Wysłany: Nie Kwi 11, 2010 10:20 [R75] Problem przy odpalaniu
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
Witam!!!
Od jakiegoś czasu w moim R75 przy odpalaniu dzieje sie cos dziwnego,chodzi o to ze auto sie telepie(raz mocniej raz slabiej) czasami sie jokos ciezko rozkreca jakby nie chcial wejsc na obroty ( a na obrotomierzu wskazuje ze wszytsko ok)
Co to moze byc cos z elekryka (coś sie rozkodowalo albo cos innego) czy raczej cos mechanicznego?
Dzieki za pomoc i podrawiam
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Lis 29, 2010 00:38, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Nie Kwi 11, 2010 10:20 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Nie Kwi 11, 2010 10:43
Prędzej coś z zasilaniem paliwa. Najpierw wyczyść zawór wysokiego ciśnienia. Jak nie pomoże to będziemy myśleć dalej. Może być również wina wtryskiwaczy.
Ostatnie posty z forum innych kolegów mogą także sugerować o tym, że u Ciebie Domino88, może być także wina pompki paliwa w zbiorniku. Być może, że ma jakieś przerwy w działaniu, lub zapchana syfem, chociaż
Witam!!!
Więc okazało sie ze to wina wtryskiwaczy (wtryskiwacza) jeszcze dokladnie nie wiadomo bo mechanik nie znalazł ktory dokładnie.
Tylko co teraz,czy czeka mnie wymiana czy moze cos sie tylko przytkało (jakie sa najczestsze przypadki).Orjentyje sie ktos w cenie??
podobno regenerowane wtryskiwacze to straszna lipa, to jest urządzenie, które regenerowane jest na siłe i nie przynosi dobrych efektów, dlatego jeśli nie nowy to najlepiej używane kupować - są to słowa mechanika, podobno nawet dobrego mechanika
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Sob Kwi 17, 2010 09:30
Cytat:
podobno regenerowane wtryskiwacze to straszna lipa, to jest urządzenie, które regenerowane jest na siłe i nie przynosi dobrych efektów, dlatego jeśli nie nowy to najlepiej używane kupować - są to słowa mechanika, podobno nawet dobrego mechanika
to niech wytłumaczy Ci na czym polega regeneracja jak taki mądry. Jeżeli składają na chińszczyźnie to może tak, ale jak założysz oryginalne końcówki to wątpię aby było źle. Odkąd są diesle zawsze regenerowali jeżeli wtryskiwacz nadawał się do regeneracji.
Pomógł: 166 razy Dołączył: 27 Mar 2007 Posty: 2965 Skąd: Sędziszów
Wysłany: Sob Kwi 17, 2010 10:04
Dokładnie regenerować wtryskiwaczy się po prostu nie opłaca. Lepiej kupić używkę.
A co do problemu kolegi Domino88, to ja bym nie wymieniał jeszcze wtryskiwacza. Wyjmij zawór regulacji wysokiego ciśnienia z pompy CR i przedmuchaj go. Bo może tu leży problem. Spotkałem się już z przypadkiem, że zostały wymienione wszystkie wtryskiwacze, a problem pozostał, wyczyszczenie zaworu dopiero pomogło.
Pomógł: 317 razy Dołączył: 02 Kwi 2007 Posty: 2766 Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp
Wysłany: Sob Kwi 17, 2010 14:36
nie regenerujcie wtrysków bo szkoda kasy , regeneracja polega na wymianie końcówki i podszlifowaniu tłoczyska , cały zabieg starcza na 30 tyś km lub rok i tak dają gwarancje 12 miesięcy.
_________________ SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum