Wysłany: Sob Kwi 17, 2010 15:53 [R75] Demontaż klamki od strony kierowcy
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2001
Koledzy jak się wyjmuje klamkę od strony kierowcy szwankować, mi zamek zdemontowałem go i zonk wypadło mi takie ustrojstwo od klamki do zamki taki drut z plastikiem co jest w klamce .
_________________ R.R.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Lis 29, 2010 00:27, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Sob Kwi 17, 2010 15:53 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Sob Kwi 17, 2010 23:20
myślę ,że chodzi o zewnętrzną klamkę/uchwyt.Wystarczy przesunąć do tyłu i odciągnąć na zewnątrz krótki element, a następnie przesunąć też uchwyt i odciągnąć go na zewnątrz tak jak otwiera się drzwi .Sciągnać uszczelki gumowe i odkręcić dwie śrubki od kasety klamki.
dorotamax1,
Po zdemontowaniu tapicerki
1. Wyjmujesz szybę (dwie śruby),
2. wyciągasz osłonę zamka klamki zewnętrznej,
3. potem przesuwasz do tyłu krótką listwę chromową,
4. przesuwasz klamkę zewnętrzną do tyłu i ją wyjmujesz zaczynając od tylnej części.
5. od zewnątrz wykręcasz dwie śruby typu Torx i klamka wyjęta.
a czy jest możliwość wymienienia samego chromu klamki bez dużych demontaży
tak
2. wyciągasz osłonę zamka klamki zewnętrznej,
3. potem przesuwasz do tyłu krótką listwę chromową,
4. przesuwasz klamkę zewnętrzną do tyłu i ją wyjmujesz zaczynając od tylnej części.
zdemontowałem go i zonk wypadło mi takie ustrojstwo od klamki do zamki taki drut z plastikiem co jest w klamce .
Mam ten sam problem
SeniorA napisał/a:
myślę ,że chodzi o zewnętrzną klamkę/uchwyt.Wystarczy przesunąć do tyłu i odciągnąć na zewnątrz krótki element, a następnie przesunąć też uchwyt i odciągnąć go na zewnątrz tak jak otwiera się drzwi .Sciągnać uszczelki gumowe i odkręcić dwie śrubki od kasety klamki.
Mógłby ktos to łopatologicznie wytłumaczyć ? Czy trzeba wyjmować szybę jak jest w ..
dukat11 napisał/a:
Po zdemontowaniu tapicerki
1. Wyjmujesz szybę (dwie śruby),
dukat11, Witaj ,mam pękniętą klamkę drzwi kierowcy .Kupiłem nową i nie wiem jak wymienić tym sposobem o którym piszesz bez rozbierania drzwi.Jak zdjąć osłonę zamka? koleś który wymontowywał klamkę dla mnie z anglika podważył śrubokrętem i odskoczyło tylko że się urwało ,fakt klamka została wyjęta.Jak tego dokonać proszę o pomoc.Kiedyś już mi pomogłeś ,liczę że tym razem też pomożesz
Witam. U mnie klamka od strony kierowcy zaczęła szwankować , tzn. muszę bardzo mocno szarpnąć aby otworzyć drzwi. I mam pytanie czy da to się jakoś naprawić w normalny sposób czy wymiana klamki bądź zamka?
Mialem to samo. Nie trzeba wymieniac zamka ani klamki. Trzeba zdiac tapicerke.Wewnatrz drzwi od klamki do zamka biegnie ciegno zakonczone gwintem.Na gwint zalozony jest plastikowy zatrzask polaczony z dzwigienka zamka. Zatrzask trzeba otworzyc ,tak jak np.otwiera sie ksiazke,z jednej strony ma zawiasy z drugiej zatrzask.Przed otwarciem zmierzyc dlugosc gwintu i wysunac ciegno o okolo 2mm zamknac zatrzask,posmarowac dzwigienke, wyprubowac otwieranie,jesli dziala bez szarpania, zalozyc tapicerke Umnie pomoglo.
WItojcie! Odniosę się do tego co napisał rafalmis1. Pierwszy raz udało mi sięto bez problemu a jak chciałem pozdejmować klamki do polerki pod klamkami to w każdym mi sięnóżki pourywały. Ja się pytam o co chodzi?
[ Dodano: Sob Lip 11, 2015 15:00 ]
Dla potomnych! Pojechałem specjalnie na złom aby nie zmarnować drzwi w swoim. Zdjąłem boczek i wyciągnąłem mechanizm klamki. Drucik który widać na zdjęciach blokuje te nóżki.
Aby go odblokować trzeba ściągnąć obicie drzwi. W tylnych drzwiach można go odsunąć płaskim długim śrubokrętem. Natomiast drzwi przednie są bardziej zabudowane od strony klamki i trzeba się trochę wysilić. Jednak wszystko jest do zrobienia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum