Typ: Si Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1994
Witam ponownie , kiedy już rozwiałem wszystkie wątpliwości co do skrzyni automatycznej , po wymianie oleju i zamontowaniu LPG , Rover odmówił współpracy.Zgasł i koniec
brak iskry , pompa chodzi , zapłon chodzi , prąd w akumulatorze jest i nie działa...
"Niby fachowiec" zdemontował cały aparat, przy okazji ułamał mi kawałek palca z rozdzielacza.
Po czym stwierdził, że trzeba wymienić cały aparat zapłonowy bo to na pewno moduł zapłonowy i nie ma sensu wymieniać samego modułu ani samej cewki. podziękowałem niby fachowcowi - rzecz jasna.
Z moich oględzin wynika, że:
-są zaśniedziałe końcówki w kopułce ,
-palec jest już zdezelowany i popalony (nie mówiąc o tym że jest teraz złamany na pół)
-jest dobry opór na cewce wg. instrukcji miedzy 13 a 19k om , ja mam 15,76 - więc cewka sprawna
-nie mogłem sprawdzić zapłonnika ponieważ aparat jest zdemontowany
-jest uszkodzony (pęknięty) element , zwany w instrukcji "Czujnikiem TDC,CKP,CYP "
W związku z tym mam pytanie :
co wymienić i gdzie to kupić (na pewno kopułkę i palec nie wiem co z tym czujnikiem)
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Lut 15, 2011 23:26, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Czw Maj 06, 2010 22:00 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Kopulke i palec mozesz kupic, o i tak trzeba bedzie niebawem zmienic i jak Roverek nie zapali to zmien aparat zaplonowy, ale pod warunkiem, ze po przekreceniu stacyjki zapala sie check i gasnie po chwili i , ze slychac pompe. Ja mialem taka sytuacje, ze nagle samochod stanal. Wtedy dr. Marian doradzil przez telefon zmien aparat w ciemno i zadzialalo. Generalnie wszystko zwiazane z iskra w tym aucie co moze sie zepsuc jest w aparacie zaplonowym. ZTCP nawet czujnik polozenia walu.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Zamknij się w aucie przekręc kluczyk by zapaliły sie wszystkie kontrolki i słuchaj uważnie czy pracuje pompa paliwa przez kilka sek a następnie powinien zgasnąć check engine.
Jak pompa pracuje to wina aparatu i jak nie masz umiejętności to faktycznie lepiej wymienić cały aparat lub dać do naprawy.
Na allegro sie ogłaszają ludzie co takie usterki usuwają, ja dałem aparat gościowi z Zielonej Góry
Mozna kupic caly aparat uzywany za 150zl na allegro lub jak ja u kolegi neosss po promocji dla kubowicza za 280zl Jednakze sa to czesci uzywane i nikt nie zagwarantuje ile beda hulac
KRYS, wiesz wtedy na allegro byly prawie wszystkie po 150zl, ale najblizej w Bendzinie, a zalezalo mi na czasie, wiec pojechalem do neosss`a. Jedyne co to teraz nie moge dostac kopulki i palca, bo nie wiem co to za aparat mi dal, ale jest inna kopulka niz w moim starym.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Tomi juz doszedl co to za aparat i znalazl kopulke i palec, tylko kosztuja 2x tyle co do mojego starego
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum