normalnie gdy wentylator działa cienka rurka ma być gorąca, a ta grubsza zimna, wręcz lodowata, tak, że para wodna będzie się na niej skraplać, brak chłodzenia dla klimy oznacza, że grubsza rurka też będzie robić się ciepła, będzie za duże ciśnienie w obiegu i może Ci wywalić uszczelki, rozszczelnić układ i czynnik spierdzieli do atmosfery (zieloni się wkurzą niby się tam przez czujnik sprężarka w takich sytuacjach ma wyłączać ale różnie z tym bywa...
Na kilka sekund, gdy ciśnienie spada, sprężarka znów się włącza na kilka sekund i za kilka znów się wyłącza, w efekcie w układzie jest cały czas wysokie ciśnienie, a elektromagnes załączający sprężarkę prztyka cały czas i można spalić ten elektromagnes. Przerabiałem identyczny temat więc wiem co piszę
W ogóle nie ma o czym mówić, wentylator to podstawowa sprawa, więc ma działać i już
no i dzis szukałem tego rezystora nic takiego tam niema jest tylko tak mi sie wydaje w wiatraku taka mala dziurka do mocaowania czegos prawdopodobnie rezystora i co wy nato ze go niema
a i webasto musze je serio odpiac bo zauwazylem ze jak zamykam bagaznik czy drzwi kluczyk wykety ze stacyjki ono zaczyna sie przewietrzac wlacza sie wentyl na 1 min mozee to cos z masa ma wspulnego juz nie wiem co wy na to
ja mecze tu bo kosztow niechce miec a pare osób juz pisalo ze tak cos podobnie ma i myslaem ze ktos juz rozwiazał ten problem
czyli jak ma stary typ to mozliwe ze mam go od nowosci i auto ma autentyczny przebieg 120tysi jak siadaly te wiatraki i czym sie różni stary typ od nowego i który lepszy
To ja mam/miałem stary typ silniczka na 4 szczotkach, bez rezystora. Szczotki się wytarły, a sprężynki uszkodziły komutator, próba regeneracji wtedy się nie powiodła i wstawiłem zamiennik (koszt 250zł + dużo własnej roboty) Na stronie klubowej szukaj artykułu Mariana_K dotyczący wymiany silniczka i opis krok po kroku jak rozebrać samochód żeby niczego nie uszkodzić.
Jeśli chodzi o webasto to tak jak pisałem, sam nic nie zdziałasz, jeśli chcesz mieć sprawne webasto to zbieraj kasę na nowe lub nowy sterownik, ale do serwisu webasto i tak warto pojechać, będziesz wiedział co i jak.
W przypadku wentylatora koszty zbijesz i to znacznie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum