Forum Klubu ROVERki.pl :: [R200 1,4 97 rok] Powietrze ucieka po odkręceniu korka
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Pią Lis 19, 2010 12:26
[R200 1,4 97 rok] Powietrze ucieka po odkręceniu korka
Autor Wiadomość
silentsystem
[Usunięty]






Wysłany: Nie Paź 19, 2008 10:53   [R200 1,4 97 rok] Powietrze ucieka po odkręceniu korka

Witajcie ! :) mam taki problemik tzn chyba to jest problemik nie wiem, jak odkręcam korek przy tankowaniu to powietrze wybija jakby za duzo gotam bylo i za duze cisnienie jest a po odkreceniu robi tyssssssyt podobnie jak pompka robi i dosc glosno i duzo go ucieka co to znaczy??
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Paź 19, 2008 10:53   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
kamil18101986 




Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 56
Skąd: Londyn



Wysłany: Nie Paź 19, 2008 11:55   

podczepie sie pod temat. tylko ze u mnie sprawa wyglada nieco inaczej. powietrze nie ucieka a wrecz przeciwnie- zasysa do srodka. sprawdzalem juz korek czy nie jest zapchany i wszystko jest ok-przepuszcza powietrze w jedna jak i w droga strone.co to moze byc???
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
mimo66 




Pomógł: 26 razy
Dołączył: 11 Kwi 2008
Posty: 350
Skąd: Gorzów Wlkp



Wysłany: Nie Paź 19, 2008 13:14   

silentsystem
Masz zapchany odpowietrznik w korku.
Wykręć koreczek , umyj dokładnie,poprzepychaj i będzie ok.
Jeżeli będziesz tak jeżdził to w pewnym momęcie możesz mieć objawy szarpania silnikiem i w końcu objawy końca paliwa.
Jeżeli czyszczenie nic nie da, to albo nowy korek, albo jazda na nie dokręconym lub przewiercenie obecnego małym wiertłem.
:wink:
 
 
memphisto 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 2125
Skąd: Bytom

Rover 200

Wysłany: Nie Paź 19, 2008 15:11   

może być to przyczyną braku mocy?
 
 
pietro 




Pomógł: 25 razy
Dołączył: 08 Maj 2008
Posty: 387
Skąd: Wrocław / Lubrza



Wysłany: Nie Paź 19, 2008 21:23   

no wtedy generalnie powstaje podciśnienie w baku i coraz ciężej pompie paliwa zasysać paliwo
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Nie Paź 19, 2008 21:33   

w roverkach benzynowych układ paliwowy jest i ma być szczelny.
jest tak dlatego, że układ ma skraplacz oparów, który odzyskuje wyparowaną benzynę z układu i puszcza ją spowrotem w obieg (taki spory czarny wałek pod maską z 3 wężykami). a syczenie po odkręceniu baku w takich układach to norma :)
jeśli chodzi o diesla, to faktycznie zatkane odpowietrzenia baku może stanowić problem dla pompy wtryskowej :/
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
mentos 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 130
Skąd: Elbląg



Wysłany: Czw Maj 20, 2010 14:16   

Podczepię się pod ten temat.

U mnie często okręcając korek mam to syczenie.. Oglądałem mój korek i nie widzę w nim odpowietrznika lub nie potrafię go rozpoznać żeby wyczyścić. Czy ktoś może mnie nakierować na co zwrócić uwagę?
_________________
Pozdrawiam
Artur
 
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Czw Maj 20, 2010 14:28   

U mnie w 600 (silnik Hondy) syczy, ale wypluwa korek, a nie zasysa.
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
Matius 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 606
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 200

Wysłany: Czw Maj 20, 2010 18:46   

u mnie zasysało od kiedy pamiętam... kiedyś podjechałem pod stację i odkręcam korek i tak głośno nawet ssssssyp i gul gul gul czy coś takiego i koleś na mnie i wali tekstem "ale wygłodniały" :shock:

oglądałem korek ale ja też nie umiem zlokalizować tego odpowietrznika... jakieś porady?
_________________
mam dużo części do r200 - zainteresowani pisać bo leży i się kurzy :)
 
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Czw Maj 20, 2010 19:23   

Matius, dobry jesteś, ale się uśmiałem :lol:
To ma zasysać, to jest coś ala ekologia, aby opary paliwa do atmosfery się nie wydostawały, dlatego jest podciśnienie i pewność że nic nam z baku nie wyfruwa.
 
 
 
Matius 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 606
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 200

Wysłany: Czw Maj 20, 2010 19:33   

no to luz ;) bo już myślałem że coś nie teges :P
_________________
mam dużo części do r200 - zainteresowani pisać bo leży i się kurzy :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [R200/25, MG ZR] Workshop Manual ROVERki.pl
sknerko Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 23 Sro Paź 03, 2018 13:24
Prescenn
Brak nowych postów [R200 1,4 8V] Ucieka mi plyn chlodniczy
Papaa2 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 11 Pon Lis 30, 2009 21:36
nocny_marek
Brak nowych postów [r200] nie da się otworzyć korka wlewu paliwa
toxx Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 9 Pią Sty 28, 2011 10:30
toxx
Brak nowych postów [R200 8V 97] Dmuchanie z korka wlewu oleju po HGF
strala1 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 49 Pią Paź 24, 2008 11:35
oprawca_1978
Brak nowych postów [MG ZR 160] Problem z silnikiem po odkreceniu się śruby wału
krzychunh Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 11 Pią Maj 19, 2017 23:30
sebeks



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink