Forum Klubu ROVERki.pl :: [R200 SDi] wąż intercoolera sposoby na naprawę
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: szoso
Czw Lis 18, 2010 15:58
[R200 SDi] wąż intercoolera sposoby na naprawę
Autor Wiadomość
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Sob Cze 05, 2010 11:28   [R200 SDi] wąż intercoolera sposoby na naprawę

Witam.
w moim roverku wąż, ten długi, ma sie ku końcowi bo spuchnięty jest i wyłazi przez niego olej na górze zaraz przy wejściu do kolektora.
Pytanie brzmi jak go naprawić bo tak trochę nie uśmiecha mi się wydać 270pln na nowy kawał gumowej rury. Aha na razie jeszcze nie pękł więc wolałbym nie doczekać momentu jego uszkodzenia
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Cze 05, 2010 11:28   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Sob Cze 05, 2010 12:49   

A moze wystarczy tasma samowulkanizacyjna, na jakis czas powinno wytrzymac
 
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Sob Cze 05, 2010 12:55   

Ja słyszałem o metodzie polegającej na owinięciu węża taśmą zbrojoną (z siatką), ale wtedy gdy wąż jest jeszcze dobry i ma to na celu jego wzmocnienie. Czy to pomoże gdy wąż już się kończy to nie wiem :bezradny:
Można spróbować tak jak kolega bizon, napisał wyżej a potem dać tę zbrojoną. Jakiś czas powinno trzymać.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Sob Cze 05, 2010 15:54   

no ja sobie wymyśliłem że wytnę ten dziadowski kawałek i wstawię rurę podobno 52-55mm średnicy powinna być, ale nie wiem z czego taka rura by być mogła, albo skąd coś sensownego wydłubać.
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
damiansz 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 272
Skąd: Kraków/Radom



Wysłany: Sob Cze 05, 2010 17:35   

sknerko napisał/a:
no ja sobie wymyśliłem że wytnę ten dziadowski kawałek i wstawię rurę podobno 52-55mm średnicy powinna być, ale nie wiem z czego taka rura by być mogła, albo skąd coś sensownego wydłubać.


ja kupiłem PCV taką do kanalizacji, średnica podajże 5cm. owinąłem ją na wszelki wypadek taśmą klejącą zbrojoną i tak jeździłem - ale nie długo, bo kupiłem używany wąż w całkiem dobrym stanie..
_________________
ach ten roverek.. ciągle trzeba coś przy nim pogrzebać.. :-(
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Sob Cze 05, 2010 17:48   

:hmm: myślisz że PCV dała by radę? pytanie na jak długo.
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
damiansz 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 272
Skąd: Kraków/Radom



Wysłany: Sob Cze 05, 2010 17:53   

jeździłem chyba ponad tydzień... po zdjęciu wszystko się wydawało OK, na pewno mógłbym jeździć dłużej.. teraz leży w piwnicy i jak aktualna się przedziurawi to mam na podmiankę.. tylko jak będziesz docinał tą rurkę, to odpowiednio dłużej zostaw żeby opaska była założona w odległości ok 3-4cm od końca rurki (żeby się nie ugięła łatwo pod naciskiem opaski)
_________________
ach ten roverek.. ciągle trzeba coś przy nim pogrzebać.. :-(
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Sob Cze 05, 2010 17:53   

Może lepiej wstawić jakąś rurkę stalową. Np. z układu wydechowego (R400 ma ok. 56mm po wierzchu), po uprzednim dokładnym umyciu. Ja PCV-ce bym nie ufał.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
damiansz 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 272
Skąd: Kraków/Radom



Wysłany: Sob Cze 05, 2010 17:56   

ja nie miałem co wstawić, a potrzebowałem jak najszybciej to zrobić.. długo myślałem i trochę szukałem skąd wziać taką metalową rurkę, ale nic lepszego od PCV nie wymyśliłem.. wiadomo że metalowa jest lepsza ;-)
_________________
ach ten roverek.. ciągle trzeba coś przy nim pogrzebać.. :-(
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Sob Cze 05, 2010 18:04   

sknerko, Może poprostu zrób jakąś prowizorkę, czy to ze stali czy też z PCV-ki, tak aby autko mogło pojeździć jakiś czas. W tym czasie można poszukać jakiejś w miarę dobrej używki w przyzwoitej cenie, wzmocnić potem ją taśmą zbrojoną i problemie.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Sob Cze 05, 2010 18:09   

Jak szukalem trojnika (ale od ukladu chlodzenia) to duzo osob mi pisalo ze oni maja zrobiony z pcv i tak jezdza wiec chyba to nie jest najgorszy pomysl
 
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Sob Cze 05, 2010 19:12   

Wstaw coś stalowego. Nie kombinuj z PCV, itp. bo może być potem drożej :wink:
 
 
czapaja 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 254
Skąd: Kraków



Wysłany: Sob Cze 05, 2010 21:19   

Mnie ten wąż szczelił kiedyś, więc owinąłem go taką szara taśmą wzmacnianą siatką i rok czasu już jeżdżę;)
_________________
'Mówią o mnie, że jestem wariat
ale ja to nieźle ogarniam...':P
 
 
 
damiansz 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 272
Skąd: Kraków/Radom



Wysłany: Sob Cze 05, 2010 21:35   

i nie uchodzi powietrze gdzieś jakąś szczeliną? jeżeli uchodzi to masz słabszy samochód - mniej mocy..
_________________
ach ten roverek.. ciągle trzeba coś przy nim pogrzebać.. :-(
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Sob Cze 05, 2010 21:45   

auto jeżdzi na razie, ale wolę dmuchać na zimne bo nim do roboty co dzień brykam i musi być cały czas pod parą

[ Dodano: Sob Cze 05, 2010 22:45 ]
apples napisał/a:
Wstaw coś stalowego. Nie kombinuj z PCV, itp. bo może być potem drożej

może mój mechanik coś będzie miał, ale nie mogę się do niego dodzwonić, chyba długi weekend ma :razz:
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
Fargo80 




Pomógł: 24 razy
Dołączył: 09 Sie 2007
Posty: 260
Skąd: Wola - Tychy

Rover 200

Wysłany: Sob Cze 05, 2010 22:00   

http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=40252

ja naprawilem :mrgreen:

jak chcecie wrzuce fotki

dziala do dzis a minal prawie rok :roll:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Sob Cze 05, 2010 22:37   

poproszę fotki
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
Fargo80 




Pomógł: 24 razy
Dołączył: 09 Sie 2007
Posty: 260
Skąd: Wola - Tychy

Rover 200

Wysłany: Sob Cze 05, 2010 22:54   

oki jutro zrobie i wrzuce :cool:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
damiansz 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 272
Skąd: Kraków/Radom



Wysłany: Nie Cze 06, 2010 00:07   

wiem że trochę nie związane z tematem, ale czy to cięgno powinno się ruszać podczas dodawania gazu na biegu jałowym (na luzie)?
_________________
ach ten roverek.. ciągle trzeba coś przy nim pogrzebać.. :-(
 
 
Fargo80 




Pomógł: 24 razy
Dołączył: 09 Sie 2007
Posty: 260
Skąd: Wola - Tychy

Rover 200

Wysłany: Wto Cze 08, 2010 20:42   

sknerko, sorki ze nie podalem fotki wczoraj ale dzis juz nadrabiam zaleglosci
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [R200/25, MG ZR] Workshop Manual ROVERki.pl
sknerko Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 23 Sro Paź 03, 2018 13:24
Prescenn
Brak nowych postów [R200] wąż intercoolera
mlodyjp Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Sob Lip 04, 2009 06:37
Fargo80
Brak nowych postów [R200] Pęknięta rura intercoolera
Cr0c0p Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 6 Sob Wrz 18, 2010 17:49
kaciorek1000
Brak nowych postów [R200 D] Weze od turbo,intercoolera w oleju
dobrylek Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 13 Wto Kwi 23, 2013 15:02
kadzaf
Brak nowych postów [R200 SDi 99'] Po wymianie dolnego przewodu intercoolera
niedziu Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Wto Lip 21, 2009 23:28
Brt



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink