Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Podobno mam silnik 204D2
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Podobno mam silnik 204D2
Autor Wiadomość
domel-x 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 505
Skąd: Inowrocław



  Wysłany: Sob Kwi 03, 2010 13:21   [R75] Podobno mam silnik 204D2
Typ: CDTi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2004

HEY,dziś jak kupywałem komplet filrtów gościu poprosił mnie o dowód rejestracyjny i mu mówie ze mam silnik bmw m47r ,chwila zastanowienia i mówi mi ze niemam takiego motoru tylko 204D2 :shock: chyba z 20 min mu tłumaczyłem a on swoje ,przeglądałem troche neta i niby jest ten silnik w roverach :shock: jeszce mówił ze niemam 1950ccm tylko 1951ccm ,niewspomne ze powiedział ze mam 131KM ,raczej mam według naklejki i książki 135km

ps: ostatnio też sie kuciłem z mechanikiem zawodowym który głowe by dał uciąć ze mam pompowtryski :bezradny:

czy ktoś coś wie w tym temacie :mrgreen:
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Lis 29, 2010 16:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Kwi 03, 2010 13:21   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Sob Kwi 03, 2010 13:54   

I dobrze powiedział. Kod silnika CDTi jest 204D2 (131KM), CDT M47R (116KM).
W BMW jest M47N :wink:
 
 
domel-x 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 505
Skąd: Inowrocław



Wysłany: Sob Kwi 03, 2010 14:32   

czyli na stronie klubowej niemają racji

i po co mam w książce i na naklejce napisane 135PS
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Sob Kwi 03, 2010 17:41   

Niestety ale wychodzi że jest to następny błąd na stronie klubowej.

Wpisz w katalog obojętnie jakiego producenta i wyskakują takie opisy jak napisałem odnośnie CDT i CDTI.
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Sob Kwi 03, 2010 19:43   

domel-x, masz raczej 131KM. Oznaczenie faktycznie dla CDTI jest zupełnie inne niż dla CDT, nie wiem czemu, nawet podobne nie jest. A jeśli chodzi o tą pojemność, to raczej jest 1951ccm, ale tego nie jestem pewien, każde źródło inaczej podaje.
_________________
"Walduś, pamiętaj cycu..."
 
 
 
domel-x 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 505
Skąd: Inowrocław



Wysłany: Nie Kwi 04, 2010 20:01   

nie wierze ze producent wypisuje na aucie i w papierach bzdury :!: :!: :!: :!:
napewno mam silnik m47r i wieże ze według papierów mam 135 ps(teoretycznie) :lol:


pozdro WESOŁYCH ŚWIĄT
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Nie Kwi 04, 2010 20:35   

domel-x napisał/a:
oducent wypisuje na aucie i w papierach bzdury
Nikt nie napisał że bzdury. :grin: W takim razie można domniemać że nazwa (oznaczenie) silnika jest M47R a kod 204D2. Skądś się kod 204D2 wziął. :???:
 
 
edward25 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 193
Skąd: Żabno k.Tarnów



  Wysłany: Pon Kwi 05, 2010 20:26   co to za oznaczenie - 204D2 ?

Ja w swojej książeczce serwisowej (włoskiej) mam długopisem wpisane ten kod 204D2.
Nie wiem do dziś co on oznacza, bo typ silnika CDT i CDTI jest taki sam: M47R - tak wynikałoby także z RAVE.
_________________
Pozdrawiam
Edward
 
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Pon Kwi 05, 2010 20:36   

edward25 silnik CDTi pokazał się później niż jest data wersji RAVE :wink:
 
 
sobrus 




Pomógł: 70 razy
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1525
Skąd: Lublin



Wysłany: Wto Kwi 06, 2010 07:00   

1 PS nie jest równy 1HP a ten z kolei nie jest równy 1 BHP chociaż wszystkie te wartosci są zbliżone.

1 PS = 75 kilopond-meters per second
(75 kp·m/s)×(9.80665 N/kp) = 735.49875 N·m/s ≈ 735.5 N·m/s ≈ 735.5 W ≈ 0.7355 kW ≈ 0.98632 hp (SAE)

W dodatku nawet definicja konia mechanicznego jest płynna (od 735.5 do 746 wat według wikipedii).

Ponadtwo wg wiki często potocznie przez konie mechaniczne rozumie się brytyjskie konie parowe (HP), co może prowadzić do różnic w obliczeniu mocy.

Tak więc chyba nie ma co spierać sie czy silnik ma 131 czy 135 koni.
 
 
Pieta 




Pomógł: 72 razy
Dołączył: 10 Wrz 2009
Posty: 1025
Skąd: Gdańsk

Rover 75

Wysłany: Wto Kwi 06, 2010 07:52   

http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M47

CDT i CDTi posiadają dokładnie te same silniki 204D2 (M47R). Rożnica jest tylko w oprogramowaniu.
Również mam na nalepce mam 135HP. To jest tylko chwyt marketingowy. Teoretycznie powinien mieć 131hp.
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Wto Kwi 06, 2010 15:30   

Pieta, no tylko, nie wiem czy wiesz, ale żaden z tych silników, które są w linku nie byly montowane w R75 :roll: Taki sam konstrukcyjnie był M47N, który nie jest tutaj wymieniany.
_________________
"Walduś, pamiętaj cycu..."
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75 1.8] Silnik od MGF 1.8 16V 02r
Syri Rover serii 75, MG ZT 3 Czw Kwi 02, 2015 08:30
AdaskoC
Brak nowych postów [R75] Silnik + ABS
jarek73 Rover serii 75, MG ZT 13 Sro Sty 14, 2009 15:44
Rowan
Brak nowych postów [R75] silnik
jarztom Rover serii 75, MG ZT 5 Sro Cze 26, 2013 07:31
mimo66
Brak nowych postów [R75] Silnik 1,8
petrus70 Rover serii 75, MG ZT 2 Sro Mar 19, 2008 19:49
przemo285
Brak nowych postów [MG ZT-T] Co to za silnik ?
najnowszy85 Rover serii 75, MG ZT 47 Pią Wrz 07, 2012 20:25
Marrkus



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink