Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Silnik krokowy dwa pytania
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Silnik krokowy dwa pytania
Autor Wiadomość
Boncky 




Pomógł: 57 razy
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 1172
Skąd: Gliwice

Rover 75

Wysłany: Pią Kwi 23, 2010 20:23   [R75] Silnik krokowy dwa pytania
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: wszystkie

Witam mam dwa pytania do krokowca:
1. Czy kalibruje się jakoś wysokość trzpienia po czyszczeniu czy też wymianie na nowy - bo jak wiadomo można włożyć na innej wysokości niż nastawa. Czy jakoś się to ustawia ?

2. Mój krokowiec cały czas piszczy. przy otwartej masce ( bo zamknięta dobrze wygłusza i pisk jest cichutki) słychać z niego piiiiiiiiiiiiii czy wasz też tak piszczy ?! :)
_________________
Pamparampam
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Lis 28, 2010 23:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Kwi 23, 2010 20:23   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
darek_wp 




Pomógł: 248 razy
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 1651
Skąd: Maciejowa, Nowy Sącz



Wysłany: Pią Kwi 23, 2010 20:55   

1. Po złożeniu i załączeniu zapłonu krokowy sam się ustawi
2. Przy pracującym silniku krokowy może wydawać jakieś odgłosy bo wtedy pracuje ale raczej jest to terkot niż pisk. Przy wyłączonym silniku nawet jeśli stacyjka jest załączona powinien milczeć (załącza się tylko na 1-2 sek zaraz po włączeniu zapłonu)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
keczu 




Pomógł: 121 razy
Dołączył: 05 Wrz 2008
Posty: 1141
Skąd: Ostroleka/Dublin



Wysłany: Pią Kwi 23, 2010 21:04   

Boncky napisał/a:
2. Mój krokowiec cały czas piszczy. przy otwartej masce ( bo zamknięta dobrze wygłusza i pisk jest cichutki) słychać z niego piiiiiiiiiiiiii czy wasz też tak piszczy ?!

Mi tez piszczy (w 45 i 25 tez) tak jakies 5-10 min potem przestanie. To normalne ,cos ma wspolnego z imobilajzerem. Bylo na forum. Koledze darek_wp, pewnie nie piszczy bo ma autko z 97r ,a to inny system.
Ostatnio zmieniony przez keczu Pią Kwi 23, 2010 21:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Boncky 




Pomógł: 57 razy
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 1172
Skąd: Gliwice

Rover 75

Wysłany: Pią Kwi 23, 2010 21:04   

darek_wp napisał/a:
1. Po złożeniu i załączeniu zapłonu krokowy sam się ustawi
2. Przy pracującym silniku krokowy może wydawać jakieś odgłosy bo wtedy pracuje ale raczej jest to terkot niż pisk. Przy wyłączonym silniku nawet jeśli stacyjka jest załączona powinien milczeć (załącza się tylko na 1-2 sek zaraz po włączeniu zapłonu)



u mnie piszczy więc wszystko jasne :) dzięki za info
_________________
Pamparampam
 
 
 
keczu 




Pomógł: 121 razy
Dołączył: 05 Wrz 2008
Posty: 1141
Skąd: Ostroleka/Dublin



Wysłany: Pią Kwi 23, 2010 21:08   

http://forum.roverki.eu/v...krokowy+piszczy
 
 
Alex_Tom 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Mar 2012
Posty: 193
Skąd: Rossosz / Lub / Wawa



Wysłany: Czw Sie 02, 2012 09:08   

Też mam pytanie. Tylko chodzi mi tu o silniki KV6.
W ofercie Allegro pojawiły się dwa silniczki krokowe za nie całą stówkę. Warto kupić taką używkę czy np. zbierać kasę na nówkę (jeżeli w ogóle można ją dostać) ?

Oczywiście zawiesza mi się lub faluje na 2tys obr.
 
 
joannak25 




Pomogła: 3 razy
Dołączyła: 06 Gru 2011
Posty: 284
Skąd: Białystok



Wysłany: Czw Sie 02, 2012 10:42   

Alex_Tom napisał/a:
Oczywiście zawiesza mi się lub faluje na 2tys obr.


U mnie też tak było, tylko na silniku 1.8. Sama wymiana silniczka niekoniecznie pomoże, bo najważniejsze jest żeby go odpowiednio wyregulować na komputerze. Po wizycie na T4 nic się nie zawiesza i nie faluje.
A za zawieszanie obrotów, na 2 tys. właśnie, odpowiedzialna była nieszczelność na kolektorze ssącym.
 
 
Alex_Tom 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Mar 2012
Posty: 193
Skąd: Rossosz / Lub / Wawa



Wysłany: Czw Sie 02, 2012 15:41   

Myślę, że przy nieszczelności cały czas nie schodził z obrotów. A u mnie jest tak, że jak np. na światłach staję, wchodzi na 2 tys to ja jedynka, hamulec i go duszę, gdy opadnie na 800 obr puszczam wszystko i mruczy równiutko jakby nówka silnik.
Czyli po wymianie krokowca przydałby się T4, ciekawe.
 
 
joannak25 




Pomogła: 3 razy
Dołączyła: 06 Gru 2011
Posty: 284
Skąd: Białystok



Wysłany: Czw Sie 02, 2012 16:30   

Alex_Tom napisał/a:
wchodzi na 2 tys to ja jedynka, hamulec i go duszę, gdy opadnie na 800 obr puszczam wszystko i mruczy równiutko jakby nówka silnik.


A to nie, u mnie jak była nieszczelność, to zawieszał się w trakcie jazdy, np. wrzucałam na luz a obroty zostawały na 2 tys lub spadały bardzo wolno i zostawały na 1200.
Podobną sytuację miałam też później, kiedy jeden z przewodów (ale niestety nie wiem który) był "przekręcony" i źle podpięty do wtyczki po jakiejś wizycie u mechanika
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Silnik krokowy
sylwesterd Rover serii 75, MG ZT 9 Nie Wrz 02, 2012 20:24
sknerko
Brak nowych postów [r75] silnik krokowy
pavello200 Rover serii 75, MG ZT 2 Sob Sty 30, 2016 10:03
pavello200
Brak nowych postów [R75] Silnik krokowy - piszczy
hvil Rover serii 75, MG ZT 6 Czw Gru 17, 2009 19:58
Gość
Brak nowych postów [R75] Silnik krokowy - spadanie obrotów
arturo222 Rover serii 75, MG ZT 3 Pią Lip 08, 2011 06:21
Gość
Brak nowych postów [R75] Silnik krokowy - jak sprawdzić czy jest sprawny?
mike-l Rover serii 75, MG ZT 2 Czw Gru 15, 2011 21:43
mike-l



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink