Witam wszystkich, potrzebuje od kogos doświadczonego wiedzy na temat wielkosci momentów dokrecania śrub głowicy w roverku 216 1.6 16v 96r. w jakich etapach to robic ?
I jeszcze jedna sprawa czy zuzyte uszczelnieacze zaworowe maja wplyw na pobieranie olleju tj. jego spalanie w cylindrach? jesli tak to czy ktos wie jak je wymienic przy zdemontowanej glowicy a jesli nie to co moze byc przyczyna ubytku oleju dodam ze ubytek oleju byl dosc znaczny tj 1l na 200 km wyciekow nie zaobserwowalem natomiast obfite dymienie na niebiesko z wydechu nawet na LPG prosze o pomoc drogich Forumowiczów pozdrawiam
SPAMU¦
Wysłany: Wto Kwi 20, 2010 19:50 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 297 razy Dołączył: 24 Mar 2007 Posty: 1793
Wysłany: Wto Kwi 20, 2010 19:56
Na poczatek 20Nm a potem 2 x 180* choc sa rozne szkoly.
Uszczelniacze zaworowe jak najbardziej maja wplyw na przedostawanie sie oleju do komory spalania. Aby je wymienic musisz rozpolowic glowice bo siedza pod walkami rozrzadu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum