Przepraszam moderów że powielam temat, ale w każdym pisze co innego...
Czy to wszystkie części których potrzebuję do wymiany rozrządu?
1. Pompa wody
2. Rolka napinająca paska rozrządu
3. Uszczelniacz wałka rozrządu (przedni) x2
4. Uszczelniacz wałka rozrządu (tylny) x2
5. Pasek rozrządu
Czy wymieniać do tego uszczelniacz wału korbowego, czy nie ma sensu. Pozdrawiam życzliwych.
SPAMU¦
Wysłany: Sro Mar 24, 2010 07:43 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Jesli Ci tyl nie leje to nie musisz wymieniac uszczelniaczy (przy ich wymianie nie trzeba zwalac rozrzadu).
A profilaktycznie może warto wymienić, tak będę musiał rozrząd ściągnąć, bo chciałem motorek rozebrać, żeby zobaczyć co z nim bo strzela coś, poza tym na 100% muszę uszczelniacze zaworów wymienić, bo podbiera olej (tyle, że przy wymianie uszczelniaczy, z tego co mam orient nie trzeba rozrządu ściągać, czy tak?) co sądzisz? W ogóle mój R w kiepskiej kondycji po tej kur...skiej zimie...
Aha, mógłby ktoś podrzucić ile zębów ma pasek rozrządu w 214 16V bo znalazłem dwa podobne i różnią się chyba 2 albo 4 zębami?
jak będziesz wymieniał uszczelniacze zaworów, to na pewno trzeba zdjąć pasek rozrządu, bo trzeba do tego wyrzucić wałki...
kumilek23 napisał/a:
mógłby ktoś podrzucić ile zębów ma pasek rozrządu w 214 16V bo znalazłem dwa podobne i różnią się chyba 2 albo 4 zębami?
ta różnica jest związana z zastosowaniem dwóch różnych napinaczy paska rozrządu i najlepiej po prostu sprawdzić jaki u ciebie występuje... tak na odległość to lepiej nie ryzykować
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum