Wysłany: Nie Kwi 11, 2010 18:05 [r 220 SDI, 1999r] szarpanie, kod błędu 17
Witam,
jakiś tysiąc km temu wymieniłem olej zmieniłem wszystkie filtry. Samochód miał problemy w odpalaniu zimą akumulator padł 3 razy, sprawdzono mi świece i stwierdzono że są ok. Podłączono go pod komputer i zły był kąt pompy wtryskowej, poprawiono kąt i wszytko było ok aż do teraz ( mechanik polecany z forum więc nie robił tego żaden znachor). Póki co zdaje mi się że dzieje się to na zimnym silniku, na biegu jałowym widać i słychać delikatne różnice w obrotach, natomiast podczas jazdy np. dziś miałem spadek obrotów z 2000 tys na 1800 i i z powrotem co spowodowała potrójne szarpnięcie. Odczytałem kod błędów to nr 17 czyli czujnik temperatury paliwa - wysokie napięcie . Czy ten czujnik może powodować takie objawy ? mogę jeszcze wspomnieć że gorzej mi się rusza z pierwszego biegu jak by toporniej i silnik się dusił... może wina sprzęgła?
dziękuje za odpowiedź jestem laikiem w tych sprawach
SPAMU¦
Wysłany: Nie Kwi 11, 2010 18:05 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Odczytałem kod błędów to nr 17 czyli czujnik temperatury paliwa - wysokie napięcie . Czy ten czujnik może powodować takie objawy ?
MOze byc to wina czujnika ale i tez nie musi Generalnie czujnik może podawac błedne dane do komputera np (-120Stopni C) i komputer broni się przed taka temp i stad rózne WIXY Kompa
podczas odczytu błędu mruga mi także abs cały czas równomiernie tak ma być ? dziś zobaczyłem również że włączenie klimatyzacji powoduje zwiększenie obrotów
i jeszcze pytanko czy wymiana czujnika temperatury zgodnie z tutorialem jest tak prosta i polega na odkręceniu paru śrubek ? czy może można przestawić kąt wtrysku czy coś ?
dziękuje za odpowiedz
edit
gościu z aukcji wyżej odpisał mi :
" tym modelu sa dwa rodzaje pomp VE lub VP44
jeżeli ma Pan pompe elektroniczną VE to pasuje "
to teraz zapytanie jaka ja mam pompę ?
pomoże ktoś?
[ Dodano: Sob Kwi 17, 2010 15:33 ]
Panowie i Panie pomoże ktoś?? czytałem jeszcze że należy pooczyszczać wtyczki przy pompie. jakimś specjalnym preparatem
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum