Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Chłodnica paliwa powracającego do baku
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Chłodnica paliwa powracającego do baku
Autor Wiadomość
dariusz152 



Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 8
Skąd: Gdynia



Wysłany: Nie Lis 08, 2009 22:51   [R75] Chłodnica paliwa powracającego
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999

Na wstepie witam wszystkich na forum. Od roku mam R75 i jak narazie idzie swietnie.
Dzieki temu forum wlanie dzis naprawilem sobie swiatla cofania i parktronic(czujnik na skrzyni) Dokonujac tej naprawy zajrzalem pod auto i oto nowy problem Pod tylnym zderzakiem w okolicach prawego kola jest jakas chlodniczka i obok cos na ksztalt termostatu obie rzeczy laczy kabelek , ktory wlasnie widze ze niestety przesniedzial przy chodnicy i .. odpadl:( Mam pytanie co to jest , od czego i jak to mozna maprawic
Dodam ze moj rowerwk to 75 2.0 rok prod 99 ale z vin wychodzi ze 2000r skrzynia manualna
Ostatnio zmieniony przez apples Sro Lip 27, 2011 21:43, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Lis 08, 2009 22:51   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
dukat11 




Pomógł: 203 razy
Dołączył: 02 Lis 2008
Posty: 1449
Skąd: Trójmiasto

Rover 75

Wysłany: Nie Lis 08, 2009 22:54   

Jest to chłodnica paliwa powracającego z silnika i prawdopodobnie jest to masa w celu wyrównania potencjału elektrycznego z resztą samochodu.
_________________
Pozdr.
Dukat11
 
 
dariusz152 



Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 8
Skąd: Gdynia



Wysłany: Wto Lis 10, 2009 01:17   

dukat11 napisał/a:
Jest to chłodnica paliwa powracającego z silnika i prawdopodobnie jest to masa w celu wyrównania potencjału elektrycznego z resztą samochodu.


dzieki nawet nie wiedzialem ze cos takiego istnieje, a co sie moze stac jesli ta masa jest odpieta i wisi. Do czego wlasciwie to sluzy i czy mozna tak jezdzic. Wiem ze to moze wyglada jakbym nie wiedzial nic pozatym ze auto ma 4 kola i kierownice , ale naprawde pierwszy raz sie z czyms takim spotykam, dotychczas mialem starsze auta i nie zauwazylem takich cudow:)
Dzieki
 
 
witgut 




Pomógł: 47 razy
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 496
Skąd: Szczytno/Lidzb.Warm.



Wysłany: Wto Lis 10, 2009 11:12   

najpierw będą się gromadzić ładunki elektryczne, później przeskoczy 1 ikra ... i wybuch urwie Ci tylne koło :mrgreen:
A może nic się nie stanie ??
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Wto Lis 10, 2009 13:33   

przecież to nie benzyna... tak od razu nie wybucha...
raczej masa jest po to, żeby chłodniczka nie korodowała ;)
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
dukat11 




Pomógł: 203 razy
Dołączył: 02 Lis 2008
Posty: 1449
Skąd: Trójmiasto

Rover 75

Wysłany: Wto Lis 10, 2009 15:42   

Jak napisał sTERYD, nic nie powinno się stać.
_________________
Pozdr.
Dukat11
 
 
witgut 




Pomógł: 47 razy
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 496
Skąd: Szczytno/Lidzb.Warm.



Wysłany: Wto Lis 10, 2009 17:11   

Cytat:
Jak napisał sTERYD, nic nie powinno się stać

Ale jeśli ktoś już wymyślił to połączenie kabelkiem, to dobrze by ono było. Należy je uzupełnić, biorąc pod uwagę że nie jest to trudne a może Cię uchronić przed ewentualną dziurą wywołaną przyśpieszoną korozją.
 
 
dukat11 




Pomógł: 203 razy
Dołączył: 02 Lis 2008
Posty: 1449
Skąd: Trójmiasto

Rover 75

Wysłany: Wto Lis 10, 2009 17:20   

witgut napisał/a:
Ale jeśli ktoś już wymyślił to połączenie kabelkiem, to dobrze by ono było. Należy je uzupełnić, biorąc pod uwagę że nie jest to trudne a może Cię uchronić przed ewentualną dziurą wywołaną przyśpieszoną korozją.


oczywiście zgadzam się że warto to naprawić ale nie ma co ciśnieniować że teraz i za wszelką cenę :)
_________________
Pozdr.
Dukat11
 
 
dariusz152 



Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 8
Skąd: Gdynia



Wysłany: Wto Lis 10, 2009 23:49   

Wielkie dzieki problem jak okazalo sie blachy ale dzieki za odp. teraz jeszcze musze naprawic 1 czujnik od parktronica, ogrzewanie lusterka i auto w 100% sprawne ... mam nadzieje na wszelki wypadek nie podpinam do kompa bo i niema po co pali jedzi nie gasnie jest ok jeszcze raz wlk dzieki
 
 
jarekb 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Wrz 2008
Posty: 153
Skąd: Krakow

Rover 75

Wysłany: Sob Mar 27, 2010 23:16   [R75] Chłodnica paliwa powracającego do baku
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2003

Witam, do czego jest ta mala chlodnica za tylnim prawym kolem?
Ostatnio zmieniony przez apples Nie Maj 22, 2011 11:06, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Zukowaty 




Pomógł: 155 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Sob Mar 27, 2010 23:18   

Chłodnica paliwa powracającego do baku. Żeby Ci baku nie poskręcało od temperatury.
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
 
 
 
jarekb 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Wrz 2008
Posty: 153
Skąd: Krakow

Rover 75

Wysłany: Sob Mar 27, 2010 23:21   

kurcze ciekawa sprawa ale powiem ci ze nie spotkalem sie z takim czyms w innych autach a najlepsze jest to ze pytalem sie mechanika i nie mial pojecia co to jest
 
 
hvil
[Usunięty]






Wysłany: Sob Mar 27, 2010 23:23   

a...jak zacznie ona przeciekac???::D:D:D w benzynie chyba raczej tego niema bo ryzykowne bybylo?
 
 
Zukowaty 




Pomógł: 155 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Sob Mar 27, 2010 23:25   

W benzynie nie ma takiej potrzeby. Inne diesle tez to maja. Paliwo w dieslu jest wtłaczane do silnika pod baaaaardzo dużym ciśnieniem a jego nadmiar wraca do baku. Przy sprężaniu rośnie jego temperatura i po to jest ta chłodnica.
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
 
 
 
jarekb 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Wrz 2008
Posty: 153
Skąd: Krakow

Rover 75

Wysłany: Sob Mar 27, 2010 23:35   

ale chyba tylko w nowszych autach tj. po 2000r montuja bo w mojej 620sdi nie ma takiej chlodnicy paliwa i w audi a4 tdi tez nie ma... moze przez to ze w r75 jest bak plastikowy czy z jakiegos tam twozywa a starszych autach byly metalowe
 
 
Zukowaty 




Pomógł: 155 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Nie Mar 28, 2010 00:00   

jarekb napisał/a:
moze przez to ze w r75 jest bak plastikowy czy z jakiegos tam twozywa a starszych autach byly metalowe

Sam sobie odpowiedziałeś ;)
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
 
 
 
Marek_75 




Pomógł: 16 razy
Dołączył: 05 Wrz 2008
Posty: 199
Skąd: Tczew

Rover 75

Wysłany: Nie Mar 28, 2010 20:00   

jarekb napisał/a:
kurcze ciekawa sprawa ale powiem ci ze nie spotkalem sie z takim czyms w innych autach a najlepsze jest to ze pytalem sie mechanika i nie mial pojecia co to jest

w common railu jest to potrzebne bo temperatura i ciśnienie paliwa dużo większe niż w zwykłym dieslu.
 
 
 
kris-tofer 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 2019

Rover 75

Wysłany: Pon Mar 29, 2010 11:44   

jarekb napisał/a:
a najlepsze jest to ze pytalem sie mechanika i nie mial pojecia co to jest
radzę zmienić mechanika :D
 
 
 
dukat11 




Pomógł: 203 razy
Dołączył: 02 Lis 2008
Posty: 1449
Skąd: Trójmiasto

Rover 75

Wysłany: Pon Mar 29, 2010 20:38   

kris-tofer napisał/a:
jarekb napisał/a:
a najlepsze jest to ze pytalem sie mechanika i nie mial pojecia co to jest
radzę zmienić mechanika :D


I to szybko skoro nie zna takich podstaw to może się zatrzymał na silnikach wolnossących :wink:
_________________
Pozdr.
Dukat11
 
 
Zukowaty 




Pomógł: 155 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Pon Mar 29, 2010 20:50   

dukat11 napisał/a:
I to szybko skoro nie zna takich podstaw to może się zatrzymał na silnikach wolnossących :wink:

Vw Gulf ;)
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Układ zasilania paliwa z baku do filtra paliwa
damtom85 Rover serii 75, MG ZT 18 Wto Gru 29, 2015 21:17
lasper
Brak nowych postów [R75] Jak wymienić pompe paliwa tą w baku ...
domellooo Rover serii 75, MG ZT 2 Pią Kwi 23, 2010 14:21
domellooo
Brak nowych postów [R75] Pompa paliwa (wewnętrzna w baku)
Zrubo Rover serii 75, MG ZT 22 Wto Sie 16, 2016 13:45
zbygru
Brak nowych postów [R75] Pompa paliwa w baku - zamiennik
Pieta Rover serii 75, MG ZT 6 Czw Kwi 28, 2011 19:22
darek69
Brak nowych postów [R75] pompa paliwa w baku - problem z wymiana
hardwin Rover serii 75, MG ZT 4 Pon Cze 30, 2014 09:44
hardwin



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink