Typ: TDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
Witam,
Dotyczy Hondy accord z silnikiem rovera 2.0 TDi 20T2n
Dzis bylem u mechanika gdyz cos mi strasznie piszczalo pod maska. Myslalem, ze to pasek wielorowkowy, wiec go wymienilem, po wymianie przez okolo 2 dni wszystko ucichlo lecz pojawilo sie spowrotem.
Mechanik stwierdził, ze to pompa od wspomagania.
Czy mozna ten halas usunac w jakikolwiek inny sposob, niz wymiana pompy? Dzwonilem spytac o czesc ile kosztuje i powiedziano mi ze okolo 3000,- pln
dzieki za porady
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Lut 15, 2011 17:02, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Czw Kwi 22, 2010 20:49 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
czyli rozumiem, ze pompe ta mozna wymontowac i oddac do regeneracji tak?
[ Dodano: Czw Kwi 22, 2010 22:19 ]
czy to pierwsze kolo od gory po krotym porusza sie pasek wielorowkowy bedzie od pompy wody czy pompy wspomagania? Jesli na srodek jego psikne wd-40 piski ustaja
czy to pierwsze kolo od gory po krotym porusza sie pasek wielorowkowy bedzie od pompy wody czy pompy wspomagania?
to jest pompa wspomagania ona też napędza pompe wody ktora jest z tyłu ,pewnie że da się wymontować i zregenerować jeżeli masz troche pojęcia i cierpliwości to samo łożysko sam dasz rade wymienić nie pamiętam ale łożysko to jakaś groszowa sprawa a jeżeli pompa cieknie itp to lepiej oddać do regeneracji
[ Dodano: Pią Kwi 23, 2010 01:05 ]
ps.nad tym kółkiem powinien być alternator ale na zdjęciu go nie ma
_________________ To ja Alex z chłopakami w ręku kierownica ,szosa przed nami...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum