Forum Klubu ROVERki.pl :: [R25, 2.0 iDT, '03] "Pakiet startowy"
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R25, 2.0 iDT, '03] "Pakiet startowy"
Autor Wiadomość
Verneur 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 67
Skąd: Warszawa/Piaseczno

Rover 25

  Wysłany: Czw Mar 04, 2010 15:47   [R25, 2.0 iDT, '03] "Pakiet startowy"

Witam,
od wczoraj jestem posiadaczem Roverka 25 2.0iDT rocznik 2003.Samochód na dzień dzisiejszy nie wymaga zbytniego wkładu finansowego poza wymianą gumowych osłon na przegubach.Mam jednak zamiar wymienić kompletny rozrząd,filtry i płyny i tu mam pytanie do posiadaczy Roverków gdyż szczerze mówiąc jestem w tym temacie zielony, a nawet "ciemno zielony". :roll: Gdyby ktoś mógł mi polecić części, w które warto zainwestować,gdzie w Piasecznie lub Warszawie można je zdobyć i coś o kosztach całego zabiegu byłbym bardzo wdzięczny.
Ostatnio zmieniony przez Verneur Czw Mar 04, 2010 16:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Mar 04, 2010 15:47   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
staf 




Pomógł: 241 razy
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 1762
Skąd: Ludwikowo/k.Płocka

Rover 75

Wysłany: Czw Mar 04, 2010 16:03   

Witaj.
O potrzebne ci części zapytaj tu: http://www.tomateam.pl
_________________
www.w-mp3.pl
Nie trąb, robię co mogę :papieros:
 
 
 
Verneur 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 67
Skąd: Warszawa/Piaseczno

Rover 25

Wysłany: Czw Mar 04, 2010 16:09   

staf napisał/a:
Witaj.
O potrzebne ci części zapytaj tu: http://www.tomateam.pl


Wertując forum zauważyłem, że sklep ten jest polecany przez użytkowników i już wysłałem do nich zapytanie o niezbędne części i koszty :wink: .Prosiłbym jednak aby ktoś z własnego doświadczenia napisał jakie części kupował i ich przybliżoną cenę
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Czw Mar 04, 2010 16:21   

Gratuluję zakupu.
Moim zdaniem, najlepiej byś zrobił zlecając wymianę rozrządu takiemu warsztatowi, który zajmuje się też sprzedażą części (posiada własny sklep) lub poprostu kupuje części. Fakt, że zapłacisz parę złotych więcej, ale masz gwarancję na części i robociznę. W razie czego (odpukać) to oni martwią się reklamacjami. Miałem taki przypadek z tarczami hamulcowymi. Po wymianie po jakiś 2000km zaczynały bić. Wymienili (w ramach gwarancji) trzy komplety tarcz z klockami zanim stwierdzili, że to była krzywa piasta. Zapłaciłem tylko za 1 komplet
Ja do R400 SDI za części i wymianę kompletnego rozrządu + pasek wielorowkowy zapłaciłem 850PLN.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
maniaq 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Czw Mar 04, 2010 16:27   

Zajrzyj do tematu SPOTY LOKALNE ;)

Wpadaj w niedziele i bedziesz wszystko wiedzial :D

Jaki masz kolor R ? mieszkam niedaleko Piaseczna to bede wypatrywal ;)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Verneur 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 67
Skąd: Warszawa/Piaseczno

Rover 25

Wysłany: Czw Mar 04, 2010 16:41   

tronsek napisał/a:
Gratuluję zakupu.
Moim zdaniem, najlepiej byś zrobił zlecając wymianę rozrządu takiemu warsztatowi, który zajmuje się też sprzedażą części (posiada własny sklep) lub poprostu kupuje części. Fakt, że zapłacisz parę złotych więcej, ale masz gwarancję na części i robociznę. W razie czego (odpukać) to oni martwią się reklamacjami. Miałem taki przypadek z tarczami hamulcowymi. Po wymianie po jakiś 2000km zaczynały bić. Wymienili (w ramach gwarancji) trzy komplety tarcz z klockami zanim stwierdzili, że to była krzywa piasta. Zapłaciłem tylko za 1 komplet
Ja do R400 SDI za części i wymianę kompletnego rozrządu + pasek wielorowkowy zapłaciłem 850PLN.


W tym właśnie rzecz, że wolałbym wstawić samochód do dobrego warsztatu, który nie odwali fuszerki, ale nie wiem za bardzo gdzie w Warszawie lub okolicach można byłoby to załatwić a kumpla mam pod ręką.Mam nadzieje, że zrobi wszytko jak należy.Dlatego też wolałbym sam kupić wszystkie części żeby mi nie powsadzał tam jakiegoś taniego dziadostwa,które zaraz się posypie.

maniaq napisał/a:
Zajrzyj do tematu SPOTY LOKALNE ;)

Wpadaj w niedziele i bedziesz wszystko wiedzial :D

Jaki masz kolor R ? mieszkam niedaleko Piaseczna to bede wypatrywal ;)


Roverek w kolorze niebieski metalic.Niestety na dzień dzisiejszy stoi na parkingu na niemieckich blachach i czeka na zarejestrowanie(sprawa miała być załatwiona dzisiaj, ale w wydziale komunikacji usłyszałem: "U nas się trzeba zapisać - najbliższy wolny termin 9marca" :???: ) , więc w niedziele się raczej nie pojawię ;)
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Czw Mar 04, 2010 18:14   

Verneur napisał/a:
W tym właśnie rzecz, że wolałbym wstawić samochód do dobrego warsztatu, który nie odwali fuszerki, ale nie wiem za bardzo gdzie w Warszawie lub okolicach można byłoby to załatwić a kumpla mam pod ręką.Mam nadzieje, że zrobi wszytko jak należy.Dlatego też wolałbym sam kupić wszystkie części żeby mi nie powsadzał tam jakiegoś taniego dziadostwa,które zaraz się posypie.


Policz sobie ile wyniosą Cię części, które kupisz, ile zapłacisz kumplowi za wymianę.
Następnie popytaj się w warsztatach:
Np. w English Cars - Mariusz Stanisławski http://forum.roverki.eu/p...wprofile&u=2277

ewentualnie innych np.:

http://www.roverki.pl/gar...viewslink&sid=3

Poczytaj opinie o tych warsztatach i na koniec podejmij decyzję.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Verneur 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 67
Skąd: Warszawa/Piaseczno

Rover 25

Wysłany: Czw Mar 04, 2010 21:11   

Dzięki za pomoc - zobaczę jaki koszt części dostane od TomaTeam i zacznę działać.
Mam jeszcze jedno pytanko, co prawda z innej beczki, ale nie ma sensu zakładać nowego tematu.
Auto, które kupiłem jest na niemieckich blachach z żółtym paskiem.Wybita na nich data jest już nieaktualna.Samochód kupiłem w Zabrzu i po wykupieniu ubezpieczenia na 30dni w PZU wróciłem na kołach do miejsca zamieszkania.Dzisiaj wyczytałem, że tak naprawdę nie miałem prawa się na nich poruszać,choć w PZU przy podpisywaniu umowy ubezpieczenia zapewniano mnie, że można na nich spokojnie jeździć(trzeba jedynie posiadać ważne badanie techniczne,umowę zakupu i nabyte ubezpieczenie).Orientuje się ktoś jak to w końcu jest naprawdę?Nie chciałbym się narażać na mandat albo inne nieprzyjemności w razie kontroli...
 
 
maniaq 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Sob Mar 06, 2010 17:17   

Dodaj pare fot do garazu, rejestruj autko, potem wstawisz do Mariusza, czesci wezmiesz od Tomiego i bedziesz mial spokoj, bo pewnoesc ze czesci oryginalne i dobrane w przyzwoitych pieniadzach, no i robota zrobiona fachowo :)

Bede wygladal twojego autka w okolicach :D

Pozdr.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Kizashi 




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 221
Skąd: pod W-wą



Wysłany: Czw Mar 25, 2010 13:11   

Verneur,
Jeśli masz blachy z żółtym paskiem, to masz na nich datę, do kiedy można na tym jeździć (np. 08 03 10)... Ale podejrzewam, że możesz mieć blachy, które dostałeś "na sztukę", czyli są stare i od innego wozu. Te z żółtym paskiem to są tzw. wywozówki kupowane w danym kraju. Można jeździć na nich miesiąc od daty wydania.
Jeśli masz ważne, jeździsz legalnie do daty wybitej na tablicach. W każdym innym przypadku ryzykujesz lawetowanie albo mandat, albo "darowiznę" na fundusz reprezentacyjny panów plicjantów.
W praktyce jednak wielu ludzi tak jeździ. Dziwię się, że się nie boją.
Mnie zdarzało się jechać na blachach nieważnych lub plastikowych, ale tylko z miejsca zakupu auta do domu (żeby nie bulić za lawetę, lub nie jeździć dwa razy do komisu). Nawet gdyby mnie raz zatrzymali i tak opłaciło się do tej pory...
A masz od sprzedające zaświadczenie, że samochod był bez tablic? Poczytaj dokumenty i sprawdź tę datę na blachach...

[ Dodano: Czw Mar 25, 2010 13:11 ]
I daj znać, ile taki kompletny rozrząd kosztuje, bo poszukuję dla niedawno kupionego R25 brata...
_________________
Był 75 CDT tourer, potem 75 CDTi limuzyna, potem Mazda Premacy DiTD, a teraz oldschool = R45 sedan iTD...
 
 
Verneur 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 67
Skąd: Warszawa/Piaseczno

Rover 25

Wysłany: Pon Kwi 26, 2010 12:52   

Kizashi napisał/a:

[ Dodano: Czw Mar 25, 2010 13:11 ]
I daj znać, ile taki kompletny rozrząd kosztuje, bo poszukuję dla niedawno kupionego R25 brata...


Idąc za radą maniaq'a samochód wstawiony do Mariusza :wink:
Wymiana rozrządu kosztowała mnie 700zł
Do tego wymienione wszystkie filtry,olej,przegub prawy/lewy i w prezencie parę innych drobiazgów takich jak, np. spryskiwacz tylnej szyby,podświetlenie deski i zegarów,itp. :smile:
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Pon Kwi 26, 2010 13:02   

Verneur, a czemu nie bylo Cie wczoraj na spocie, ja tez mieszkam w Piasecznie, na Fabrycznej.
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
Verneur 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 67
Skąd: Warszawa/Piaseczno

Rover 25

Wysłany: Pon Kwi 26, 2010 13:17   

Perez napisał/a:
Verneur, a czemu nie bylo Cie wczoraj na spocie


Niestety całą sobotę byłem w pracy...
W niedziele od bladego świtu do 15 w szkole...
Odebrałem samochód od Mariusza ledwo patrząc na oczy i już nie miałem siły zasiąść za kierownicą i udać się na bemowo :cry:
Mam nadzieję, że w tym tygodniu nic mi nie wyskoczy i w końcu zaliczę swój pierwszy spot :smile:

Perez napisał/a:
ja tez mieszkam w Piasecznie, na Fabrycznej.


To można powiedzieć, że jesteśmy prawie sąsiadami, bo ja aktualnie pomieszkuję na ul.Powstańców Warszawy :wink:
Twoją zieloną 620 widuję niemal codziennie zaparkowaną właśnie na Fabrycznej.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: !! ZASADY KĄCIKA "Porady techniczne" !!
Przeczytaj, zanim napiszesz PIERWSZEGO posta!!!
kasjopea Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 0 Czw Lis 18, 2010 02:40
kasjopea
Brak nowych postów [Rover 214] Jaka różnica pomiędzy "i", a "Si&
Magoot Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 12 Sro Maj 25, 2011 23:22
adamsky
Brak nowych postów [214Si 97 r]Opony typu "run flat"jakie cisnienie?
Szpondu Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 10 Pon Maj 25, 2009 21:59
DANTE79R
Brak nowych postów [R211 8V 99'] Padła skrzynia, trzeba kupić "nową".
Demontaż sprzęgła w jaki sposób ?
_Lucas_ Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 7 Sro Wrz 16, 2009 19:03
_Lucas_
Brak nowych postów [R214i 98'] Brak "kostki" przy tylniej szybie
Szyba nie grzeje, jak naprawić?
Zawtra Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Sob Lis 01, 2008 22:54
Gość



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink