć plastiki od spodu
otwórz maske podłuż durzy lewarek pod moske olejową
i podlewarój go tak bybył na styk ok
pod maską ściągnij poduszke silnika bez obaw bo lewarek d spodu poytrzymuje silnik
odkręć koło wielorowkowe pompy wodnej (poluzuj śruby )zdejmnij pasek zdejmnij koło wielorowkowe z pompy wodnej odkręć napinacz powinien wyjść od spodu bardzo ważne dobrze ustaw lewarek od spodu wrazie przemieszczenia silnika albo delikatnie podlaweruj albo pouść napinacz przykręcony jest gwiazdką nr 14 miłej zabawy
Pomógł: 6 razy Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 74 Skąd: Warmia i Mazury
Wysłany: Pon Sie 25, 2008 14:02
Brt napisał/a:
eeee w SDi wychodzi bez żadnych kombinacji. Odkrecasz rolkę a póxniej napinacz, odpowiednio ukosujesz i wychodzi
Tak już próbowałem ale za nic w świecie nie mogłem wsadzić klucza aby odkręcić ten cholerny napinacz Rolkę wymieniłem ale nic to nie dało...
Znalazłem mechanika co chcę za wymianę 50zł więc się nie zastanawiam tylko jutro z rana zostawiam mu samochód
Oglądał i mówił, że dla niego to godzinka no może dwie i po sprawie
zobaczymy co jutro powie
W SDi późniejszych jest imbus chyba 8mm, a wcześniej taka dziwna gwiazdka 14mm. Oczywiście najpierw trzeba odkręcić rolkę i dopiero wtedy jest dostęp do śruby napinacza
mam r 25 z silnikiem diesla i muszę koniecznie wymienić ten nieszcesny napinacz paska wielorowkowego:((((((((((((((
juz nbyłem na kanale i .............. nie mam pojęcia jak ma dostac się do suby mocującej aby nie popusczać silnika ((((
ma ktos jakiś pomyśl\ł????????????
nie bardzo sie dostaniesz do napinacza jesli nie opuścisz silnika, ale w r25 jest troche zabawy żeby wykręcić ten napinacz, wiem bo sam wymieniałem niedawno.
Jeśli jest tak samo jak w 200 to najlepiej odkręcić koło na wale następnie rolkę napinacza i dostęp jest w miare do sruby napinacza bez opuszczania silnika.
odgrzeje starego kotleta, bo mechanik mowil mi ze napinacz paska wielorowkowego już trochę 'zszedl z osi' i trzeba go będzie wymienić. Czy musze kupować taki cały napinacz http://sklep.landroverowy...-pqg100230.html
czy wystarczy jedynie taka rolka http://sklep.landroverowy...pqg100230l.html ?
Bo różnica w cenie jest, przeplacac bez sensu nei chce, ale tez wiadomo: "chytry 2 razy placi", zeby nie bylo ze za pol roku i tak kupie ten caly napinacz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum