Przymierzam się do wymiany uszczelniaczy na wale korbowym i walkach rozrządu z przodu silnika.
Kupiłem uszczelniacze firmy Corteco, wymiary:
- walki rozrządu 30x40x7 ( 12011131B ) tylko czytałem ze na przód maja być czarne a na tył brązowe, a moje są raczej niebieskie. Ma to jakieś znaczenie?
-wal korbowy 27.5x39.5x7 (15026220B )
sprzedawca dal mi jeszcze uszczelniacz 27x39.5x7 i powiedział ze mam sobie popatrzeć jaki tam jest. Tylko ze jak rozbiorę auto to już za bardzo nie będę miał czym jechać po inne części, dlatego muszę być pewny ze wszystko będzie pasować.
Może mi ktoś potwierdzić czy kupiłem prawidłowe uszczelniacze, czy potrzebuje innych?
z góry dziękuje za odpowiedzi
pozdrawiam
[ Dodano: Wto Maj 11, 2010 17:29 ]
Chcialem serdecznie wszystkim podziekowac za pomoc, jestesmy jak bracia .
_________________ [R 45 1.8 00r]
SPAMU¦
Wysłany: Wto Maj 11, 2010 16:29 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
jeśli chodzi o uszczelniacze wałków rozrządu to nie chodzi o kolor, tylko tam są fabrycznie uszczelniacze kierunkowe (jedne do wałka obracającego się w lewo, a drugie w prawo) kolor jest tylko, zeby łatwiej było rozróżnić
jeśli chodzi o uszczelniacz wału, to niestety wymiarów nie pamiętam nie możesz wziąć dwóch i jednego potem oddać... chyba nie są aż takie drogie
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Pomógł: 33 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 371 Skąd: Pszczyna
Wysłany: Wto Maj 11, 2010 16:47
sTERYD napisał/a:
jeśli chodzi o uszczelniacze wałków rozrządu to nie chodzi o kolor, tylko tam są fabrycznie uszczelniacze kierunkowe (jedne do wałka obracającego się w lewo, a drugie w prawo) kolor jest tylko, zeby łatwiej było rozróżnić
jeśli chodzi o uszczelniacz wału, to niestety wymiarów nie pamiętam nie możesz wziąć dwóch i jednego potem oddać... chyba nie są aż takie drogie
Udało mi się ustalić ze te uszczelniacze które kupiłem są uniwersalne, a ja niby potrzebuje kierunkowe nr corteco 19027628B i na takie jadę je jutro wymienić.
Nie wiem co by się stało jakbym założył te uniwersalne, ale nie chce mi się tego jeszcze raz rozbierać jakby coś było nie tak.
Pomógł: 21 razy Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 614 Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: Wto Maj 11, 2010 18:04
snake0908 napisał/a:
a ja niby potrzebuje kierunkowe nr corteco 19027628B i n
bzdura, uniwersalne są jak najbardziej ok, nie musisz ich wymieniać, kupiłeś dobre tak ja ja ostatnio. Też miałem do wyboru kierunkowe a chłop w sklepie doradził tzw obojętne i jest ok, sprowadził mi oryginał do 620Ti firmy GOETZE Pozdrawiam
[ Dodano: Wto Maj 11, 2010 19:04 ]
Napisz jeszcze dlaczego je wymieniasz? Olej wali obok rozrządu czy dyma puszcza z rana?
_________________ Super wypas za małą kasę i oczywiście całkiem młode autko? Tylko Rover Ludzie skoro pomagamy to doceniajcie to opcją pomógł bo przestaniemy
Pomógł: 21 razy Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 614 Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: Sro Maj 12, 2010 17:14
Jeżeli olej idzie od strony rozrządu to simeringi do wymiany tak jak piszesz
_________________ Super wypas za małą kasę i oczywiście całkiem młode autko? Tylko Rover Ludzie skoro pomagamy to doceniajcie to opcją pomógł bo przestaniemy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum