Wysłany: Wto Maj 18, 2010 09:09 [R620] Dopisanie kluczyka do immo
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998
Witam
Posiadam 3 kluczyki do tego auta - 2 czarne i jeden czerwony + tabliczkę z jakimś kodem. Problem polega na tym, że kluczyk którym odpalam zużył się i czasami mam problem z przekręceniem go w stacyjce. Drugi czarny kluczyk jest z wyglądu nowy, nie zacina się w stacyjce, ale niestety nie mogę nim odpalić auta bo jak się domyślam nie wyłącza mi immo. I teraz najważniejsze: jak dopisać do immo drugi czarny kluczyk (nowy) posiadając czerwony kluczyk(kluczyk matka jak to niektórzy nazywają) ?
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Lut 15, 2011 22:38, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Wto Maj 18, 2010 09:09 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Drugi czarny kluczyk jest z wyglądu nowy, nie zacina się w stacyjce, ale niestety nie mogę nim odpalić auta bo jak się domyślam nie wyłącza mi immo.
Bardzo dziwne, bo także posiadam dwa czarne kluczyki i wszystkie działają jak należy.
fenix napisał/a:
I teraz najważniejsze: jak dopisać do immo drugi czarny kluczyk (nowy) posiadając czerwony kluczyk(kluczyk matka jak to niektórzy nazywają) ?
Potrzeba kompa serwisowego testbook T4.
Marne szanse, że Ci ktoś to zrobi.
Spróbuj u jakiegoś gościa, który dorabia kluczyki. Może przełoży sam grot. Ktoś z forum już chyba tak robił.
A gdzie w tym modelu jest immo, tzn w kluczyku czy pilocie? bo ten klucz co da się nim odpalić jest na kółku razem z pilotem, a ten drugi który mi nie działa miałem bez podczepionego pilota.
A czy jest możliwe że immo sam odrzucił jakiś kluczyk? Dziwie się bo wszystkie 3 kluczyki wyglądają na oryginalne a mogę odpalić tylko jednym Czy czerwonym kluczykiem też powinno dać się odpalić samochód? jak włączę zapłon czarnym kluczykiem (niedziałającym) to kontrolka immo miga powoli, natomiast jak włączę czerwonym to zaczyna szybko pulsować.
Czy czerwonym kluczykiem też powinno dać się odpalić samochód?
Wg instrukcji auta nie powinno się. Ja kiedyś próbowałem w poprzednim R i zapłon działał, ale rozrusznik już nie.
A jeśli chodzi o drugi kluczyk, to może być nie od tego auta, może poprzednik dorzucił inny, bo oryginał zgubił, albo np. kluczyk leżał w szufladzie przy mocnym magnesie i się uszkodził...
_________________ Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
A jeśli chodzi o drugi kluczyk, to może być nie od tego auta
sądzę, że kluczyk jest od tego auta bo po pierwsze mogę nim włączyć zapłon więc groty klucza są identyczne, poza tym z wyglądu są identyczne, tyle że jeden trochę zużyty.
Może tak jak piszesz padł immo w kluczu i tyle.
Mayson, czy mógłbyś mi przesłać instrukcje do mojego modelu?
skowron0@gmail.com
Instrukcję obsługi mam w formie papierowej, nie PDF i nie wiem skąd to możesz ściągnąć. Manual serwisowy ściągniesz stąd: http://www.hondaaccord-st...n=category&id=3 3-ci od góry i 2-gi od dołu.
[ Dodano: Sro Maj 19, 2010 11:31 ]
Instrukcja obsługi jest na www.roverki.pl w dziale dla Klubowiczów, ale ona dotyczy aut do 1996 roku, więc opis alarmu pewnie się różni, bo alarmy były inne w tych latach.
_________________ Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum