Wysłany: Sob Maj 22, 2010 16:50 [Rover 45 '00 1,4 16V] Problem ze sprzęgłem
Zakupiłem kolejnego Roverka i mam problem. Coś jest nie tak ze sprzęgłem, strasznie wysoko "bierze". Myślałem, że to wina sprzęgła, wymieniłem na nowe, jednak objawy znów są takie same. Jak jest zimny silnik to jeszxcze jakoś działa, jak się pojeździ, to sprzęgło ciągnie przy dodaniu gazy. Pomóżcie proszę!!!
SPAMU¦
Wysłany: Sob Maj 22, 2010 16:50 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
zamienil stryjek siekierke na kijek miales mniejszego mocniejszego a masz ciezszego slabszego Rovera
litwin napisał/a:
strasznie wysoko "bierze"
W 400 jest podobnie. Sprobuj moze wymienic swiece i kable wtedy przynajmniej na jalowym bedziesz mogl na polsprzegle dobrze jezdzic i zobaczysz jak wysoko sprzeglo tak na prawde "bierze"
litwin napisał/a:
Jak jest zimny silnik to jeszxcze jakoś działa
bo wtedy silnik chodzi na ssaniu
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
litwin, jak to 'sprzęgło ciągnie'?
W R400 wbrew pozorom można wyregulować sprzęgło i jeśli jest tak samo w R45 czyli hydraulika to należy coś z tym zrobić skoro masz nowe sprzęgło.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
greg-si, może źle się wyraziłem. Chodziło mi o to, że dają gazu i obroty się zwiększają a samochód nie przyspiesza, tak jakby było wciśnięte sprzęgło. A gdzie jest regulacja w R400?
BoloSr [Usunięty]
Wysłany: Sob Maj 22, 2010 19:10
litwin napisał/a:
greg-si, może źle się wyraziłem. Chodziło mi o to, że dają gazu i obroty się zwiększają a samochód nie przyspiesza, tak jakby było wciśnięte sprzęgło. A gdzie jest regulacja w R400?
niesttey ale tu jest hydraulika i nic nie wyregulujesz
jedynie to mozesz sprobowac odpowietrzyc układ bo moze to jest problem
litwin, to masz jak ja. Ślizga się sprzęgło. Skoro masz nowe to znaczy że albo jest zatarta łapa sprzęgła lub zapowietrzony układ bądź też inny nieznany mi czynnik to sprawia.
Wymieniłeś kompletne sprzęgło czyli tarcza i docisk? Jeśli tak to jakiej firmy?
Regulacja sprzęgła polega na dodaniu/odjęciu płynu który jest w układzie wysprzęglika. Jest z tym trochę zabawy bo można się nieźle pozalewać płynem ale można wyregulować sprzęgło tak aby brało jak nam się podoba.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
to jest to co pcha wysprzęglik a w skrzyni odpycha tarczę
jeśli zatarła się łapa czyli chodzi ciężko to może nie odbijać do końca i przez to taki efekt
poczytaj bo było o tym na forum
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum