Forum Klubu ROVERki.pl :: [rover 400 1.4 16v ] ciśnienei paliwa
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: szoso
Pią Lis 19, 2010 10:30
[rover 400 1.4 16v ] ciśnienei paliwa
Autor Wiadomość
Rabitt 



Dołączył: 28 Kwi 2010
Posty: 16
Skąd: Dąbrowa Górnicza



Wysłany: Pon Cze 07, 2010 22:25   [rover 400 1.4 16v ] ciśnienei paliwa

Witam tak jak w temacie zmieżyłem ciśnienie paliwa i mam 1.5 bara... czy to dobra dawka paliwa? pompa zepsuta? czy coś innego ile powinno być z góry dziękuje za pomoc
Ostatnio zmieniony przez Rabitt Wto Cze 08, 2010 22:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Cze 07, 2010 22:25   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
praktis 



Pomógł: 55 razy
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 736
Skąd: Żyrardów



Wysłany: Pon Cze 07, 2010 23:04   

A zdradzisz nam tajemnicę jaki silnik znajduje się w Twoim R? Czy mamy zgadywać?
_________________
Kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle ...
 
 
Rockefeler17 



Dołączył: 07 Cze 2010
Posty: 17
Skąd: z Polski;)

Rover 200

Wysłany: Wto Cze 08, 2010 08:39   Ciśnienie paliwa...

Ciśnienie paliwa powinno wynosić conajmniej 3 Bary. jezeli masz 1.5 bara to najprawdopodobniej pompka paliwa Ci siadła. Pompę kupisz w sklepie za 120 zł - zamiennik... Na allegro ok 80 zł z roczna gwarancją. Spisz model pompy po odkręceniu i wpisz na allegro. napewno cos znajdziesz. Pompa zanjduje się nad zbiornikiem paliwa. Odkręcasz zbiornik na kanale i wyciagasz potem pompe. I wtedy najlepiej wlać benzynę do jakiegos pojemnika i zatopić pompe, podłączyć jakiś akumulator tylko w dobrą strone żeby popmpwała a nie wypopowywała. Do weża mocujesz "nanometr" do mierzenia ciśnienia i sprawdzasz. Wnioskuje że chodzi Ci o silnik benzynowy;) Mam nadezieje że popmogłem;) A ciśnienia nie sprawdzisz jeżeli nie odkręcisz pompy paliwa bo mogą byc przewody zapowietrzone :rotfl: Moje gg: 4157525 Jestem wieczorami;)
 
 
Vesper416 




Pomógł: 43 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 1138
Skąd: Poznań

Rover Coupe

Wysłany: Wto Cze 08, 2010 17:52   Re: Ciśnienie paliwa...

Rockefeler17 napisał/a:
Ciśnienie paliwa powinno wynosić conajmniej 3 Bary. jezeli masz 1.5 bara to najprawdopodobniej pompka paliwa Ci siadła. Pompę kupisz w sklepie za 120 zł - zamiennik... Na allegro ok 80 zł z roczna gwarancją. Spisz model pompy po odkręceniu i wpisz na allegro. napewno cos znajdziesz. Pompa zanjduje się nad zbiornikiem paliwa. Odkręcasz zbiornik na kanale i wyciagasz potem pompe. I wtedy najlepiej wlać benzynę do jakiegos pojemnika i zatopić pompe, podłączyć jakiś akumulator tylko w dobrą strone żeby popmpwała a nie wypopowywała. Do weża mocujesz "nanometr" do mierzenia ciśnienia i sprawdzasz. Wnioskuje że chodzi Ci o silnik benzynowy;) Mam nadezieje że popmogłem;) A ciśnienia nie sprawdzisz jeżeli nie odkręcisz pompy paliwa bo mogą byc przewody zapowietrzone :rotfl: Moje gg: 4157525 Jestem wieczorami;)



Co ty w ogóle wypisujesz za herezje. Jak pompe wyciągniesz z baku i włożysz do czego kolwiek z jaką kolwiek cieczą to nie będzie pracować pod obciążeniem i nawet wadliwa może pokazywać 3 bary. Coś akurat o pompach w roverkach wiem. Moja niby sprawna pompa zanurzona w cieczy i uruchomiona sikała na 4 meetry w górę a w samochodzie jak była zamontowana to nie dawała rady.

Nie baw się w zamienniki z allegro bo nie jeden z tego forum się naciął na nie w tym ja. Są to tanie chińskie gówna. A jeden sprzedawca Nataliafs czy jakoś tak jest nadzwyczaj nie ucziwym i kłamliwym spzedawcą. Jak chcesz zwrócić pompę to pisze przepraszam ale pompa śmierdzi paliwem więc była używana ...

Oryginalny wkład pompy Walbro to koszt 180-200zł a jeśli zamienniki to tylko Kager.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Rabitt 



Dołączył: 28 Kwi 2010
Posty: 16
Skąd: Dąbrowa Górnicza



Wysłany: Wto Cze 08, 2010 22:08   

silnik 1.4 16v dziękuje pomogliście mi a ciśnienei sprawdziłem w ten sposób że zdemontowałem filtr paliwa i tam podłączyłem urządzenie a propo niemoge nigdzie dostać filtra jakiś zamiennik jest" ? albo pasuje od innego auta?
 
 
Rockefeler17 



Dołączył: 07 Cze 2010
Posty: 17
Skąd: z Polski;)

Rover 200

Wysłany: Wto Cze 08, 2010 22:43   ciśnienie pompy

Człowieku z poznania, nie gadaj mi głupot bo sam u siebie pompę naprawiałem! Nie rób ze mnie ciemniaka! Co Ty wogóle piszesz? Że nie można sprawdzić prawidłowego ciśnienia pompy zanurzonej w cieczy? Jeżeli masz zapowietrzone lub zatkane przewody to wtedy owszem nie da rady sprawdzić! I nie kłóć się ze mną, bo jeżeli nie potrafisz stworzyć odpowiednich warunków żeby sprawdzić pompę to się nie wypowiadaj! Potrafię rozwiać wszystkie Twoje wątpliwości jeżeli chodzi o silniki benzynowe w roverach!

[ Dodano: Wto Cze 08, 2010 22:33 ]
Nie potrzebna Ci oryginalna pompa! Bo wystarczy Ci zamiennik który dostaniesz w każdym sklepie motoryzacyjnym za 120 zł. Roczną gwarancję masz! A filtr paliwa też kupisz w każdym sklepie. Np z BOSH'a kosztuje ok 50 zł. Ja taką mam. A do tego zamiennik pompy za 120 zł i wszystko chodzi!!! Więc nikt nie bd mi pisał żadnych głupot jeżeli chodzi o te sprawy!

[ Dodano: Wto Cze 08, 2010 22:43 ]
Vesper416 napisał/a:
Rockefeler17 napisał/a:
Ciśnienie paliwa powinno wynosić conajmniej 3 Bary. jezeli masz 1.5 bara to najprawdopodobniej pompka paliwa Ci siadła. Pompę kupisz w sklepie za 120 zł - zamiennik... Na allegro ok 80 zł z roczna gwarancją. Spisz model pompy po odkręceniu i wpisz na allegro. napewno cos znajdziesz. Pompa zanjduje się nad zbiornikiem paliwa. Odkręcasz zbiornik na kanale i wyciagasz potem pompe. I wtedy najlepiej wlać benzynę do jakiegos pojemnika i zatopić pompe, podłączyć jakiś akumulator tylko w dobrą strone żeby popmpwała a nie wypopowywała. Do weża mocujesz "nanometr" do mierzenia ciśnienia i sprawdzasz. Wnioskuje że chodzi Ci o silnik benzynowy;) Mam nadezieje że popmogłem;) A ciśnienia nie sprawdzisz jeżeli nie odkręcisz pompy paliwa bo mogą byc przewody zapowietrzone :rotfl: Moje gg: 4157525 Jestem wieczorami;)



Co ty w ogóle wypisujesz za herezje. Jak pompe wyciągniesz z baku i włożysz do czego kolwiek z jaką kolwiek cieczą to nie będzie pracować pod obciążeniem i nawet wadliwa może pokazywać 3 bary. Coś akurat o pompach w roverkach wiem. Moja niby sprawna pompa zanurzona w cieczy i uruchomiona sikała na 4 meetry w górę a w samochodzie jak była zamontowana to nie dawała rady.

Nie baw się w zamienniki z allegro bo nie jeden z tego forum się naciął na nie w tym ja. Są to tanie chińskie gówna. A jeden sprzedawca Nataliafs czy jakoś tak jest nadzwyczaj nie ucziwym i kłamliwym spzedawcą. Jak chcesz zwrócić pompę to pisze przepraszam ale pompa śmierdzi paliwem więc była używana ...

Oryginalny wkład pompy Walbro to koszt 180-200zł a jeśli zamienniki to tylko Kager.



Co z tego ze sikała Ci na 4 m do góry jeżeli nie sprawdziłeś ciśnienia!!! Może pompa dawała ciśnienie 2,5 Bara, a to już za mało! A nie musiałeś kupować dziadostwa na allegro za 80 zł i do tego jakiś gościu jeszcze Cię oszukał! Trzeba było kupić w sklepie za 120 zł! I nie pisz mi że to ja wypisuję herezję bo znam się na rzeczy! O jakim Ty tu obciążeniu pompy w cieczy piszesz?? Oszalałeś? Stwarzasz popmpie warunki takie jak w baku, podłączasz 12 V akumulator i montujesz nanometr czy jakiś inny przyrząd odpowiedni do to tego pomiaru do odpowiedniego wężyka. Cała filozofia!
 
 
kasjopea 


Członek Zarządu
wiceprezes


Pomogła: 196 razy
Dołączyła: 08 Paź 2007
Posty: 3890
Skąd: Włocławek

MG ZS

Wysłany: Wto Cze 08, 2010 23:29   

Rockefeler17, może tak trochę spokojniej?
_________________
Pozdrawiam Monika
 
 
 
Rockefeler17 



Dołączył: 07 Cze 2010
Posty: 17
Skąd: z Polski;)

Rover 200

Wysłany: Sro Cze 09, 2010 18:14   ciśnienie

Przepraszam, ale jak się czyta takie coś to nerwy puszczają...
 
 
oprawca_1978 




Pomógł: 143 razy
Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 1515
Skąd: Zegrze



Wysłany: Sro Cze 09, 2010 20:35   

Teoretyczne ciśnienie nie paliwa w tych instalacjach (jak i w wielu innych) - to standardowe 3 bary - czyli 300 kPa, czyli 0.3 MPa.

Jakoże zapotrzebowanie paliwa przez silnik jest różne, wprost zależne od jego obciążenia, a wydajność pompy paliwa stałą, dba o to pewien banalnie prosty w swej budowie i działaniu, oraz niezmiernie z tych powodów, niezawodny, podciśnieniowy regulator ciśnienia paliwa.

Jeśli ciśnienie SAMEJ pompy paliwa przekracza ww. wartość (sprawna pompa paliwa pracuje zawsze z "nadwydajnością" ciśnienia), a na listwie wtryskiwaczy owe jest za małe, niż ww. - to przede wszystkim - układ paliwowy silnika jest do przeglądu, tj. jego przepustowość, wprost zależna od jego zanieczyszczenia, które na pewno jakieś jest.

Przewody paliwowe do przeglądu i ewentualnego przepychania. Filtr paliwa do wymiany, od razu. Filtr siatkowy pompy paliwa do przeglądu i ewentualnego czyszczenia. Bak paliwa do przepatrzenia w środku, może jest błoto i piach.
Wężyk podciśnienieowego regulatora ciśnienia paliwa do sprawdzenia szczelności i drożności.

Cały układ dolotowy silnika do sprawdzenia - pod względem szczelności i braku "lewego powietrza", które może ciągnąć przez jego niesprawność.

Filtr powietrza do sprawdzenia, także jego obudowa i dolot.

Układ przewietrzania silnika do sprawdzenia.

Itd..
_________________
Człowiek pochodzi od małpy. W czerwonym.
 
 
keczu 




Pomógł: 121 razy
Dołączył: 05 Wrz 2008
Posty: 1141
Skąd: Ostroleka/Dublin



Wysłany: Sro Cze 09, 2010 21:08   

Pompa daje do 5-6 barow cisnienia ,1.5 to za malo . Wiekszosc dobrych zamiennikow to w zasadzie pompy Walbro tylko roznie pakowane. Jutro wrzuce fotki z moich dwoch Roverkow z pomiarem cicnienia ,jeden dawal przy rozruchu 1.5 i ciezko zapalal, drugi daje prawie 6. I jeszcze jedno ,auto moze zapalac z kabli ,a nie zapala z aku. Bo z pozyczonego auta mamy ponad 14V a z aku pod obciazeniem ok.10V. I tez nie wiem po co wyciagac pompe :roll: .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [Rover 400/45/MG ZS] Artykuły, z którymi warto się zapoznać
kasjopea Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Pią Lut 18, 2011 21:07
kasjopea
Brak nowych postów [rover 416] Problem z odpaleniem rover 416 1.6 b Brak paliwa
maciejblaz Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 19 Nie Sie 24, 2014 12:10
zacekpl
Brak nowych postów [Rover 45 2.O iDT] filtr paliwa
piterek1812 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Pon Gru 21, 2009 14:20
Jugol
Brak nowych postów [ Rover 416 si] brak iskry i paliwa
Szyszek Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 29 Pon Lut 18, 2013 17:16
Szyszek
Brak nowych postów [Rover 416] Problem z pompą paliwa
koszal83 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Nie Wrz 11, 2016 14:35
koszal83



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink