Forum Klubu ROVERki.pl :: [r414] wina gazu czy uszczelka pod glowica?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: szoso
Pią Lis 19, 2010 12:12
[r414] wina gazu czy uszczelka pod glowica?
Autor Wiadomość
skorpio118 




Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 43
Skąd: Przeworsk



  Wysłany: Sob Maj 29, 2010 06:38   [r414] wina gazu czy uszczelka pod glowica?

witam mam taki problem z moim roverkiem poniewaz odkad zalozylem gaz (stag300) to na poczatku popekaly mi te wszyskti weze co ida do nagrzewnicy wymienilem je. w tamtym tygodniu strzelily mi te grube co ida do chłodnicy :cry: niegdzie iryginalnego nie dostalem wiec musialem sztukowac z 2 zrobic jeden ale to juz nie problem. dzisiaj przyjechalem i strzelila mi chlodnica :sad: i nie wiem co to moze byc za przyczyna tego ze to tak wszytko peka. prosze o pomoc pilnie bo musze ta usterke jakos zlikwidowac bo nawet nie wyjade 5 kilometrow i zaraz cos peka.

prosze pomozcie co to za przyczyna moze byc? czy to wina gazu???
Ostatnio zmieniony przez skorpio118 Nie Maj 30, 2010 07:04, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Maj 29, 2010 06:38   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
oprawca_1978 




Pomógł: 143 razy
Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 1515
Skąd: Zegrze



Wysłany: Sob Maj 29, 2010 08:18   

Zapewne jest źle wpięty parownik w układ chłodzenia, przez co nie ma właściwej cyrkulacji cieczy chłodzącej (szkodliwe zbajpasowanie obiegu cieczy), a od tego, rozgrzewa się ona za mocno, rośnie jej objętość, zwiększa się ciśnienie i trzaska to, co najsłabsze - gumowe węże, a zaraz po tym, chłodnica.

Parownik powinien być wpięty RÓWNOLEGLE do przewodów zasilających nagrzewnicę w samochodzie. Wejście wody do parownika w przewód dolotowy cieczy do nagrzewnicy i odejście wody z parownika do przewodu wypływowego cieczy z nagrzewnicy.

Wypadałoby też sprawdzić działanie pompy wody oraz termostatu.
_________________
Człowiek pochodzi od małpy. W czerwonym.
 
 
skorpio118 




Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 43
Skąd: Przeworsk



Wysłany: Sob Maj 29, 2010 08:45   

[quote="Wypadałoby też sprawdzić działanie pompy wody oraz termostatu.[/quote]

wymienie termostat moze on cos szwankuje bo jak sie nagrzeje silnik to jak odkrece kurek zbiorniczka to caly plyn z chlodnicy idzie do zbiorniczkai jak bym nie zakrecil to by wyzucilo cala wode moze byc to tez??.
albo jak to ma byc poprawnie podlaczone na tym reduktorze reduktor to Zavoli typ zeta?? bo moze majster walnal sie na tym podlaczeniu tak jak wyzej napiasne
 
 
Adrian 
Moderator



Pomógł: 227 razy
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 2726
Skąd: Ząbki

Rover 400

Wysłany: Sob Maj 29, 2010 10:29   

skorpio118 napisał/a:
jak to ma byc poprawnie podlaczone na tym reduktorze

Spójrz na obrazek. Tam Ci narysowałem. Waż IN podłącz przed zaworem nagrzewnicy.

Ps. 1 Popraw temat
Ps. 2 Zmień gazownika
 
 
 
skorpio118 




Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 43
Skąd: Przeworsk



Wysłany: Sob Maj 29, 2010 12:20   

AdrianWWL napisał/a:
skorpio118 napisał/a:
jak to ma byc poprawnie podlaczone na tym reduktorze

Spójrz na obrazek. Tam Ci narysowałem. Waż IN podłącz przed zaworem nagrzewnicy.

Ps. 1 Popraw temat
Ps. 2 Zmień gazownika



zrobie tak jak narysowales dzieki wielkie
Ostatnio zmieniony przez skorpio118 Nie Maj 30, 2010 07:06, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
skorpio118 




Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 43
Skąd: Przeworsk



Wysłany: Nie Maj 30, 2010 07:05   

ale jeszcze mnie to zastanawia czego jak odkręcę kurek od zbiorniczka jak silnik jest nagrzany to wyrzuca płyn czy to może być uszczelka pod głowicą??? i tez stwarza duze cisnienie
 
 
Vesper416 




Pomógł: 43 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 1138
Skąd: Poznań

Rover Coupe

Wysłany: Nie Maj 30, 2010 07:58   

skorpio118, Sory no ale pomyśl troche. Masz układ chłodzenia. Który jest nagrzany! Panuje w nim wysokie ciśnienie. Więc powiedz mi co się dzieje z cieczą kiedy otwierasz korek od zbiornika ciśnienie się wyrównuje a ciecz gwałtownie się rozpręża więc jest wyrzucana.

P.s z tego Twojego opisu wynika że cała ciecz ze zbiornika schodzi do silnika do dna???? I dopiero po otwarciu korka wraca?

P.s nie rób tak bo skończy się na dotkliwym poparzeniu.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
skorpio118 




Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 43
Skąd: Przeworsk



Wysłany: Nie Maj 30, 2010 08:06   

Vesper416 napisał/a:
skorpio118, Sory no ale pomyśl troche. Masz układ chłodzenia. Który jest nagrzany! Panuje w nim wysokie ciśnienie. Więc powiedz mi co się dzieje z cieczą kiedy otwierasz korek od zbiornika ciśnienie się wyrównuje a ciecz gwałtownie się rozpręża więc jest wyrzucana.

P.s z tego Twojego opisu wynika że cała ciecz ze zbiornika schodzi do silnika do dna???? I dopiero po otwarciu korka wraca?

P.s nie rób tak bo skończy się na dotkliwym poparzeniu.



wiem ze ze zwieksza sie cisnienie i moze wyzucic kurkiek ale to wyrzuca wode tylko z chlodnicy i potem do niej spowrotem wraca jak ostygnie silnik troche lub ja wentylator troche schłodzi. wyglada na to ze caly czas jak by ta wode gotowalo. a jak by byla uszczelka siasnieta to by nie bylo chyba ogrzewania w aucie chyba nie??
 
 
praktis 



Pomógł: 55 razy
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 736
Skąd: Żyrardów



Wysłany: Nie Maj 30, 2010 09:30   

skorpio118 napisał/a:
mnie to zastanawia czego jak odkręcę kurek od zbiorniczka jak silnik jest nagrzany to wyrzuca płyn


To jest prawidłowe działanie układu.
_________________
Kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle ...
 
 
skorpio118 




Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 43
Skąd: Przeworsk



Wysłany: Nie Maj 30, 2010 11:16   

praktis napisał/a:
skorpio118 napisał/a:
mnie to zastanawia czego jak odkręcę kurek od zbiorniczka jak silnik jest nagrzany to wyrzuca płyn


To jest prawidłowe działanie układu.


to ja juz sam teraz nie wiem co to jest grane z tym moim autem czy to gaz czy uszczelka juz sam nie wiem
 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Nie Maj 30, 2010 11:42   

Nalej płynu pod sam kurek i odpal na odkręconym kurku. jak Ci bedzie wybijalo plyn to duze prawdopodobienstwo ze uszczelka lub glowica

[ Dodano: Nie Maj 30, 2010 12:42 ]
skorpio118 napisał/a:
a jak by byla uszczelka siasnieta to by nie bylo chyba ogrzewania w aucie chyba nie??


ja mialem rozwalona nie tylko uszczelke ale i glowice a ogrzewanie dzialalo. nie bylo rowniez widac nic niepokojacego w oleju. domyslilem sie dopiero gdy zauwazylem slady oleju w zbiorniczku wyrownawczym
 
 
 
skorpio118 




Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 43
Skąd: Przeworsk



Wysłany: Nie Maj 30, 2010 12:11   

bizon napisał/a:
Nalej płynu pod sam kurek i odpal na odkręconym kurku. jak Ci bedzie wybijalo plyn to duze prawdopodobienstwo ze uszczelka lub glowica



ok tak zrobie i zobacze
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R45] Uszczelka pod glowica czy cos innego ?
czr06 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Pią Cze 20, 2014 13:47
czr06
Brak nowych postów [R400] Uszczelka pod glowicą?
gpredki Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 17 Sob Lis 22, 2008 11:02
buja4
Brak nowych postów [R416] Uszczelka pod glowica
Marefcik Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Wto Sty 11, 2011 11:28
polofix
Brak nowych postów [R416] uszczelka,blok, a moze glowica?
emei Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 13 Pią Lis 16, 2012 14:36
sobrus
Brak nowych postów [R414] Dylematy z zakładaniem gazu
michalr83 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 27 Sob Sty 03, 2009 17:51
truten23



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink