witam mam pytanie odnośnie maski od rovera 45 MG ZS a mianowicie czy będzie pasować do 400 po wywaleniu grilla i czy zgra się z lampami? a w ogóle czy ktoś robił przekładkę ,maski lamp i zderzaków z 45 do 400 ?
SPAMU¦
Wysłany: Pon Kwi 26, 2010 10:51 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
smarzuch, a czy ty widziałeś jakieś przykładowe zdjęcia przodów Rover 400 i Rovera 45 aby przypuszczać że to będzie ze sobą pasować. Śmiem twierdzić że nie a na forum napisałeś to na przypał. Ludzie wyobraźni trochę ---PROSZĘ A nie klepać wszystko jak leci na forum i robić z tego śmietnik
camaro17, Moim zdaniem możesz nie mieć racji. Maska od R45 do R400 może podpasować, choć nie mam 100% pewności. Spójżmy na to tak. Rewlektory R45 i R400 mają niemal takie same wymiary, jeżeli chodzi o wysokość i długość. Różnią się praktycznie tylko kształtem klosza i kierunkami. Zatem z lampami powinna się zgrać. Jedyny problem, jaki może nam się pojawić to wyprofilowanie zderzaka na grill (szerokość). Sam się zastanawiam nad wymianą maski od R45, ale najpierw muszę dorwać się do jakiejś 45 żeby to wszystko porównać. Grill w masce od R45 jest przrzesunięty trochę do przodu i trochę w górę w porównaniu do R400, więc nawet "wąsy" zderzaka R400 nie powinny przeszkadzać.
Są to tylko moje przemyślenia w tym temacie. Trzeba poprostu to sprawdzić.
Moim zdaniem, jest to możliwe.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
camaro właśnie widziałem zdjęcia maski od 45 i swoją na żywo i wydaje mi się że mogło by spasować tylko ten grill jest inaczej mocowany bo jest razem z maską i tu bym widział problem a światła to tak na oko to mają taki sam rozmiar tylko że by to wyglądało to zderzak też by pasowało zmienić .a jak nie masz pojęcia czy to się da zrobić czy nie to bez obrazy po co się odzywasz. tronsek a orientujesz się może co do mocowań zderzaka przy takiej ewentualnej przekładce?
smarzuch, Z tego co słyszałem, przekładkę zderzaka da się zrobić bez zbytnich problemów. Jednak są to tylko opinie niepotwierdzone. Moim zdaniem samego zderzaka nie ma sensu wymieniać, gdyż jest on inny. Zwłaszcza w swojej górnej części. Wymieniając zderzak, trzeba wymienić reflektory i błotniki, a żeby całość ładnie się prezentowała także zderzak tylny.
smarzuch napisał/a:
...tylko ten grill jest inaczej mocowany bo jest razem z maską i tu bym widział problem...
Tutaj ja nie widzę problemu. Przy wymianie samej maski, należy na 100% wymienić zamek maski, który jest w pasie przednim, aby zwalnianie blokady maski było przy zderzaku, a nie tak jak mamy teraz w R400, nad grillem.
Tak jak wspomniałem w swoim poprzednim poście, trzeba sprawdzić, czy zakładając maskę od R45, po jej zamknięciu, grill nie będzie się obijał o zderzak. Jeżeli nie, to mamy problem z głowy. Myślę, że wąsy w zderzakach R400 też nie powinny przeszkadzać, a jeśli nawet, to można je przecież przyciąć.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
camaro masz jak w banku pod warunkiem ze się da bo tego jeszcze nie wiem. a wracając do mocowań zderzaka i lamp są takie same czy trzeba wymieniać np pas i/lub belkę mocowania zderzaka? bo jeśli to kwestia przełożenia lamp zderzaka i maski to ok bo mogę je kupić w dobrej cenie ale jeśli nie to nie wiem czy się opłaca? gorzej z tymi błotnikami
smarzuch, Na 99% mocowanie lamp R45 i R400 jest takie same. Jeśli jednak wymieniasz reflektory, to błotniki też musisz wymienić, ze względu na inny kształt kierukowskazów.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
smarzuch, a czy ty widziałeś jakieś przykładowe zdjęcia przodów Rover 400 i Rovera 45 aby przypuszczać że to będzie ze sobą pasować. Śmiem twierdzić że nie a na forum napisałeś to na przypał. Ludzie wyobraźni trochę ---PROSZĘ A nie klepać wszystko jak leci na forum i robić z tego śmietnik
camaro17, na ADMINA
Prawda jest teka, ze by przeszczepic przod od R45 trzeba wymienic maske, pas przedni, lampy i zderzak. Nie da sie kombinowac, ze np maska z 45 zderzak z 400. Albo caly w/w przod z 400 albo z 45.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
a ja jestem pewien na 99% ze pasa nie trzeba wymieniac. majac zderzak maske lampy (z blotnikami nie jestem pewien bo nie pamietam jak kierunek wyglada) i chyba zamek do tego to wszystko bedzie pasowac p&p tyle ze znow problem z dostaniem tego w przuzwoitej cenie a przedewszustkim lamp od lhd
a wiec wypowiedzial sie ten co cos wiecej wiedzial.
moze w malo dystygnowany sposob ale najwazniejsze ze uswiadami i ma racje
po sprawdzeniu tego jednak musze powiedziec ze pas przedni rozni sie w gornej czesci w 400 a 45 i jeszcze wpsornik srodkowy pionowy inaczej wyglada ale to moze tez modelem silnika nie wiem bynajmniej tu zauwazylem bez okularow i okulisty roznice
powiem tak gra nie warta świeczki!! koszta są ogromne samych elementów do tego duzo chęci i zaangazowania. potem dochodzi jeszcze malowanie elementów łacznie z pasem chyba że ktos dostanie czarny albo w swój kolor.
serio jeżeli ktoś chce zrović to bardzo dobrze to koszta moga dobić 4 tysi jak nie wiecej, lampy kupic uzywki + regeneracja, żarówki, błotniki + malowanie x 2, zderzak + malowanie, kratki zderzaka, halogeny bo jak już robić to na cacy, maska + malowanie, pas przedni + malowanie chyba że czarny to ok, zamek otwierania maski, płyn chłodniczy, to niby pare elementów ale w idealnym wykonaniu kupa roboty, przy okazji zawsze trafi sie na jakis defekt w aucie który trzeba by zrobic. juz to przerabiałem panowie i nie robcie tego tak jak kolega wyżej powiedział sprzedac 400 i kupić 45. nie kobminujcie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum