Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Wrz 2009 Posty: 94 Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw Maj 06, 2010 16:38 [MG ZR] wałki
witam! mam możliwość zamonotowania do mojego MG ZR 1.8 16 v dedykowanych wałków firmy Piper Cams. podobno warto gdyż daje to pewien przyrost mocy i nie jest szkodliwe dla silnika. może ktoś powie coś więcej w tym temacie ? (wałki te nie pasują do VVC)
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
SPAMU¦
Wysłany: Czw Maj 06, 2010 16:38 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Kupujesz uzywki czy nowe?
Jesli uzywki to musisz sie dowiedziec czy masz do hydraulicznych popychaczy ARKBP285H, czy do mechanicznych ARKBP285M
regulowane kolka to podstawa, tymbardziej przy takim profilu. Oryginalne kolka tego nie ogarna. To samo mam u siebie(kolka w drodze), bez kolek walki nic nie dadza a nawet moga zabrac.
Jeszcze jest w opisie ze nie podejda do seryjnego systemu wtryskowego. Byc moze wymagaja wydajniejszych wtryskow.
_________________ Don't drink and drive, just smoke and fly
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Wrz 2009 Posty: 94 Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw Maj 06, 2010 23:28
wałki są nówki, z indeksem "H". własnie obawiam się tego "Not recommended for use with std injection"
jeszcze pytanko: czy remapowanie będzie konieczne czy da się jeździć bez- w przyszłości pewnie coś bym zrobiłw tym kierunku ale chodzi mi czy w ogole warto zakładac wałki i jeździc bez zmian w ECU
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Ja mysle ze warto, pod warunkiem ze bedzie wszystko dobrze ustawione. Na angielskich forach znajdziesz bardzo duzo info o tym jak najlepiej ustawic te walki. Do 1,8 opisuja, a do 1,4 to juz raczej nie bardzo.
troche Cie to bedzie kosztowalo
_________________ Don't drink and drive, just smoke and fly
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Wrz 2009 Posty: 94 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią Maj 07, 2010 10:35
no ja za bardzo na takiej regulacji się nie znam i też nie ogarnięty jestem w tych forach brytyjskich. dużo właśnie znalazłem na temat 1.4 a 1.8 120 takiego jak mój - niewiele. może mógłbyś jakimś linkiem zarzucić ?
chodzi ci o regulacje na kołach, prawda?
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Jesli nie bedziesz dal rady ustawic kolek, musisz poszukac kogos kto to ustawi. A walki bedziesz sam zmienial? czy mechanik?
Tu masz chyba najlepiej jak tylko mozna, wytlumaczone jak sie za to zabrac.
Moje kolka juz dzis przyszly, wiec niedziela w garazu
Wtedy bede mial porownanie jak bylo bez kolek, a jak z nimi.
A uszczelki wszystkie i pasek rozrzadu bedziesz zmienial odrazu?
_________________ Don't drink and drive, just smoke and fly
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Wrz 2009 Posty: 94 Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob Maj 08, 2010 18:38
no oczywiści zmieniałbym pasek no ale boje sie tych kółek z regulacją - sam tego nie zrobie bo nie umiem. jakby znalazł sie w warszawie ktoś kto ogarnia ten temat...
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum