Forum Klubu ROVERki.pl :: [Rover 214i, 97r] wymiary tłumika
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Pią Lis 19, 2010 13:01
[Rover 214i, 97r] wymiary tłumika
Autor Wiadomość
wojzel 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 164
Skąd: Legnica



Wysłany: Czw Kwi 22, 2010 07:34   [Rover 214i, 97r] wymiary tłumika

Cześć, nie mogę znaleźć takiej informacji na forum, jest dużo pisane o firmach, dźwięku, wyglądzie.. a ja mam podstawowe pytanie, jak dobrać wymiary nowego "sportowego" tłumika końcowego do roverka który ma póki co wszystko w oryginale? Na stronach z tłumikami spotykam się z wymiarami np.

Długość całkowita: 620 mm
Wymiary puszki: 120*210*350 mm
Srednica końcówki: 2*76 mm
Długość końcówki: 250 mm
Średnica rury dolotowej: 50 mm

Powienienm teraz wejść pod auto i mierzyć jak jest obecnie i czy wymiary się pokrywają? który wymiar jest najważniejszy? Dziwne, że nigdzie nie mogę znaleźć artykułu na ten temat.. Będę zobowiązany jeśli ktoś mi podpowie co i jak..
_________________
...Rusz głową, zanim ruszysz...
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Kwi 22, 2010 07:34   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
dziadekc1 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Sie 2009
Posty: 154
Skąd: Poznan

Rover 200

Wysłany: Czw Kwi 22, 2010 15:09   

odpowiedzia na Twoje pytanie bedzie pytanie...
powiedz dlaczego chcesz znac wymiary tlumnika koncowego skoro sportowe to tylko puszki... do ktorych musisz przyspawac haki mocujace ja do zderzaka i kawalek rury by polaczyc koncowy ze srodkowym... najlepiej odciac je ze starego i przyspawac do nowego "usportowionego" jest jeszcze mozliwosc zamocowania go za pomoca opaski w niektorych przypadkach...

wiec kwestia wielkosci pozostaje bez znaczenia
 
 
joni_25x 




Pomógł: 11 razy
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 170
Skąd: Piotrkow Tryb



Wysłany: Czw Kwi 22, 2010 16:45   

wojzel, a nie lepiej dorwac oryginalny sportowy tlumik od mocniejszej wersji rovera 200 tzn 200Vi badz 1.8 16v bo tez ladnie buczy:D
Wtedy zadne przerobki nie beda potrzebne :ok:

pozdro
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
wojzel 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 164
Skąd: Legnica



Wysłany: Czw Kwi 22, 2010 17:21   

joni_25x napisał/a:
wojzel, a nie lepiej dorwac oryginalny sportowy tlumik od mocniejszej wersji rovera 200 tzn 200Vi badz 1.8 16v bo tez ladnie buczy:D
Wtedy zadne przerobki nie beda potrzebne :ok:


Pewnie że tak, tylko nie wiem jaki ten tłumik ma wygląd.. a nie ukrywam, że to też dla mnie istotne..

[ Dodano: Czw Kwi 22, 2010 18:21 ]
dziadekc1 napisał/a:
odpowiedzia na Twoje pytanie bedzie pytanie...
powiedz dlaczego chcesz znac wymiary tlumnika koncowego skoro sportowe to tylko puszki... do ktorych musisz przyspawac haki mocujace ja do zderzaka i kawalek rury by polaczyc koncowy ze srodkowym... najlepiej odciac je ze starego i przyspawac do nowego "usportowionego" jest jeszcze mozliwosc zamocowania go za pomoca opaski w niektorych przypadkach...

wiec kwestia wielkosci pozostaje bez znaczenia


nie wiedziałem, że potrzebny będzie kawałek rury żeby połączyć go ze środkowym, byłem do tej pory przekonany że po prostu nowy końcowy tłumik trzeba wsadzić w środkowy i przymocować do podwozia.. dzięki za uwagę na ten temat..

co do wymiarów, to jednak mają chyba znaczenie.. różnica w długości całkowitej pomiędzy tłumikami końcowymi różnych firm to jakieś 10cm.. czy motnując załóżmy ten krótszy, tłumik nie schowa się zbyt głęboko? a z kolei zakłając dłuższy, czy nie ma obawy że będzie on wystawał zbyt daleko?
poza tym, czy rozmiar puszki jest bez znaczenia? jej szerokość i wysokość? nie będzie problemu z montażem puszki która będzie wybitnie niedopasowana wymiarowo?
_________________
...Rusz głową, zanim ruszysz...
 
 
dziadekc1 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Sie 2009
Posty: 154
Skąd: Poznan

Rover 200

Wysłany: Pią Kwi 23, 2010 13:47   

tak jak mowilem przez przyspawanie hakow mocujacych do tlumnika sam decydujesz jak duzo ma wystawac koncowka (odpowiednio ja obcinajac lub wyginajac nowa)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [Rover 200/25/MG ZR] Artykuły, z którymi warto się zapoznać
kasjopea Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 0 Pon Sty 24, 2011 18:27
kasjopea
Brak nowych postów [Rover All] Zabezpieczenie nowego tłumika
robsson78 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 7 Wto Lut 19, 2013 07:14
chudson
Brak nowych postów [r 214i 1.4 97r] Filtr przeciwpyłkowy ROVER 214i
TomaszBarczyk Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 8 Pon Lis 09, 2009 15:37
PTE
Brak nowych postów [214i] Rover 214i popychacze hydrauliczne
Sierzant Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Czw Lis 24, 2016 19:35
sobon
Brak nowych postów [rover 25 , 2001 ,benzyna ] dziwne dzwięki z tłumika
engineer007 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Nie Lut 21, 2010 22:50
engineer007



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink