Wysłany: Wto Maj 11, 2010 17:22 [R 216 97' Coupe] Bardzo szybko nabiera tamperatury
Witam wszystkich po długiej przerwie. Ukrywam się bo coś majtruje przy moim R a nie chce pisać o tym póki nie będzie zrobione jak się należy.
Tak czy owak jest problem następujący:
Świeżo wymieniony rozrząd ( części od Tommiego a wymiana u PHJOWI)
Od tego czasu mam problem z grzaniem! Samochód zimniutki odpalam i po 2 -3 minutach wskazówka wędruje na środek ( oczywiście wskazówka od temperatury) czujnik raczej dobry bo po tych 2-3 minutach z nawiewu leci gorące powietrze. Wczesniej tego nie było i boje się przegrzać. Po wymianie rozrządu leci naprawdę gorące powietrze niekiedy aż parzy w ręce jak dmuch i teraz nie wiem czy to jest norma po wymianie??????
Samochód na razie się nie przegrzewa ale też ostatnio nie jeżdze zbyt często i daleko więc nie wiem jak będzie w trasie!
Ktoś coś doradzi?
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
SPAMU¦
Wysłany: Wto Maj 11, 2010 17:22 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 21 razy Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 614 Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: Wto Maj 11, 2010 17:56
Myślę że jak nie pojedziesz na dłuższego szlifa to się nie dowiesz. Teraz jest ciepło więc i auto szybciej się grzeje. Zrób ze 30km, po mieście, postój w korkach i obserwuj wskazówkę. Jeżeli w korku rośnie w górę to włącz klimę lub jeśli jej n ie masz grzanie na full żeby opadła. Następnie szukaj wycieku w układzie chłodzenia, bo jeżeli układ jest nie szczelny to robi ciśnienie i temp rośnie. Pozdrawiam
_________________ Super wypas za małą kasę i oczywiście całkiem młode autko? Tylko Rover Ludzie skoro pomagamy to doceniajcie to opcją pomógł bo przestaniemy
Wycieków u mnie brak. Na pewno nie ma hgf i żadnych objawów. Ciśnienie może za wysokie ale korek nowy a pisze tak bo zauważyłem że wąż ten który wchodzi w odpowietrznik lekko sie osunął z rurki ale nie wiem czy to pod wpływem za dużego ciśnienia czy za lekko dokręconej opaski.
Mój wskaźnik nawet jak się zagotuje to co najwyżej wyjdzie 3mm za półowe więc kompletnie nie wierze mu!
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 21 razy Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 614 Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: Wto Maj 11, 2010 18:07
zobacz na tego węża i lepiej zamów jak najszybciej czujnik temp i zobacz na termostat. A wiatraki się włączają?
_________________ Super wypas za małą kasę i oczywiście całkiem młode autko? Tylko Rover Ludzie skoro pomagamy to doceniajcie to opcją pomógł bo przestaniemy
Termostat sprawny, czujniki też sprawdzane, wąż też cały. Wiatraki też się załączają oba więc nie wiem o co kaman. A wam po jakim czasie wskazówka wskakuje teraz na środek?
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Vesper u mnie jest podobnie, autko po wymianie uszczelki też mi się błyskawicznie grzeje, wiatrak się włącza, tylko że u mnie dmuchanie nie jest za gorące, może mam jeszcze układ zapowietrzony. A jak się zagotował, to wskazówka też na czerwonym polu nie była ino troszkę powyżej połowy.Na razie nie zauważyłem, żeby coś złego się działo, ale może mamy podobną usterkę
Mój też się grzeje szybko. Nie mierzyłem ile to trwa ale odpalam auto i jade- po niecałych dwóch km wskazówka już pod połową, ssanie wyłączone a nadmuch niemal gorący. Ale ja zrobiłem tak już 15kkm i wszystko jak najbardziej w porządku. Wentylator mam sprawny i naprawdę musi się auto zgrzać w korku, żeby się załączył. Myślę, że nie masz się czego obawiać, a żebyś miał pewność to odpal go, podnieś maskę i obserwując wskaźnik temp czekaj aż załączy się wentylator. Jeśli na zalączenie będziesz musiał poczekać sporą chwilę to bankowo masz wszystko ok.
shilus82, macikd, Dzięki za słowa otuchy teraz już wiem że moja Coupeja w stajni R nie jest wyjątkowa pod tym względem. Kamień z serca.
Dzięki chłopaki
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 317 razy Dołączył: 02 Kwi 2007 Posty: 2766 Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp
Wysłany: Sro Maj 12, 2010 20:03
efekt dobrej pompy wody , sprawny obieg bez kamienia na nagrzewnicy i dobry naciąg owej pompy. Wszystko jest SI gdyby było coś nie halo to by płyn wywalał i się gotował.
_________________ SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum