Bezpieczniki w kabinie są OK, a te pod maską, które można wyjąć też. Pod maską są też bezpieczniki oznaczone dodatkowo literami L, F, R, które wolno wyjmować tylko w serwisie (tak mówi komunikat na deklu skrzynki), ale mają przezroczyste szybki na wierzchu i widać, że też są OK. W samochodzie działa reszta elektryki: klima, tempomat, szyberdach, światła etc. Wydaję mi się, że to raczej usterka typu: "spadł przewód", a w tym przypadku bez schematu nie dam rady. Znalazłem już RAVE'y. Jak tylko się pobiorą to będę szperał dalej.
Pomógł: 248 razy Dołączył: 18 Cze 2009 Posty: 1651 Skąd: Maciejowa, Nowy Sącz
Wysłany: Wto Kwi 06, 2010 06:46
Właśnie bezp oznaczony F pod maską jest odpowiedzialny za zasilanie szyb. Jeśli on jest na 100% sprawny to pozostaje jeszcze przekaźnik na głównym zasilaniu umieszczony w skrzynce bezpieczników w kabinie.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Jakie są ewentualne konsekwencje wyciągnięcia bezpiecznika oznaczonego literą F? Można to zrobić samemu, czy faktycznie trzeba się udać do serwisu, tak jak mówi napis na pokrywie?
Nie wiem o co chodzi, czy o przełącznik blokujący możliwość otwierania szyb?
Co nazywasz CCU?
[ Dodano: Czw Kwi 08, 2010 12:35 ]
Heh, mam ubaw z tymi szybami. Jadąc rano do pracy sprawdziłem szyby i ku mojemu zdziwieniu zadziałały! Po dojechaniu na miejsce, zgasiłem silnik. Uruchomiłem jeszcze raz - szyby nie działają.
Co robić? Co sprawdzać w pierwszej kolejności, może zna ktoś jakieś słabe punkty układu elektrycznego szyb?
[ Dodano: Czw Kwi 08, 2010 22:39 ]
To był przekaźnik w kabinie - trochę sobie zaśniedział doszliśmy do tego po 2 godz.i dodatkowym rozgrzebaniu konsoli hamulca ręcznego (eliminując po kolei) gdzie "traci" się zasilanie.
Dzięki sTERYD za RAVE i darek_wp za naprowadzenie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum