_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
No chyba że chcesz sprzedać auto i ograniczasz koszty.
To by nie robil rozrzadu
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Mitsuboschi to znana firma która robi bardzo dobrej jakości paski napędowe (głównie rozrządu) do japońskich wynalazków. Myślę, że śmiało można jej zaufać, jakość porównywalna z DAYCO, więc rzekłbym że nawet lepsza niż w przypadku Conti.
Mitsuboschi znana firma japońska właśnie specjalizująca się w paskach do japońców
Aisin też Japan i nie jest zła
Bosch a nie CONTITECH ponoć ciszej pracują od CONTITECH.
Co do mechaników to na pewno takich którzy lubią często widzieć danego Klienta jest masa.
Pytałem znajomych mechaników którzy śmiem twierdzić że się znają na rzeczy :):)
TomC, do Conti nic nie mam bo to są dobre paski, jednak DAYCO ma tę jedną zaletę, ze są idiotoodporne i nie pękają nawet po przekroczeniu zalecanego dystansu między wymianami. Oczywiście nie mówię, ze są wieczne, ale w przypadku tych pasków nie ma najmniejszego sensu skracania dystansu między wymianami co bardzo często robi sie w przypadku innych pasków, bo lubią pękać.
[ Dodano: Pią Maj 28, 2010 13:41 ]
Ponadto DAYCO bardzo często montowany jest na pierwszy montaż w wielu japończykach.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum