Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Pompka paliwa przy aku
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Pompka paliwa przy aku

pracuje cały czas
Autor Wiadomość
edward25 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 193
Skąd: Żabno k.Tarnów



  Wysłany: Pią Kwi 02, 2010 17:10   [R75] Pompka paliwa przy aku
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2002

Witam, od ponad roku jeżdżę na pompce paliwa (no name) i wszystko z pracą silnika jest OK, ale .............
Przed rozruchem, po przekręceniu kluczyka w poz. 2 słyszę tą pompkę jak pracuje stale i nie wyłącza się - nie sprawdzałem jak długo to by trwało, ale wydaje mi się, że i tak pracuje zbyt długo i nie wyłącza się.
Odnoszę wrażenie, że ma zbyt małą wydajność i nie jest w stanie zrobić wymaganego ciśnienia, ale zapewne odbiłoby się to na pracy silnika.
Ta poprzednia (oryginalna) pracowała przez kilka sekund i wyłączała się. Zmieniłem ją dlatego, bo zawieszała się i nie można było odpalić silnika (reagowała na młotek :))

Co jest odpowiedzialne za wyłączanie tej pompki - jakiś czujnik ciśnienia ?

Nadmieniam, że wszystko jest OK, silnik pracuje ładnie i płynnie przyśpiesza, ale nurtuje mnie właśnie praca tej pompki przy aku. Czy ona nie kończy swojego żywota ?? ?
_________________
Pozdrawiam
Edward
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Lis 29, 2010 16:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Kwi 02, 2010 17:10   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Pią Kwi 02, 2010 20:52   

edward25, ja mam to samo, pracuje okolo 30sek, a jest oryginał. Mam tak od czasu gdy padła pompka w baku i ją wymieniłem. Ale już jest z półtora roku tak i nic się nie dzieje.
_________________
"Walduś, pamiętaj cycu..."
 
 
 
Barciu 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 48



Wysłany: Pią Kwi 02, 2010 20:58   

Potwierdzam. U mnie również pompka działa dłuuugo, a do tego właśnie mi strzeliła pompka w baku
 
 
dukat11 




Pomógł: 203 razy
Dołączył: 02 Lis 2008
Posty: 1449
Skąd: Trójmiasto

Rover 75

Wysłany: Pią Kwi 02, 2010 21:30   

U mnie też jej zajmuje ok. 30sec. zanim się wyłączy.
_________________
Pozdr.
Dukat11
 
 
edward25 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 193
Skąd: Żabno k.Tarnów



Wysłany: Sob Kwi 03, 2010 06:45   

Barciu napisał/a:
mi strzeliła pompka w baku

ale jakie były tego objawy ?
_________________
Pozdrawiam
Edward
 
 
 
dukat11 




Pomógł: 203 razy
Dołączył: 02 Lis 2008
Posty: 1449
Skąd: Trójmiasto

Rover 75

Wysłany: Sob Kwi 03, 2010 06:48   

edward25 napisał/a:

ale jakie były tego objawy ?


Przede wszystkim jak padnie pompa pod maską to nie odpalisz silnika. Jak niedomaga to są problemy z odpalaniem, brzęczy, zawiesza się, mogą też pływać obroty ja nie daje stabilnego ciśnienia.
_________________
Pozdr.
Dukat11
 
 
edward25 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 193
Skąd: Żabno k.Tarnów



Wysłany: Sob Kwi 03, 2010 08:34   

ale chciałbym wiedzieć jakie są objawy jak pada lub padnie ta pompka w baku
_________________
Pozdrawiam
Edward
 
 
 
dukat11 




Pomógł: 203 razy
Dołączył: 02 Lis 2008
Posty: 1449
Skąd: Trójmiasto

Rover 75

Wysłany: Sob Kwi 03, 2010 09:01   

Sorki. Problem z odpaleniem i gaśnięciem silnika przy małej ilości paliwa w zbiorniku
_________________
Pozdr.
Dukat11
 
 
Barciu 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 48



Wysłany: Sob Kwi 03, 2010 13:28   

edward25 napisał/a:
ale chciałbym wiedzieć jakie są objawy jak pada lub padnie ta pompka w baku

Jak masz padniętą pompkę w baku to ta kolo akumulatora może nie wyrabiać i jak zaciąga to z początku idzie powietrze, potem mieszanka paliwa i powietrza (piana się robi), a dopiero potem paliwo i dopiero gdy idzie samo paliwo wytwarzane jest odpowiednie ciśnienie. Objawy znane mi to:
1) nie odpala od razu tylko trzeba pokręcić kilka sekund zanim załapie
2) problem z odpaleniem gdy jest mało paliwa (około 1/4 i mniej) - lepiej nie dopuszczać do tego, bo może paść ta pompa przy aku. Dla bezpieczeństwa nalać do pełna i nie jeździć gdy jest poniżej połowy aż do wymiany/naprawy tej pompki z baku.
3) u mnie przy ilości paliwa ok 1/4 baku: odpaliłem i zaraz zgasiłem (stanąłem komuś w bramie i chciałem przestawić 2 metry dalej) potem znowu odpaliłem iii... zgasł. Powód: po 2 odpaleniach nie było ciśnienia, bo dostał za dużo powietrza. Podejrzewam, że gdybym nie zgasił od razu tylko zaczekał chwilę to ciśnienie by wzrosło i drugim razem by nie zgasł. Tyle z moich doświadczeń:)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Pompka paliwa
Ozi546 Rover serii 75, MG ZT 15 Pon Paź 30, 2017 13:28
karol77787
Brak nowych postów [R75] Pompka paliwa
wczerniec Rover serii 75, MG ZT 9 Pon Gru 01, 2008 19:35
henryk
Brak nowych postów [R75] Pompka paliwa
Pluszowy_Misiek Rover serii 75, MG ZT 6 Sro Maj 18, 2016 19:15
karol77787
Brak nowych postów [R75] Pompka paliwa
Gość Rover serii 75, MG ZT 11 Sob Mar 07, 2015 11:40
czarek532
Brak nowych postów [R75] Pompka paliwa. Syczenie.
MokraWoda Rover serii 75, MG ZT 21 Pon Lut 22, 2016 20:04
Balas87



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink