Pomógł: 55 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 1110 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią Maj 14, 2010 08:42
MaReK napisał/a:
Jedyny problem to założenie tej jasnej osłony słupka. Trochę się sfatygowały i nie trzymają się już tak ładnie. Może dokupię kiedyś takowe, jeśli będą dostępne u Tomiego
A do wymiany osłony słupka musisz powtórzyć cały proces?
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
SPAMU¦
Wysłany: Pią Maj 14, 2010 08:42 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Nic z tego, to anglik i meble z ikeii nie chciały pasować
Wiesz, ja myślałem, żeby trochę pokombinować z plastykami i osłonami: schowek walnąć w miejsce radia, tunel środkowy dać do góry nogami itp. miałbyś wtedy jedyny i niepowtarzalny Mg ZT
Nie zauważyłem właśnie, ale tak z ciekawości ściągałem obudowę tego słupka, ale nie zaglądałem do środka bo do końca nie udało mi się go wyciągnąć. Dziś przylukam
Ta osłona słupka z przodu, przynajmniej u mnie gdzie są kurtyny, wyposażona jest w paski zabezpieczające przed wywaleniem osłony w twarz kierującego/pasażera w momencie wybuchu.
A sama poduszka, to taki rulonik zawinięty w folie
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Pewnie nie mam, bo odchodziła u mnie do boku, nic jej nie trzymało. Nie wyciągałem jej do końca, bo nie chciała tam z pod szyby wyjść i dałem jej spokój, żeby nie połamać. Dziś jeszcze raz to sprawdzę i będę pewny. W sumie te kurtyny to dobra sprawa.
Żeby ją wyjąć spod szyby, musisz lekko przekręcić ten słupek i szarpnąć do siebie.
On jest dość elastyczny więc nie powinien się połamać, oczywiście wszystko w granicach rozsądku
Te kurtyny nie są takie jak w nowych samochodach, gdzie rozwijają się one od sufitu do klamek. Tutaj pompuje się balon na wysokości głowy pasażera z przodu. Ten z tyłu raczej z tego nie skorzysta Balon ma jakieś 20-30 cm szerokości. Dodatkowo jeszcze poduszka fotela.
Ale jeśli ich nie ma, to włożenie tego nie jest prostą sprawą. Przede wszystkim brak pewnie instalacji i trzeba zmienić moduł. A dostać ten moduł dla 6-ciu poduszek wcale nie jest łatwo.
Pozdrawiam,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Deska ma przytwierdzone do siebie kanały, które nachodzą na kanały znajdujące się przy ścianie grodziowej. Czyli jakby dwie części. A jeśli chodzi Ci o te z przodu - maskownice, to one wychodzą po podważeniu. Wszystko trzeba robić delikatnie bo ten plastik może pęknąć przy nie dużej sile nacisku. Pamiętam, że mariusz418 na spocie mówił, ze właśnie te ozdobne elementy mu popękały.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Mam zamiar wyciągnąć tapicerkę do wyprania - czyli muszę zdemontować tunel środkowy i boczne osłony, jak już będę miał na wierzchu całą konsolę jak u Ciebie, to pomyślałem, że też poczyszczę te kanały w środku jak uda mi się je delikatnie wyciągnąć. U mnie te niby drewienko jest i nie chciałbym żeby mi to popękało
pierdułki to plastyki (daszki nie daszki) osłona AIRBAG Topododno drewno w rocznikach 1999, 2000 i chyba 2001
MaReK napisał/a:
Tapicerkę do prania? Będziesz ją wyjmował z auta?
Sufit też ruszasz i boczki w drzwiach, czy tylko wykładzinę ?
jak mówiłem na spocie fotele, kanapę wyciągałem do prania i przeleciałem też dywan Wszystko Vanischem, ale wiadomo, że w rogach i kantach nie da się za bardzo wyprać więc postanowiłem, że powyciągam. Podsufitkę mam czystą to nie będę ruszał, wyciągnę jeszcze tylną półkę, bo jest strasznie brudna. Fotele też już zdążyły się zabrudzić. Czekam tylko na ładną pogodę. A i nie polecam oddawania auta od prania tymi Karcherami, ja dałem za taką imprezę stówkę, efekt prawie żaden. Za Vanisha dałem 10zł. Fakt, że dużo więcej roboty przy tym ale po mimo wszystko lepiej się upierze.
MaReK, a jak udało Ci się ściągnąć rączkę od hamulca ręcznego? Wiem, że ten mieszek wychodzi bez oporów, ale nie mogę wyciągnąć samej rączki... Nie chce pourywać czegoś.
MaReK, a jak udało Ci się ściągnąć rączkę od hamulca ręcznego? Wiem, że ten mieszek wychodzi bez oporów, ale nie mogę wyciągnąć samej rączki... Nie chce pourywać czegoś.
Na początku było ciężko. Jeśli się zawinie kawałek tej skóry pod rączkę to już kompletna kicha. Ja zrobiłem tak. Wywlokłem na lewą stronę cały meszek przez rączkę.
Na końcu jest taka guma trzymająca całość - taki oring. Zdjąłem go i wtedy kręciłem lewo prawo rączką zsuwając ją z dźwigni hamulca ręcznego. Zlazł bez problemów.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum