apples wymiana gum i dalej problem powraca??? przeciez musi byc jakis sposob na to:D:D przeciez od nowosci to to nie stuka;/;/;/ a to wszystko wina tych zasranych polskich drog...jezdzilem w niemczech pol roku i nic sie nie dzialo autko plynelo...rok czasu w PL i zawieszenie cierpi....
SPAMU¦
Wysłany: Sob Kwi 03, 2010 08:48 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Noo i zajrzeli i od razu powiedzieli ze jest to sworzeń luźno w zwrotnicy. Skręcil go nowymi srubami i mowil zeby pilnowac a jak powroci stukanie to wtedy do wymiany ale nie powiedzial co do wymiany....wiec moze wy wiecie co jest do wymiany??? wolalbym sam kupic część aby nie przeplacac. Co by nie mowic stukanie ustalo:)
Podniosł przod zlapal za ta czesc i faktycznie saam specjalnie zaglądalem... mogl poruszacc góra dól i to wlasne wydawalo ten nie mily stuk...wiec przykrecil to jakas inna sruba od siebie i powiedzial ze powinno sie trzymac....
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Wto Kwi 06, 2010 19:13
Dzięki. To wystarczy. Dobrze że sworzeń nie wyskoczył bo byś się rozwalił.
U siebie mam na pewno skręcone te śruby, ale sprawdzę czy czasami frez w sworzniu nie jest większy od śruby i się tam nie przesuwa.
Noo wlasnie mechanik mi to samo powiedzial...i sie troche przestraszylem bo mam ciezką noge ....czyli co wahacz do wymiany czy sam sworzen. chce kupic ta czesc i miec w pogotowiu
a czy takie stukanie jadac po kostce brukowej moze pochodzic od lozysk amortoryzatora? wali jak glupie tylko na kostce brukowej i na niektorych dziurach, wymienialem rok temu wahacze z tulejami, łaczniki stabilizatorow, przy skrecaniu kierownicy nie slysze zadnych dziwnych glosow ani oporu nie ma, czy to moga byc lozyska amrotyzatora?
_________________ '99 Rover 75 CDT, manual
Ostatnio zmieniony przez maciejk1980 Pon Cze 01, 2015 15:36, w całości zmieniany 3 razy
maciejk1980, końcówki drążków kierowniczych sprawdzałeś? Teoretycznie może być też poduszka amortyzatora. Takie niezidentyfikowane stuki zawsze są trudne do zdiagnozowania.
No i... jesteś pewien, że dźwięk idzie z przodu? Może w rzeczywistości ma źródło z tyłu? Miałem niedawno przypadek z metalicznym stukaniem, którego źródłem były wyrobione szczęki hamulca ręcznego w lewym kole z tyłu.
Sprawdź, czy stukanie na kostce brukowej cichnie gdy lekko przyciśniesz hamulec lub odrobinę przyciągniesz ręczny.
_________________ "Mówisz, że możesz - to możesz. Mówisz, że nie możesz - to nie możesz.
Więc sobie wybierz."
wlasnie moze koncowki drazkow, bym byl wymienil jak robilem wahacze tuleje i laczniki ale nie byly dostepne, a jedna strona byla wygieta mechanik mial ja wyprostowac i zostawic na razie, nie wiem czy wyprostowal, moze trzeba je bedzie sprawdzic, albo cale wymienic niby nie ma takiego czegos czy to prawda? nie tylko koncowki moze wewnetrzna strona ma luzy.
a jezeli to maglownica to co tam moglo pujsc? wlasnie koncowka wewnetrzna drazka tak?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum