Wiatm serdecznie mam problem z zawiszeniem w moim R. Jesli idzie o uklad kierowniczy wymienione wszystko poza maglawnica, potwierdzone przez diagnoste ze wszystko jest OK. Calkiem niedawno przetoczone tarcze i wymienione klocki - A MIMO TO W TRAKCIE HAMOWANIA MAM STRASZNE DRGANIA NA KIERONICY
I tu zaczyna sie temat AMORTYZATOROW. Postanowilem ze za nie sie zabiore. Bylem wczoraj na stacji wyszlo nastepujaco PRZOD lewa 82% prawa 79% TYL lewa 79% prawa 57% .
Czyli z tego co juz na forum wyczytalem przod jest tyl do wymiany. No i wymienie tyl przy okazji cukierasy i chyba bedzie db chyba ze cos tam jeszcze .
Ale nie wiem co z przodem bo skoro wszystko jest OK to skad te DRGANIA no i pomyslalem sobie ze moze to byc wina wyrypanych lozysk lub czegos tam innego
no i tu moje pytanie co musze wymienic na amortyzatorze co tam dokladnie jest - lozysko jakies gumy co kolwiek bo juz sam nie wiem jak ratowac moje autko
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
SPAMU¦
Wysłany: Wto Cze 08, 2010 20:55 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Calkiem niedawno przetoczone tarcze i wymienione klocki
To moze nadal byc przyczyna ,za cienkie tarcze mimo ze przetoczone dalej beda sie odksztalcac.
Fargo80 napisał/a:
No i wymienie tyl przy okazji cukierasy i chyba bedzie db chyba ze cos tam jeszcze .
Cukierasy to w 400/45.
Fargo80 napisał/a:
no i tu moje pytanie co musze wymienic na amortyzatorze co tam dokladnie jest - lozysko jakies gumy co kolwiek bo juz sam nie wiem jak ratowac moje autko
z tego co widzialem (ale nie bede sie klocil) to w r200 tez sa jakies tam gumy z tylu moze nie cukierki ale cos tam jest
tak jakies gumy sa ,ale w tej konstrukcji zadko trzeba je wymieniac.
Fargo80 napisał/a:
o te gumy lozyska to chodzi mi o przod bo amorki
Tak z przodu sa lozysak gornego mocowanie amortyzatorow ,jak i same mocowanie (te gumowe przykrecane ta duza nakretka ) mozna wymienic i faktycznie noze powodowac drgania ,ale zwykle nie tylko przy hamowaniu i musza byc naprawde skonczone .
Fargo80 napisał/a:
jeszcze jedno jakie sa objawy zuzytych poduszek sinika
Ekstremalnie zuzyte poduszki stukaja przy zmianie obciazenia silnika, ale to juz takie naprawde zmeczone .Zwykle auto robi "kangura " na pierwszym ,drugim biegu.
A te drgania masz jak hamujesz ze sprzeglem wcisnietym, czy wspomagajac biegami?. Jesli hamujesz z wcisnietym sprzeglem i masz drgania to poduszki silnika i skrzyni odpadaja.
No dobra, z zawieszeniem masz wszystko ok. A sprawdzales kola? Jesli nie beda wyważone, lub nawet bedzie jakis guz na oponie to bedziesz mial takie drgania.
_________________ Don't drink and drive, just smoke and fly
Jesli kola masz proste, to jedynie hamulce moga to powodowac. Gdyby bylo cos z amortyzorami, to mialbys takie drgania caly czas.
Wedlug mnie tarcze sa do wymiany, jesli byly juz raz przegrzane to przetaczanie nic nie pomoze. Jeszcze jest taka mozliwosc, ze prowadnice w ktorych siedza klocki sa brudne. Jesli klocek nie bedzie luzno w nich chodzil, to moze sie ustawiac pod katem jak nacisniesz hamulce. A to na 100% bedzie powodowac drgania.
Wiecej przyczyn juz mi nie przychodzi do glowy, sprawdz te i zobacz co wyjdzie.
Powodzenia
_________________ Don't drink and drive, just smoke and fly
rodi_, tak jak pisales tarcze poza tym wymieniony pasek na alternatorze filtr paliwa jeszcze linka renczego i amory z tylu i niestety laozyska na amorach z przodu
co do tarcz to roznica miedzy stara a nowa 3 mm po wymianie drgania jak reka odjal
sama wymiana pikus 15 min na strone
teraz czeka mnie linka i amorki z tylu moze jakies podpowiedzi
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum