Wysłany: Czw Maj 13, 2010 17:59 [r 214 si 97r benz]zeby ruszyc musze dac duzo gazu?
witam mam zapytanie odnosnie ruszania,zeby zaczal jechac musze dac strasznie duzo gazu gdzies kolo 3500tys obrotow i strasznie wyje ?
mozecie cos poradzic czy kazdy rover tak ma ?>
_________________ sew
SPAMU¦
Wysłany: Czw Maj 13, 2010 17:59 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
swieczki wymienione w tamtym tygodniu,aha czyli cos ze sprzeglem do wymiany ? czy ustawic ? bo pedal sprzegla mam wyzej od pozozstalych pedalow o 2-3cm moze miec cos z tym zwiazane?
_________________ sew
piootrsz [Usunięty]
Wysłany: Pią Maj 14, 2010 17:31
na bank sprzeglo. mialem podobnie. pojedz do mechanika a sam sie od razu zorientuje jak wsiadzie, ze auto nie ma mocy
Żeby sprawdzić czy sprzęgło Ci się nie ślizga to zaciągnij ręczny, wrzuć bieg i próbuj ruszyć. Jak będzie się silnik dusił to sprzęgło pod względem slizgania jest ok, ale jeśli będzie wchodził na obroty tylko słabiej a się nie będzie dusił to na bank sprzęgło.
Ale mi to nie wygląda na sprzęgło. Pedał sprzęgła u mnie też jest wyżej od pozostałych a sprzegło jest w porzadku. Tu mi się wydaje, że strasznie masz czymś zmulony silnik. A może lewe powietrze gdzieś ciągnie? Na jałowym biegu obroty w normie?
jak pozniej zmieniam biegi to musze powoli puszcac spzreglo bo inaczej mi szarpie zanim plynnie jedzie ,a na jalowym jak jest zimny to lekko ponad 1000tys,z jak sie nagrzeje to cos okolo 850-900tys cos w tym stylu,a lewe powietrze lapal ,ale okazalo sie ze kolektor do wymiany i go wymienilem bo mi sie obroty zawieszaly na 4000tys wiec gdzie by mogl jescze lapac lewe powietrze?
Na zimnym masz troszkę za niskie obroty, później już ok. Kolektora wymieniać chyba nie musiałeś przez obroty, tylko przepustnicę, bo to przez nią się zawieszają obroty. Lewe powietrze to właśnie głównie na połączeniu przepustnica-kolektor. A sprawdzałeś sprzęgło tak jak pisałem? Jaką prędkość masz przy 3tys obrotów na piątce? A może coś nie tak z podciśnieniem?
wlasnie ze kolektor musialem wymienic i uszczelki bo caly popekany byl ,a przepsutnica byla ok,a co do piatki to mam jechac i zobaczyc jaka mam predkosc na 3000 tys obrotach tak,zaraz ide sprawdzic sprzeglo ta jak pisales i napisze pozniej
leszczu19901, ok, nie sprecyzowałem. Chodziło mi o sam moment odpalenia (pierwsze kilkanaście sekund) rano auta po całej nocy na dworze. U mnie są ok 1300 a później tak jak piszesz koło 1100 i spadają do tych 850-900.
Chodziło mi o sam moment odpalenia (pierwsze kilkanaście sekund) rano auta po całej nocy na dworze. U mnie są ok 1300 a później tak jak piszesz koło 1100 i spadają do tych 850-900.
Trochę dziwnie masz . U mnie od razu po odpaleniu obroty są na 1100obr/min
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum