jednocześnie bardzo chciałabym podziękować Panu Darkowi (OST) i Panu Markowi (Wawa), którzy pomogli mi i dali wiele cennych wskazówek w sytuacji która mi się przytrafiła w związku z zakupem Roverka. Dziękuję za poświęcenie mi czasu oraz dobre chęci z Panów strony. To wsparcie naprawdę bardzo postawiło mnie na nogi
Pozdrawiam Magda
SPAMU¦
Wysłany: Wto Kwi 27, 2010 16:10 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Ale tu na forum, to już nie będziemy sobie "Panować"
Cieszę się że mogłem choć tyle pomóc, a wyrok i tak wyda mechanik który rozbierze silnik Zastanawiam się jeszcze, czy odpalanie na pych było wykonane przed diagnozą rozrządu czy po i przez kogo?
Proponuję przejrzeć sobie porady techniczne i poczytać o podobnych sprawach.
Zajrzeć do działu Spoty lokalne i razem z chłopakiem i krzesełkami ogrodowymi po sąsiedzku zawitać na spot
A jak czas i sytuacja silnikowa pozwoli, to może zapisać się na Zlot Ogólnopolski
Ps.
Pole w profilu skąd = to lokalizacja Twoja.
Pozdrawiam,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Odpalanie na pych niestety było robione przed wydaniem werdyktu o rozrządzie... Rozrząd zasugerował wczoraj mój szwagier i dzisiaj Ty
Czyli to nie szwagier pchał? Trochę lipka, ale kto się mógł spodziewać...
Może nie będzie dramatu, ale od razu pewnie trzeba będzie zrobić porządnie uszczelkę pod głowicą i sprawdzić czemu poziom płynu jest poniżej minimum.
Ten majonezik, darek powiedział że powstał w wyniku zalania przez niego układu koncentratem. Na bagnecie w porządku pod korkiem oleju też.
framboise napisał/a:
Co do usterek to wczoraj już tam jeden temat założyłam licząc że to będzie jednak jakaś awaria elektryczna albo coś mniej poważnego.
Jakoś nie skojarzyłem tego tematu z Tobą
framboise napisał/a:
Jadę zaraz holować autko i po weekendzie będzie diagnoza co i jak i ile do wymiany.
Po weendzie?! Jezu ja bym nie wytrzymał tyle bez informacji co z moim autem
framboise napisał/a:
Na spot na pewno zajrzę tylko niech moje autko zacznie wkońcu ze mną współpracować i jeździć
Od chłopaka masz niedaleko, więc możecie przyjść na piechotę
Teraz mogę to napisać To autko w tym kolorze zdecydowanie bardziej pasuje do kobiety niż mężczyzny więc... ale to tylko moje zdanie i wcale nie musicie się ze mną zgadzać;)
[/quote]
Czyli to nie szwagier pchał? Trochę lipka, ale kto się mógł spodziewać...
Może nie będzie dramatu, ale od razu pewnie trzeba będzie zrobić porządnie uszczelkę pod głowicą i sprawdzić czemu poziom płynu jest poniżej minimum.
no lipka lipka.. ale nie będę dusić bo wiem, że chcieli dobrze..
Ten majonezik, darek powiedział że powstał w wyniku zalania przez niego układu koncentratem. Na bagnecie w porządku pod korkiem oleju też.
poproszę o sprawdzenie tego też
Jakoś nie skojarzyłem tego tematu z Tobą
i całe szczęście, wczoraj pisałam jak potłuczona i nie wiedziałam co robić
Po weendzie?! Jezu ja bym nie wytrzymał tyle bez informacji co z moim autem
mi również z tą świadomością nie jest za dobrze, ale pozostaje mi tylko cierpliwość
Od chłopaka masz niedaleko, więc możecie przyjść na piechotę
tak, ale to niby weekend majowy więc pewnie w Warszawie mnie nie będzie.
Cytowanie trochę Ci nie wyszło.
Na dole jest dział TEST i tam możesz pocwiczyć konstrukcje.
cytuejsz pisząc [ quote = "nickname" ] tutaj tresc cytowana [ /quote ]
ew. możesz zaznaczyć cytowany tekst myszką i zrobić "cytowanie selektywne" wtedy będzie bez problemu.
W weekend majowy to pewnie mało kogo będzie, ja pisze o przyszłości
framboise napisał/a:
najpierw muszę zobaczyć jak to wszystko działa bo na razie zapoznaję się z tym portalem
Ucz się ucz
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum