Wysłany: Nie Lis 08, 2009 22:51 [R75] Chłodnica paliwa powracającego
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999
Na wstepie witam wszystkich na forum. Od roku mam R75 i jak narazie idzie swietnie.
Dzieki temu forum wlanie dzis naprawilem sobie swiatla cofania i parktronic(czujnik na skrzyni) Dokonujac tej naprawy zajrzalem pod auto i oto nowy problem Pod tylnym zderzakiem w okolicach prawego kola jest jakas chlodniczka i obok cos na ksztalt termostatu obie rzeczy laczy kabelek , ktory wlasnie widze ze niestety przesniedzial przy chodnicy i .. odpadl:( Mam pytanie co to jest , od czego i jak to mozna maprawic
Dodam ze moj rowerwk to 75 2.0 rok prod 99 ale z vin wychodzi ze 2000r skrzynia manualna
Ostatnio zmieniony przez apples Sro Lip 27, 2011 21:43, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Nie Lis 08, 2009 22:51 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Jest to chłodnica paliwa powracającego z silnika i prawdopodobnie jest to masa w celu wyrównania potencjału elektrycznego z resztą samochodu.
dzieki nawet nie wiedzialem ze cos takiego istnieje, a co sie moze stac jesli ta masa jest odpieta i wisi. Do czego wlasciwie to sluzy i czy mozna tak jezdzic. Wiem ze to moze wyglada jakbym nie wiedzial nic pozatym ze auto ma 4 kola i kierownice , ale naprawde pierwszy raz sie z czyms takim spotykam, dotychczas mialem starsze auta i nie zauwazylem takich cudow:)
Dzieki
Ale jeśli ktoś już wymyślił to połączenie kabelkiem, to dobrze by ono było. Należy je uzupełnić, biorąc pod uwagę że nie jest to trudne a może Cię uchronić przed ewentualną dziurą wywołaną przyśpieszoną korozją.
Ale jeśli ktoś już wymyślił to połączenie kabelkiem, to dobrze by ono było. Należy je uzupełnić, biorąc pod uwagę że nie jest to trudne a może Cię uchronić przed ewentualną dziurą wywołaną przyśpieszoną korozją.
oczywiście zgadzam się że warto to naprawić ale nie ma co ciśnieniować że teraz i za wszelką cenę
Wielkie dzieki problem jak okazalo sie blachy ale dzieki za odp. teraz jeszcze musze naprawic 1 czujnik od parktronica, ogrzewanie lusterka i auto w 100% sprawne ... mam nadzieje na wszelki wypadek nie podpinam do kompa bo i niema po co pali jedzi nie gasnie jest ok jeszcze raz wlk dzieki
kurcze ciekawa sprawa ale powiem ci ze nie spotkalem sie z takim czyms w innych autach a najlepsze jest to ze pytalem sie mechanika i nie mial pojecia co to jest
hvil [Usunięty]
Wysłany: Sob Mar 27, 2010 23:23
a...jak zacznie ona przeciekac???::D:D:D w benzynie chyba raczej tego niema bo ryzykowne bybylo?
W benzynie nie ma takiej potrzeby. Inne diesle tez to maja. Paliwo w dieslu jest wtłaczane do silnika pod baaaaardzo dużym ciśnieniem a jego nadmiar wraca do baku. Przy sprężaniu rośnie jego temperatura i po to jest ta chłodnica.
_________________ Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
ale chyba tylko w nowszych autach tj. po 2000r montuja bo w mojej 620sdi nie ma takiej chlodnicy paliwa i w audi a4 tdi tez nie ma... moze przez to ze w r75 jest bak plastikowy czy z jakiegos tam twozywa a starszych autach byly metalowe
kurcze ciekawa sprawa ale powiem ci ze nie spotkalem sie z takim czyms w innych autach a najlepsze jest to ze pytalem sie mechanika i nie mial pojecia co to jest
w common railu jest to potrzebne bo temperatura i ciśnienie paliwa dużo większe niż w zwykłym dieslu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum