Witam mam R75 ostatnio podłączyłem adapter na AUX out ponieważ MINI ISO nie działa w tym radiu Alpine symphony. Kabel ''czincz'' puściłem po środku samochodu pod wykładziną tylna kanapa i do bagażnika. Ale nie wiem jak najlepiej przeciągnąć kabel zasilający od akumulatora. I gdzie podpiąć wzmacniacz pod + żeby się wyłączył jak przekręcę kluczyk
Ostatnio zmieniony przez apples Nie Cze 12, 2011 22:59, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Wto Cze 02, 2009 17:37 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Zapewne na wzmacniaczu masz wyjście które nazywa się REMO CONTROL, podłączasz je pod wyjście z radia o tej samej nazwie. W momencie wyłączenia radia wyłączy się tez wzmacniacz. Kabel od zasilania musisz poprowadzić tak by nie miał kontaktu z ostrymi krawędziami auta, ściągając lewą tylną osłonę progu, będziesz widział wiązkę przewodów, poprowadź plus od wzmaka tak jak idzie ta wiązka. Jak już uda Ci się dojść do ściany grodziowej znajdź miejsce gdzie przechodzą przewody i po prostu przebij się plusem (uważaj żeby nie uszkodzić fabrycznej wiązki. Potem do akumulatora i gotowe
Wysłany: Pią Cze 05, 2009 22:32 Re: R75 Którędy kabel + do wzmacniacza i gdzie podpiąć +
remote od wzmacniacza podłączasz pod niebiski kabelek od radia - wówczas wzmacniacz załącza się razem z radiem. Ten kabelek pusc razem z chinczami.
Kabel plusowy daj lewym lub prawym progiem, tak aby nie krzyżował sie razem z chinczami.
minus najlepiej wziąśc ze sruby od pasów z tyłu.
hvil [Usunięty]
Wysłany: Sro Mar 24, 2010 11:39
Witam, Panowie jak ściągnąć tylne siedzisko, lub inaczej jak przeciągnąć kable do bagażnika od wzmacniacza i zasilający, wyjście na wzmacniacz mam dorobione i jest pod schowkiem wiec chinch myślałem puścić progiem pasażera a zasilający progiem kierowcy bo listwy łatwo zdemontować na progach:)
Ale moje pytanie jak z kabiny przedostać się do bagażnika?? Siedzisko nie ma przycisków demontowania, tylko oparcie się składa.
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Sro Mar 24, 2010 11:53
Pociągnij siedzisko na rogach do góry i wyskoczy z zabezpieczeń.
hvil [Usunięty]
Wysłany: Sro Mar 24, 2010 17:00
balem sie zeby nie ulamac czy cos dzieki za podpowiedz:)
[ Dodano: Sro Mar 24, 2010 17:00 ] http://forum.roverki.eu/i...on_confused.gif oK:) sygnałowy przeciągnięty:) banalnie sie unosi siedzisko dzięki za rade:) ale mam problem z grodzią, którędy można po stronie kierowcy przebić się z kablem plusowym z kabiny pod maskę?? bo grodź strasznie szczelna jest:( ktoś może już z tym walczył?
Nie wiem jak jest w 75-tce, ale poszukaj miejsca którędy wchodzi wiązka przewodów z silnika do kabiny i spróbuj "dołożyć" tam kabel zasilający. Gazownicy zwykle radzą sobie w ten sposób.
ARTUR1983, wszystko zależy co masz w aucie za radio, ale i tak w każdym przypadku do Harmana potrzebujesz wiązkę z auta najlepiej wyplecioną z takiej samej konfiguracji jak masz. Ja wyplatałem koledze z wiązki od dużej navi z monitorem i przerabiałem na podłączenie do Alpine fabrycznego. Najczęściej razem jest też wiązka zmieniarki choć jak masz właśnie alpine to czasem idzie kupić na Allegro samą wiązkę do zmieniarki z kostkami. A jesteś pewien że nie masz kabla do zmieniarki w aucie czasem bywały schowane pod schowkiem.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Ogólnie cały sprzęt z harman sobie dokupiłem ale nie było okablowania.
to go sprzedaj bo do niczego ci nie jest potrzebny może głośniki można wymienić z fabrycznych na H/K ale niewiele to daje, a suba lepiej sobie wrzucić jakiegoś pod siedzenie bo Harman nie dość że zajmuje miejsce w bagażniku to ma nietypowe głośniki i ciężki jest do zasilenia czymś innym jak wzmak H/K. a nawet jakby to i tak jakiś wzmacniacz musisz do niego mieć więc sobie policz....
Wiązki do H/K tez raczej za friko z nikąd nie wyrwiesz.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum