Wysłany: Pon Kwi 05, 2010 17:26 [R620] Dziwne stuki z prawej strony
Typ: Ti Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
Witam !
Mam kolejny problem coś mi dziwie stuka z prawej strony z przodu od pasażera, dzieje się to tylko przy szybkim wciśnięciu gazu i jego puszczeniu "... stuk stuk...." tak jakby coś tam chodziło do przodu i do tyłu, byłem już na stacji diagnostycznej ale nic nie wykryli nie ma luzów nigdzie.... jakaś poduszka może jak ustrojstwo zdiagnozować proszę o poradę
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Lut 14, 2011 22:34, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pon Kwi 05, 2010 17:26 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Wysłany: Pon Kwi 05, 2010 17:38 Re: [620Ti] Dziwne stuki z prawej strony
BorysOpole napisał/a:
Witam !
Mam kolejny problem coś mi dziwie stuka z prawej strony z przodu od pasażera, dzieje się to tylko przy szybkim wciśnięciu gazu i jego puszczeniu "... stuk stuk...." tak jakby coś tam chodziło do przodu i do tyłu, byłem już na stacji diagnostycznej ale nic nie wykryli nie ma luzów nigdzie.... jakaś poduszka może jak ustrojstwo zdiagnozować proszę o poradę
Sprawdź poduszkę z lewej strony silnika. Mi się odkręciło to ramie i właśnie tak pukało jak piszesz
ok dzięki za podpowiedź, a miałeś też tak że jak było zimno to przez pierwsze 2 - 3 kilometry nic nie stukało, dopiero po rozgrzaniu zaczynało, natomiast teraz jak cieplej już od samego początku jak ruszam są te stuki
[ Dodano: Wto Kwi 06, 2010 09:50 ]
Okazało się że jest to przegub której firmy będzie lepszy ewentualnie który polecacie
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Wto Kwi 06, 2010 10:52
Borys, zanim kupisz przegub sprawdź ile masz zębów na koronce ABSu. W starszych rocznikach było ich 45, w nowszych 50. Granica podziału to mniej więcej rok 96ty, dokładniej można to sprawdzić po numerze VIN. Te starsze przeguby są nieosiągalne i trzeba albo przełożyć koronkę (co wcale nie jest takie łatwe), albo dobrać przegub z r800, który jest troszkę krótszy na gwincie nakrętki piasty, ale podobno pasuje.
za nim kupisz przegub sprawdź drążek reakcyjny jest przykręcony dwoma śrubami do wahacza dolnego (chyba klucz 17) też miałem taką sytuacje nic nie było widać a okazało się że jedna z tych śrub była poluzowana
_________________ To ja Alex z chłopakami w ręku kierownica ,szosa przed nami...
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Wto Kwi 06, 2010 13:00
BorysOpole napisał/a:
W jaki sposób sprawdzić po numerze WIN ?
W katalogu części EPC podane są przedziały w których stosowane były dane przeguby. Napisz jaki masz rocznik auta i nr VIN, to może od razu Ci powiem jaki masz przegub. Ewentualnie sam to możesz sprawdzić we wspomnianym EPC.
Bo na aukcji podają tylko przedział w którym produkowano dany model nie zagłębiając się czy były zmiany w podzespołach czy nie. Jeśli chcesz być pewien na 100%, to porównaj kształt koronki. Ta starsza ma wyższe zęby, a ta nowsza niższe. Najlepiej byłoby je policzyć, ale na aucie to trochę uciążliwe zadanie.
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Wto Kwi 06, 2010 22:38
BorysOpole napisał/a:
a co musiałbym wymienić jaki element żeby pasowały te "nowsze przeguby".....
Tak jak pisałem, albo wymienić koronki ABSu, albo kupić przeguby do r800, bo są prawie takie same, mają 45 zębów, tyle, że są ciut krótsze. Podobno w niczym to nie przeszkadza. Reszta wymiarów się zgadza.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum